مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
استراتژی  ضد دزدان و سیستم های نظارتی :
بحث سرقت در فروشگاه نیز عامل مهمی است و باید در طراحی چیدمان در نظر گرفته شود. منابع سرقت در صنعت خرده فروشی عبارت است از:
الف- سرقت اشیاء توسط کارکنان : اصلی ترین منبع ضرر رسانی به فروشگاه ، سرقت های داخلی می باشد.
ب- سرقت از فروشگاه توسط برخی از مشتریان : برخی از مشتریان با بلند کردن یا مخفی کردن اجناس و یا تغییر برچسب قیمت و یا انتقال جنس از ی ظرف به ظرفی دیگر و موارد دیگر می توانند از فروشگاه سرقت کنند اگر چه سرقت های مشتریان بسیار کمتر از سرقت های کارکنان داخلی فروشگاه است ولی این سرقت ها نیز می تواند ضرر قابل توجهی به سیستم خرده فروشی وارد نماید.
راهکارهای  جلوگیری از سرقت:
آسان ترین روش برای خرده فروشان جهت جلوگیری از دزدان ، دور کردن امکان دزدی است که با طراحی مناسب و چیدمان مطلوب می توان از دزدی قبل از وقوع جلوگیری نمود که راه های آن عبارت است از:
1 -طراحی داخلی فروشگاه: کیفیت و نوع طراحی داخلی تاثیر قابل توجهی بر کاهش سرقت در فروشگاه خواهد داشت. بعضی طرح طبقه ها مانند مورب و زاویه ای باعث افزایش میدان دید کارکنان و مدیریت فروشگاه شده و ضمن به حداقل رسانیدن زوایا و نقاط خارج ازدید، نظارت بر حرکت مشتریان را افزایش می دهد . همچنین لازم است تا اجناس و ضروری و با اهمیت در نقاطی برجسته و کاملا در معرض دید قرار گیرد و همچنین فاصله میان قفسه بندی نیز بهتر است دارای استاندارد مطلوب باشد تا منجر به کاهش ترافی مشتریان و دزدی گردد.
2- مجاورت درب خروجی و صندوق : جهت کنترل بیشتر و مطلوب تر سبد خرید مشتری بهتر است صندوق دریافت وجه و کنترل کالا در مسیر و نزدی درب های خروجی فروشگاه مستقر شوند.
تجهیزات  و اقدامات امنیتی ، نظارتی و ضدسرقت :
که شامل موارد زیر می باشد:
تجهیزات نظارتی و امنیتی نظیر تلویزیون و دوربین های مداربسته : دوربین های مداربسته یکی از راه های امنیتی می باشد که با ضبط تصاویر و کلیه رخدادها این امکان را برای مدیریت خرده فروشی فراهم می آورد تا از تمامی اتفاقات رخ داده شده تصاویر دراختیار داشته باشد ،هر چند سیستم دوربین مداربسته در فروشگاه ها و مراکز خرید جهت کنترل نامحسوس مورد استفاده قرار می گیرد اما بهتر است گاهی اوقات در مکان های قابل رویت و به عنوان ی سیستم هشدار دهنده مورد استفاده قرار داده شود. این تجهیزات شامل موارد زیرمی باشد:
الف- دوربین های ثابت دام Dame :این نوع دوربین ها بصورت حبابی شکل و بر روی سقف فروشگاه نصب می شود و برای نصب در محیط های اداری و بسته مناسب می باشد.
ب- دوربین های ثابت دید در شب : این نوع دوربین ها از لنز ثابت و محفظه عایق غبار و رطوبت ساخته می شوند و دارای حسگرهای حساس به نور هستند که در صورت تاریکی محیط و یا قطع برق به حالت دید در شب درآمده و با حداقل نور محیط و نورافشانی پروژکتور مادون قرمز که در خود دوربین می باشد امکان تصویربرداری بصورت سیاه و سفید از محیط را دارد.
ج-دوربین های قابل چرخش و زوم : این دوربین ها بسیار قدرتمند و دارای تصویربرداری قوی می باشند و در محیط های باز و فروشگاه های بزرگ از آن استفاده می کنند ، زیرا به جای استفاه از چند دوربین برای کنترل محیط می توان از ی دوربین قابل چرخش و زوم که دارای قابلیت چرخش 360 درجه افقی و110 درجه عمودی و همچنین قابلیت بزرگنمایی تصاویر بصورت اپتیکال را دارا می باشد.
ماموران امنیتی:
ماموران امنیتی با لباس فرم و یا بصورت نامحسوس می توانند یکی از عوامل بازدارنده سرقت شوند ، البته نباید حضور ماموران امنیتی موجب آزاد و اذیت مشتریان شده و فقط جنبه نمایشی و بازدارنده را داشته باشد و نکته مهمی که در این اقدام می توان در نظر گرفت آن است که حضور ماموران امنیتی نباید القای حس بی اعتمادی نسبت به مشتری را ایجاد کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی