مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای



دوره های فروشگاه، مشاور هایپرمارکت
دوره های آموزشی مخصوص پرسنل و کارکنان فروشگاه ها و هایپرمارکت ها


کتاب مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش


 مشاور فروشگاه، مهندسی فروش و چیدمان فروش
مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

معرفی علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش

شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و تدریس در مرکز خرید پالادیوم
21- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ....
22- مرکز خرید پالادیوم
23-دپارتمان استور روشا

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف بازاریابی و برندسازی فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش


مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,

گروه مشاوران مدیریت شرکت مشاوره مدیریت gmas
متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان
09122991608
با سرپرستی مهندس علی خویه و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است


  • به نام او که همه هستی از اوست

    پ
  •  
  • چک لیست های عملیاتی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  و بازاریابی
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    گروه ها (group)
    مدیریار در رسانه (Modiryar.com)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تصمیم گیری(Decision)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    بیمه (Insurance)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و برنامه ریزی(planning)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انرژی (Energy)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    حقوق ودستمزد(salary)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و مدیریت و مهندسی (Conference)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    جهانی (Global)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    عمومی(general)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انتقادی (critic)
    عمومی(general)
    مدیریت و مبانی سازمان (Org)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و روش تحقیق(Res)
    نظریه های مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (theorists)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    رفتار (Behavior)
     (مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    فناوری اطلاعات (ICT)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    منابع انسانی (HRM)
    مدیریت بازاریابی (Marketing)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    کیفیت و استاندارد (QM)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    راهبرد و چشم انداز (st)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    مالی-اقتصادی(finance)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    دولتی (administration)
    مدیریت تطبیقی (Comparative)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    خلاقیت وکارآفرینی(e&c)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تحول و توسعه (OD)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    آموزشی (education)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    صنعتی (Indusrial)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    اجرایی (MBA)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و تفکر سیستمی(sys)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    بحران (Crisis)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    ومدیریت و مهندسی ارزش(value)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    دانش و دانائی (know)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    بازرگانی (business)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و کنترل پروژه (project)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    مشارکتی(Participative)
    مدیریت و تکریم مشتری (custm)
    مدیریت استرس(Stress)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    زمان (Time)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تعارض (Conflict)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تغییر (Change)
    مدیریت فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (sale)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و تفکر ناب (Lean)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انگیزش (Motivation)
    مدیریت بهره وری (Productivity)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و مفاهیم نوین(modern)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    جهانگردی (tourism)
    مهندسی فناوری اطلاعات (ITE)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    روابط عمومی(relation)
    روانشناسی کارومدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (psy)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    ریسک (risk)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تبلیغات (publicity)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تولیدومحصول(Product)
    مدیریت و مهندسی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    (engineering)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    پزشکی (medical)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و رهبری (leadership)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    نوآوری (Innovation)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تکنولوژی (technology)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    رسانه و ارتباطات(media)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    سازماندهی(Organiz)
۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

علی خویه 

khooyeh.ir

مشاوره فروش

با 16 سال سابقه ی اجرایی

  • استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   
  •  

  • الگو های مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مدیران و مهندسان 
  • تمایز مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • مدیریت و مهندسی مشارکتی
  • فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   مدیریت و مهندسی و خدمات مدیریت و مهندسی
  • جلسات دفاع مدیران و مهندسان 
  • خط مشی های مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تبلیغات
  • خط مشی های دفاعی مدیران و مهندسان 
  • مطالعه موردی
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   جهانی
  • مدیریت و مهندسی جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی
  • شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی
  • مدیریت و مهندسی صادرات و واردات
  • مدیریت و مهندسی خطوط تولید
  • مدیران و مهندسان   فعالیت های پیشبردی
  • مدیریت و مهندسی تبلیغات
  • مدیریت و مهندسی اهداف تبلیغات
  • مدیریت و مهندسی رسانه های تبلیغاتی
  • مدیریت و مهندسی روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی
  • مدیریت و مهندسی قیمت گذاری
  • مدیریت و مهندسی موسسات خدماتی
  • مدیریت و مهندسی برند و نام و نشان تجاری
  • مدیریت و مهندسی کانال های توزیع
  • مدیریت و مهندسی بازاریابان
  • مدیریت و مهندسی کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • مدیریت و مهندسی حقوق و مزایای کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • مدیریت و مهندسی انگیزه
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مویرگی
  • مدیریت و مهندسی کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • بازاریابی پارتیزانی و چریکی در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • مدیران و مهندسان   خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها
  • تکنیک های خلاق در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • گروه کانون در مدیریت و مهندسی مشتریان
  • تشکیل کمیته های مختلف برای مشتریان
  • جلسات آموزشی مدیران و مهندسان 
  • دستور کار مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • اثربخشی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  و بازاریابی
  • مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات موفق دنیا
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   در 30 روز برای مشتریان خاص
  • دلایل ترک مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • نقش مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در بحران ها
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در شرایط سخت بازار
  • ویژگی های مدیران و مهندسان   حرفه ای
  • نمونه فرم های بازدید مدیران و مهندسان 

  • نمونه مطالعات موردی
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انرژی دهنده
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انگیزه بخش
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تغییر دهنده و تحول گرا
  • مدیران و مهندسان   تند کننده
  • مدیران و مهندسان   ریزبین
  • حل مساله و تصمیم گیری مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات
  • مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) گذشته محور و آینده محور
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) نظم دهنده و کوتاه کننده
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تمرکز گرا و تنوع گرا
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) استراتژی گرا و سیاست گرا
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) روش گرا و فرایند گرا
  • مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تکنیکی و مدیران و مهندسان   تاکتیکی
  • مطالعه موردی . مراقب این نوع مدیران و مهندسان   باشید...
  • مقایسه مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی  غیر انتفاعی خدماتی و...
  • چرا باید تحقیقات فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   انجام دهیم؟. 17
     فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   چیست؟. 18
    چرا  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   ضروری است؟. 18
    گستره  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  : 19
    الف) بررسی مصرف‌کننده یا فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (Customer Research): 19
    ب) بررسی رقبا (Competitor Research): 19
    پ) بررسی عملیات شرکت (Company Resarch): 20
    ۱- بررسی سیستم‌های توزیع و فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (Place/Distribution Research) 20
    ۲- بررسی تبلیغات و روش‌های پیشبرد فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) شرکت (Promotion): 21
    ۳- بررسی قیمت (Price): 21
    ۴- بررسی محصول (Product): 22
    ت) بررسی محیط شرکت (Climate Analisis): 22
    گام‌های اجرایی تحقیق فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  : 22
    مرحله ۱: تحقیق مختصر و اولیه (Research Brife): 23
    مرحله ۲: تهیه طرح تحقیق (Research Proposal): 23
    مرحله ۳: تنظیم برنامه اجرایی (Practical Plan): 24
    مرحله ۴: عملیات میدانی و جمع‌آوری داده‌ها (Data Collection): 25
    مرحله ۵: آماده‌سازی داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها 25
    مرحله ۶: آماده کردن و ارائه گزارش تحقیق (Preparation of Research Report): 26
    ابعاد مختلف پروژه‌های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  : 26
     فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   در مقابل  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  . 28
    ارزش اطلاعات‌.. 29
    فرایند  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 29
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر مراقبت
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر جهت گیری مدیران
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر جهت گیری مشتریان
  • مطالعه موردی – مدیریت و مهندسی خودطراح
  • مطالعه موردی – فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  دانش در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • فازهای کاربردی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • فازهای پیش ترکیب مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • فازهای ترکیب عملیاتی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر
  • پاسخ های مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • پاسخ های محیطی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • پاسخ های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • پاسخ های سازمانی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • پاسخ های رقابتی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • پاسخ های جمعی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • توسعه فرامدیریت و مهندسی در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • برنامه های دستمزد مدیران و مهندسان  
  • سبک های مدیریت مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  به سبک T
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک G
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک H
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک Z
  • آزمون های مورد استفاده مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • سطوح مختلف مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • مطالعه موردی سطح 5 مدیریت و مهندسی
  • سوئ استفاده از مدیران و مهندسان 
  • دیدگاه های شخصی مدیران و مهندسان   داخلی و خارجی
  • مطالعه موردی – در حاشیه بودن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات

  • استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   
  •  
۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

به نام او که همه هستی از اوست

مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )

اصول مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )

اصول مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی آنها

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مدیریت و مهندسی و مدیران و مهندسان  

فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، تشخیص بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و برند

انواع بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مدیریت و مهندسی در شاخه های مختلف به ویژه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، بازرگانی ، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  •  
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   چیست؟
  • تعریف مدیریت و مهندسی و مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   یک تخصص مهارت دانش یا هنر
۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

دانلود فایل
توضیحات: دوره های آموزشی مخصوص فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای و صنعت خرده فروشی

۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

انبارداری و چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید 

ساعات آموزش

ردیف

سر فصل دروس

تئوری و کارگاهی 

تست و امتحان

1

آشنایی با انبار و انواع آن  در فروشگاه و مرکز خرید  ها

آشنایی با مفاهیم اولیه چیدمان فروشگاه

اصول استاندارسازی چیدمان

2

_

2*

اصول تست و امتحان ات انبارداری (روش کار در انبار ، دفاتر انبار ، فرم های سفارش و ورود کالا به انبار)

2

_

3

وظایف انبار دار و مسول چیدمان فروشگاه و مرکز خرید  ( شرح وظایف ، حفاظت کالا ،  تدارکات )

2

_

4

، چیدمان و طبقه بندی انبار ( ساختمان ، تجهیزات ، چیدمان کالا و اقلام و تقسیم اجناس )

2

_

5

اصول چیدمان فروشگاه و مرکز خرید

طبقه بندی اجناس موجود در انبارو ورود و خروج کالا به انبار

2

_

6

نرم افزار رایانه ای انبار داری و چیدمان

_

4

7

بررسی  موجودی انبار ( شمارش ، سفارش کالا ، مفقودی و  انبار گردانی )

4

_

8

ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث

2

_

9

کارورزی

_

4

جمع کل: 24 ساعت 

16

8

*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول تست و امتحان ات انبارداری

* پیش نیاز: دیپلم متوسطه

استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir   09122991608   


کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه 

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش

۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

ایمنی و بهداشت در فروشگاه و مرکز خرید  

ساعات آموزش

ردیف

سر فصل دروس

تئوری و کارگاهی 

تست و امتحان

1

کارهای روزانه در بخش های مختلف

1

_

2*

اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید  ها

2

_

3

خطرات کار و پیشگیری(تست و امتحان ات نظافت، کار در ارتفاع، کار با تجهیزات الکتریکی، باز کردن گرفتگی راه های خروجی آب، کاربرد مواد شیمیایی، برق گرفتگی)

2

_

4

حوادث طبیعی(سیل، زلزله، طوفان و ....)

1

_

5

آتش سوزی

2

_

6

آسیب دیدگی ها (ستوم مهره ها، لیز خوردن، میکرو ارگانیسم های بیماری زا، مسمومیت ، استرس، سوختگی و افسردگی و ...)

2

_

7

وسایل حفاظتی(ماسک، محافظ چشم و صورت، دستکش، کفش ایمنی و ....)

2

_

8

کارورزی

_

8

جمع کل: 24 ساعت 

16

8

*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید  ها

* پیش نیاز: دیپلم

استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir   09122991608   

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

حسابداری و صندوق داری فروشگاه و مرکز خرید  

ساعات آموزش

ردیف

سر فصل دروس

تئوری و کارگاهی 

تست و امتحان

1

تسویه حساب و خروج مشتریان  از فروشگاه و مرکز خرید

2

_

2*

حسابداری و صندوق داری در  فروشگاه و مرکز خرید

8

_

3

شناخت قسمت های مختلف امور مالی فروشگاه و مرکز خرید  

2

_

4

آشنایی  با نرم افزار حسابداری و  مالی در فروشگاه و مرکز خرید  و تجهیزات مبادله  پول در صندوق

2

4

5

تحویل شیفت و گزارشات صندوق

1

_

6

مهارتهای فردی و  ارتباطی (  آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، پوشش، آراستگی و ...)

4

_

7

امور مربوط به امانات و صندوق های شخصی

1

_

8

گزارشات  در آمد و هزینه های فروشگاه و مرکز خرید  

1

_

9

ایمنی ،  بهداشت و پیشگیری از حوادث

2

_

10

نگهداری مدارک  شناسایی و اسناد مالی مشتریان  در صندوق فروشگاه و مرکز خرید  

1

_

جمع کل: 28 ساعت 

24

4

*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: حسابداری

*پیش نیاز : لیسانس (ترجیحاً حسابداری و امور مالی) – آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی – آشنایی با کاربرد کامپیوتر

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی  

ساعات آموزش

سر فصل دروس

 

 

اصول اولیه و عناصر اولیه بازاریابی

6

 

محیط، مشتری و کانال های توزیع

6

 

محصول و نرخ گذاری آن

6

 

بخش ها و تحقیقات بازار

6

 

برنامه ریزی و تحلیل بازار

6

 

جمع کل: 30 ساعت 

 

 

استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir   09122991608   

دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی  

دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی  

 

۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

راننده وسایل نقلیه خرده فروشی و فروشگاهی  

ساعات آموزش

ردیف

سر فصل دروس

تئوری و کارگاهی 

تست و امتحان

1

مهارت های فردی و ارتباطی (گفتار، رفتار، پوشش و آراستگی ) الگوهای رفتاری و مهارت های فردی و ارتباطی،آداب و معاشرت اجتماعی

5

_

2

شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی  و آشنایی با جاذبه های استان و خرده فروشی و فروشگاهی  فروشگاه و مرکز خرید (آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی، خدمات اجتماعی و ...)

6

_

3

قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی

4

_

 4*

آشنایی با  راهها و جاده های فروشگاه و مرکز خرید و  نقشه خوانی

4

_

5

آشنایی با خصوصیات فنی و معاینه فنی خودرو

2

4

6

کمک های اولیه و ایمنی و بهداشت سفر

2

4

7

مشتری مداری و نحوه برخورد با مشتریان و کارکنان

5

_

جمع کل: 36 ساعت 

28

8

*      مخاطبین دوره رانندگان تاکسی و  اتوبوس های خرده فروشی و فروشگاهی  و فروشگاه و مرکز خرید  ها، مدیر و رانندگان تاکسی سرویس ها ، رانندگان شرکت های حمل ونقل درون و برون شهری ، رانندگان تاکسیرانی  شهری

*      پیش نیاز : آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی

*      فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: آشنایی با راه ها و جاده ها

استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir   09122991608   


کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه 

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش

 

۰ نظر موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰
هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت