مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی در فروشگاه های سراسر کشور

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی در فروشگاه های سراسر کشور

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی در فروشگاه های سراسر کشور

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی

توسط: علی خویه و همکاران 09122991608– 09122991608 -

مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه،

مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای اولین بار در ایران با بررسی بیش از 130 شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در ایران و جهان

 با بیش از 13 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی

ریاست انجمن مهندسی فروش ایران

اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش

مولف پرفروش ترین کتاب حوزه بازاریابی فروش و تبلیغات

مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . .

 

مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

سرمایه گذاری کل

برای نمونه یک سازمان

پیش پرداخت 20 درصد

زمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هفته 1

هفته 2

هفته 3

هفته 4

هفته 5

هفته 6

هفته 7

هفته 8

هفته 1

 

 

فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-    بررسی شرایط اولیه  بازار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-    تحقیقات بازاریابی

IN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده

IN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-    بررسی و آنالیز مشتریان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-    بررسی و آنالیز رقبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-    بررسی توانمندی ها و نقاط قوت و ضعف سازمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-    گزارش تحلیلی بازار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-    مشاوره تدوین و تعیین منابع مورد نیاز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی

توسط: مهندسی علی خویه – 09122991608 - 09372991608

مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی

1-    بررسی شرایط بازار

2-    تحقیقات بازاریابی

3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده

4-    بررسی مشتریان

5-    بررسی رقبا

6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان

7-    گزارش تحلیلی بازار

فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی

1-    تعیین منابع مورد نیاز

2-    تعیین ساختار

3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی

4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها

5-    تجهیزات انبارداری

6-    تجهیزات لجستیک

7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها

توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608

1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی

2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری

3-    تدوین آیین نامه های فروش

4-    اجزای آیین نامه فروش

5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی

6-    استخدام نیروهای مورد نیاز

7-    آیین نامه پورسانت

8-    آیین نامه هدف گذاری

9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور

10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف

11-آموزش نیروها

12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت

13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد

14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت

18-تهیه ملزومات ویزیتورها

19-تهیه امکانات حسابداری و مالی

20-آماده کردن انبار و امکانات انبار

21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش

22-تهیه حواله های مختلف

فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی

علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  

1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری

2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت

3-    گردآوری اطلاعا مشتریان

4-    کنترل اعتبار مشتری

5-    رسیدگی به مرجوعیان

6-    شیوه های تسویه حساب

7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان

8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان

9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش

10-ارایه گزارشات فروش

11-تهیه گزارشات فروش

12-گزارشات ارزیابی

13-گزارشات مقایسه ای

14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش

15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی

16-سیستم کدگذاری مشتریان

17-بهینه سازی فروش ویرگی

18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی

19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای

20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ...

مدیریت اجرایی فروش مویرگی  SMBA

ام بی ای فروش مویرگی  

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.

       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی

       محتوای دوره:

مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.

ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش مویرگی

(8 ساعت)

-  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .

مدیریت روابط مشتری (CRM)

(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)

-  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش مویرگی  

(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه www.khooyeh.ir

www.gmas.ir
09122991608
09372991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای 

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 14سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه 

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش



مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت , 

                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com 

  • o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات
  • o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           
  • o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  
  • o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش مویرگی ، تبلیغات و برند
  • o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلف
  • o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی  و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
  • عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.

       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی

       محتوای دوره:

مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.

ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش مویرگی

(8 ساعت)

-  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .

مدیریت روابط مشتری (CRM)

(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)

-  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش مویرگی  

(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

علی خویه.

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه www.khooyeh.ir

www.gmas.ir
09122991608
09372991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای 

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 14سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه 

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش



مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت , 

                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com 

  • o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات
  • o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           
  • o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  
  • o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش مویرگی ، تبلیغات و برند
  • o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلف
  • o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی  و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
  • عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

 

 

Case Example 1: Really Tailored Customer Service

ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری

مطالعه ی موردی مشتری مداری و افزایش مشتری

ترجمه ازکتاب Marketing your business

اگر فراتر از انتظار مشتری ظاهر شوید، موفقیت شما حتمی است. البته قبل از هرگونه اقدامی بایستی انتظارات مشتری را به خوبی بشناسید. مثال زیر، در مورد شرکت ساختمانی دیویس واقع در کارل مونت، نیو همشایر است. شرکتی که مشتری را در کلیه مراحل ساخت و ساز دخیل می کند و محصول را دقیقا مطابق با نیاز مشتری طراحی می کند.جف دیویس، صنعتگر حرفه ای، با بیش از یک دهه تجربه کاری در شرکتهای سازنده اسکلتهای چوبی  به همراه ریک بسکامب، شرکت دیویس را تنها با یک هدف واحد تاسیس کردند،" ساخت خانه های الواری دست ساز که به بهترین شکل ساخته شده اند." برای دستیابی به این هدف، شرکت دیویس قدمهای بسیار بزرگی برداشته و اقدامات منحصر به فردی انجام داده است. این شرکت کسانی را استخدام کرده که صنعتگران حرفه ای هستند و مهارتهای منحصر به فرد برش الوار، فینیش آنها و سرهم کردنشان را به خوبی از پیشینیان خود آموخته اند. این خانه ها همگی دست ساز و با نهایت دقت ساخته شده اند. این شرکت نه تنها بهترینها را استخدام کرده بلکه مرغوبترین نوع مصالح را نیز در اختیار آنها قرار می دهد. با وجودیکه نیوانگلند جنگلهای بی نظیری دارد اما جف دیویس برای تامین مصالح مورد نیاز به ارگن میرود تا ازبهترین چوب صنوبر برای کار استفاده کند که هم سطح صاف و صیقلی  با کمترین برآمدگی داشته باشد ، تا حد امکان سبک باشد و هم به اندازۀ چوب بلوط مقاوم باشد. سپس کامیون حاوی الوارها را نزد صنعتکارانش در نیوهمشایر می فرستد تا هر قطعه برش و صیقل داده شود و مونتاژ شود. چرا دیویس چنین زحمتی را به جان می خرد در حالیکه شبیه این نوع چوب را می تواند در حیاط پشتی خانه خودش هم پیدا کند؟ اشتیاق. دیویس اشتیاق فراوانی به کیفیت برتر دارد و این همان چیزی است که تنها

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

 

 

Case Example 2: A Total Costumer Mentality

درک ذهنیت مشتری

مطالعه ی موردی مشتری مداری و افزایش مشتری

ترجمه ازکتاب Marketing your business

 

وفادار سازی مشتری، افزایش مشتری و فروش

چند نمونه از مصادیق بارز توجه به خدمات مشتری ، شامل رهبری و برتری ذاتی است. مثال زیر، در بارۀ فروشگاهL.L. Bean ، پیشتاز در زمینۀ خدمات مشتری  از سال 1912 است که برای اولین بار رضایت صد در صدری مشتری را تضمین میکرد. که البته تا به امروز نیز ادامه داشته است. فروشگاه L.L. Bean یکی از نمونه های تجربۀ برخورد مستقیم با مشتری است که به ظرافت هرچه تمامتر طراحی شده تا تجربۀ دلپذیری را برای مشتری رقم زند. اگر خرید در Freeport، یا فروشگاه مرکزی، انجام شود و یا ازطریق تلفن و یا کاتالوگ خرید صورت پذیرد، به هر حال فروشگاه L.L. Bean نمونۀ خوبی از تحقیق و تفحص در رابطه با مشتریان است که در حال حاضر در حال انجام است، آنالیز و بررسی می شود، داده ها جمع آوری می شود و در نهایت از نتیجۀ این تحقیقات برای بهبود خدمات به مشتری استفاده میشود. فروشگاه L.L. Bean معتقد است که کیفیت برتر بایستی با یک نگاه مشخص باشد. علامت گذاری های واضح و کاربردی

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت