مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

روش های افزایش فروش و جلب مشتری

تمامی فروشنده‌ها و شرکت‌ها خواستار افزایش فروش خود می‌باشند.با استفاده از راهکارهای ساده می‌توان تا حدودی میزان فروش را افزایش داد.

امروزه کلاس‌ها،‌ کتاب‌ها و اطلاعات زیادی برای افزایش توانایی فروشندگان و جذب مشتریان توسط آن‌ها وجود دارد.

با رعایت نکاتی ساده و کاربردی می‌توان تا حد زیادی بدون صرف هزینه این توانایی را افزایش داد.نکات پیشنهادی کارشناسان و فروشندگان موفق بین‌المللی و بازاریابان به شرح زیر می‌باشد:

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نکاتی جهت افزایش فروش و جلب نظر مشتری

جهت افزایش فروش و جلب نظر مشتری موارد زیر توصیه می شود:

1 – محل قفسه ها و نوع چیدمان 

فروشگاه : نتایج حاصل از تحقیقات نشان می دهد که مردم به تمیزی ، نظم و ترتیب و در دسترس بودن کالا های مورد نظر خود در یک فروشگاه ، علاقه و توجه خاص دارد . به همبن دلیل میزان فروش کالا های در معرض دید نسبت به اجناس که در دید مشتری قرار ندارند 3 برابر و بیشتر است . همچنین کالاهای که در ردیف پائین قفسه ها قرار دارند بیش از کالاهای ردیف های بالایی خریداری می شود . باید یادآوری کرد که مهم ترین نکته در چیدن اجناس یک فروشگاه ، قرار دادن اجناس مکمل در کنار هم می باشد .به عنوان نمونه 
انواع لبینیات ، قهوه، چای ، نان ، یرینی جات و سایر ملزومات صبحانه را می توان در محیطی نزدیک به هم قرار داد تا مشتری با خرید یکی از آنها نسبت به خرید جنس مکمل آن نیز احساس نیاز نماید .

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

برگزاری یک جشن افتتاحیه  می تواند یک سکوی پرتابی برای فروشگاه و مرکز خرید شما باشد.

مشاوره در راه اندازی و برگزاری مراسم افتتاحیه مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای

علی خویه

09122991608

مشاور بیش از صد ها فروشگاه در خاورمیانه

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

آئین نامه اجرایی نحوه فعالیت و نظارت بر فروشگاه های بزرگ، چند منظوره یا زنجیره ای

(موضوع ماده 86 قانون نظام صنفی و تبصره ذیل آن(

 

 

http://hypermarketing.blog.ir/

مقدمه:
به منظور افزایش کارآمدی شبکه توزیع کالا، حذف واسطه های غیر ضرور، کاهش هزینه های تامین، توزیع و عرضه کالا، صیانت از حقوق تولیدکنندگان، عاملین توزیع و مصرف کنندگان و به منظور برقراری ارتباط منطقی بین عوامل شبکه تامین و توزیع کالا ، فر وشگاه های بزرگ، چند منظوره و زنجیره ای و زنجیره ای خردهفروشی بموجب مفاد این آیین نامه اجازه فعالیت خواهند داشت.
فصل اول: فروشگاه های بزرگ
ماده 1- تعریف:
فروشگاه بزرگ به فروشگاه هایی اطلاق می گردد که مجموعه ای متنوع از کالاهای مورد نیاز عموم را صرفاً در یک مکان مناسب عرضه نماید.
ماده 2- شرایط متقاضیان تاسیس فروشگاه های بزرگ و مدارک لازم جهت دریافت مجوز فعالیت:
الف: شرایط متقاضیان و مدارک مورد نیاز:
- اشخاص حقیقی:
1- تابعیت ایران و در مورد سرمایه گذاران خارجی داشتن پروانه کار و اقامت معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

فروشگاه های زنجیره ای، از ورود تا امروز

فروشگاه های زنجیره ای، از ورود تا امروزفروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران دوران پرفراز و نشیبی را تجربه کرده‌اند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله محیط‌های کاری هستند که می‌توانند کسب‌وکارهای کلانی ایجاد کنند. اگرچه شواهد نشان می‌دهد در مقاطعی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران امید به سوددهی خود را از دست دادند اما با تغییرات اجتماعی مانند تغییر ذائقه عمومی بعد از جنگ و ورود جریان‌های اجتناب‌ناپذیر جهانی و تبلیغات اثرگذار رسانه‌ها در کشور، دوباره فروشگاه‌های زنجیره‌ای که عمر کوتاهی هم داشتند از خاکستر خود برخاسته و تاسیس شدند تا در شرایط جدید اجتماعی اوج بگیرند. تاریخچه و فرایند ورود این فروشگاه‌ها را در گفت‌وگو با احمد صفار،مدیر عامل و عضو هیات مدیره صنایع غذایی میداس و مشاور بازاریابی و فروش می‌خوانید.
فروشگاه‌های زنجیره‌ای با توجه به وارداتی بودن الگوهای مدرن آنها، چقدر در ایران موفق بوده‌اند و وضعیت آنها در گذشته، حال و چشم‌اندازهایی که در آینده پیش‌روی آنهاست چگونه ارزیابی می‌شود؟
در سال ۱۹۵۳میلادی (۱۳۳۲ شمسی) نخستین شعبه از فروشگاه زنجیره‌ای در ایران به نام فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر و روستا توسط دولت و زیرنظر آلمانی‌ها تاسیس شد.
به دنبال آن در سال ۱۳۳۸ فروشگاه بزرگ فردوسی و سال ۱۳۴۰ فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران توسط برادران کاشانی – فروشگاه‌های صنعت نفت توسط شرکت نفت، فروشگاه اتکا و سپه توسط ارتش و در سال ۱۳۴۸ فروشگاه طبقاتی کوروش که بعد از انقلاب به فروشگاه قدس تغییر نام پیدا کرد یکی پس از دیگری باز شدند که در همان زمان نه تنها تاثیر چشمگیری در تغییر نگرش تولید کالاهای جدید و روش‌های بازاریابی و اقتصاد داشتند بلکه بعد از انقلاب اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی این فروشگاه‌ها یکی پس از دیگری خاصیت خود را از دست دادند و تبدیل شدند به مکانی برای عرضه کالاهای بی‌کیفیت و ارزانقیمت که تنها مزیت آنها ارزان‌فروشی آن هم فقط در بعضی از کالاها بود.
با خاتمه جنگ تحمیلی در سال ۱۳۷۲ نخستین فروشگاه شهروند با سرمایه‌گذاری شهرداری تهران
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

استراتژی‌های بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا

 

وال‌مارت چگونه از رقبای خود پیشی گرفت

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت، شرکتی آمریکایی است که با بیش از 1/2 میلیون کارمند و فروش 405 میلیارد دلاری در سال 2009 همچنان بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا به حساب می‌آید.

این شرکت در سال 1962 توسط سام والتون تاسیس شد و در سال 1969 رسما به ثبت رسید. در سال 1970 والتون اداره اصلی و اولین مرکز توزیع شرکت را در بنتون ویل در آرکانزاس آمریکا تاسیس کرد. در آن زمان شرکت حدود 38 فروشگاه با 1500 کارمند داشته و فروشش نیز در حدود 2/44 میلیارد دلار بود.  

محیط رقابتی وال‌مارت بسیار منحصر به فرد است. رقبای شرکت در درجه اول شامل خرده‌فروشان بزرگ، مراکز عمده فروشی و انبارهای کالا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که فشار رقابتی بالایی بر وال‌مارت وارد می‌کنند.

صنعت فروشگاه‌هایی که دامنه گسترده‌ای از کالاها و با قیمت کم و نزدیک به قیمت تولید کالا را می‌فروشند (discount retail stores)، از لحاظ اندازه بسیار قابل‌توجه بوده و به طور مداوم در حال رشد و تغییر است.

رقبای اصلی و برتر در این صنعت هم از لحاظ ملی و هم بین‌المللی با هم رقابت می‌کنند و رقابت اصلی آنها نیز بر سر

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت