مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

نکات بازاریابی برای قرارگیری محل اجناس در سوپرمارکت‌ها :
1- قراردادن  شکلات و آبنبات  در سطحی که  بچه‌ها ببینند، چون بچه‌ها نیز در خرید نقش دارند.
2- گذاشتن وسایل مورد نیاز برای خرید خانم‌ها در ارتفاع حدود 140 متناسب با قد خانم‌ها
3- گذاشتن وسایل مورد نیاز برای خرید آقایان در ارتفاع کمی بالاتر 
4- گذاشتن دپارتمان‌های غذای آماده 
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

 تاریخچه سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد که آنها در آمریکا ابداع و به سراسر جهان گسترش پیدا کردند. سوپرمارکت درواقع یک بقالی یا فروشگاه عظیم با بخش‌های مختلف است که تنوع وسیعی از مواد غذایی، لوازم و خدمات لوازم خانگی را ارائه می‌دهد.
نکات برجسته در مورد سوپرمارکت این است که اولا عرضه‌کننده مواد غذایی هستند و ثانیا در آمریکا از لحاظ مالی باید سالانه 2 میلیون دلار درآمد داشته باشد تا آن را سوپر مارکت بنامند.
در حال حاضر 34000 سوپرمارکت در آمریکا وجود دارد که سالانه فروشی برابر  با 480 میلیارد دلار درآمد دارند و تنوع محصولات آنها به 45000 محصول می‌رسد. وقتی وارد سوپرمارکت می‌شوید مانند این است که شما نوک کوه یخ را می‌بینید و از عملیات پشت آن بی‌خبر هستید.
 
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

آئین نامه اجرایی نحوه فعالیت و نظارت بر فروشگاه های بزرگ، چند منظوره یا زنجیره ای

(موضوع ماده 86 قانون نظام صنفی و تبصره ذیل آن)

مقدمه:

به منظور افزایش کارآمدی شبکه توزیع کالا، حذف واسطه های غیر ضرور، کاهش هزینه های تامین، توزیع و عرضه کالا، صیانتاز حقوق تولیدکنندگان، عاملین توزیع و مصرف کنندگان و به منظور برقراری ارتباط منطقی بین عوامل شبکه تامین و توزیع کالا ، فر وشگاه های بزرگ، چند منظوره وزنجیره ای و زنجیره ایخردهفروشی بموجب مفاد این آیین نامه اجازه فعالیت خواهند داشت.

فصل اول: فروشگاه های بزرگ

ماده 1- تعریف:

فروشگاه بزرگ به فروشگاه هایی اطلاق می گردد که مجموعه ای متنوع از کالاهای مورد نیاز عموم را صرفاً در یک مکان مناسب عرضه نماید. 

ماده 2- شرایط متقاضیان تاسیس فروشگاه های بزرگ و مدارک لازم جهت دریافت مجوز فعالیت:

الف: شرایط متقاضیان و مدارک مورد نیاز:

- اشخاص حقیقی:

1- تابعیت ایران و در مورد سرمایه گذاران خارجی داشتن پروانه کار و اقامت معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی.

2- نداشتن سابقه موثر کیفری.

3- عدم ورشکستگی به تقصیر و تقلب

4- گواهی پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دایم.

5- دارابودن مدرک کارشناسی مرتبط یا داشتن دیپلم متوسطه و حداقل 3 سال سابقه کاردر امور بازرگانی.

6- آخرین مدرک تحصیلی و تصویر کارت ملی (تصویر گذرنامه برای اتباع بیگانه) یا شش قطعه عکس.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

عوامل کلیدی بازاریابی در فروشگاه یا آمیخته بازاریابی درون فروشگاهی، مجموعه عواملی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی به منظور ایجاد ارزش برای مشتریان خود، مورد استفاده قرار می‌دهند.
عناصر مهم در بازاریابی با عنوان «آمیخته بازاریابی» را اولین بار نیل بوردن در سال 1964 از دانشگاه بازرگانی هاروارد مطرح کرد. هرچند قبل از آن جروم مک کارتی در سال 1960، سرواژه «فورپی» را برای چهار عامل مهم محصول، قیمت، توزیع و تبلیغات به کار برده بود.
پس از ‌آن نیز صاحبنظران مختلف مجموعه عوامل مهم را در حوزه‌های مختلف با سرواژه‌های دیگری نشان داده‌اند که از آن جمله می‌توان به 7پی در خدمات، 4 سی در رقابت و... اشاره کرد. مقاله حاضر به ارائه چند عامل مهم در بازاریابی درون فروشگاهی می‌پردازد.
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
گوش دادن (Hear): یک فروشنده خوب به مشتری گوش می‌دهد و در این ارتباط، حضوری فعال دارد. از طریق گوش دادن است که می‌توان به نیازها و خواسته‌های مشتری پی برد. همچنین، گوش دادن، نشانه توجه به مشتری و حضور وی می‌باشد، البته در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای که آزاد بودن یا سلف سرویس بودن جزو مزایای اساسی آنها می‌باشد، باید مراقب بود که آزادی مشتری خدشه‌دار نشود. لذا بهتر است فروشندگان، در صورت درخواست خود مشتری برای اطلاعات بیشتر و نیز در زمان مناسب که تشخیص زمان مناسب به میزان تجربه فروشندگان، بستگی دارد، ارتباط حضوری را آغاز و ایجاد کنند.
* توجه و مراقبت کردن(Attend): فروشندگان اثربخش در فروشگاه باید از مشتریان مراقبت و به آنها خدمت‌رسانی کنند. امروزه استراتژی‌های مراقبت از مشتری و صمیمیت با مشتری از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی و مشتری‌مداری در کسب و کارها به شمار می‌روند که به عنوان یک عامل بسیار مهم در آمیخته بازاریابی درون فروشگاهی در هفت سی مطرح خواهد شد.
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت