مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۱۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

چرا یک برند را به دیگری ترجیح می‌دهیم و آن را انتخاب می‌کنیم؟...


چرا یک برند را به دیگری ترجیح می‌دهیم و آن را انتخاب می‌کنیم؟ وفاداری به برند نه یک عمل صرفاً ذهنی بلکه رابطه‌ای احساسی میان برندها و وفاداران و سفرای آن برند است، اما همانگونه که وودی آلن، بازیگر و کارگردان سرشناس سینما می‌گوید:"تصور می‌کنم که یک رابطه شبیه به یک کوسه باشد که باید مدام در حال حرکت باشد تا از نفس نیفتد و نمیرد." از این رو مهم‌تر از ایجاد ارتباطی احساسی با مخاطبان، حفظ و بسط این مناسبات و جهت‌‌دهی آن به سمت سودآوری و ارزش‌آفرینی متقابل است.

لذا چالش بسیاری از برندها چگونگی ایجاد جرقه‌ی یک رابطه احساسی و حفظ و ادامه‌ی آن ارتباط به نحو احسن و پایدار و سودآور است. حال چگونه می‌توان این ارتباط بادوام و نیز ارزش‌آفرین را ایجاد کرد؟ پاسخ را در ادامه می‌خوانیم.

•    (برند) خود را بشناسیم

به قول بزرگی جست‌وجوی ما برای عشق، منحصراً با خودشناسی انجام می‌پذیرد. بنابراین مادامی که خود را نشناسیم نمی‌توانیم ارتباطی شایسته با دیگران برقرار کنیم. زیگ زیگلار، اندیشمند شهیر نیز درباب اهمیت خودشناسی می‌گوید که آنچه‌ ما را خوشبخت می‌سازد نه داشته‌هایمان بلکه آن چیزی است که هستیم و آنچه هستیم سبب می‌شود احساس خوشبختی و کامیابی کنیم. بزرگمهر حکیم نیز اعتقاد دارد که آنچه هستیم معرف ما است تا آنچه می‌گو‌ییم. تمامی این نقل‌قول‌ها موید اهمیت خودشناسی هستند. هرچند که خودشناسی در عرصه کسب و کار، امری نسبتا ناشناخته است.

 افزون بر این در عصر حاضر که با تعابیری نظیر فناوری‌های اجتماعی و دیجیتالیسم گره خورده است، سازمانها هر یک دارای چهره‌ای دیجیتالی در فضای آنلاین هستند. دیجیتالیسم موجب شفاف‌سازی بیشتر در عرصه‌های مختلف شده، اما برای برقراری ارتباط با مشتریان عصر حاضر لازم است تا برندها ابتدا به یک خودشناسی دقیق دست یابند تا بتوانند تصویری واقعی از خود را به نمایش بگذارند. برندهای مدرن هر یک دارای شخصیتی انسانی بوده و ویژگی‌های انسانی دارند و به‌علاوه با انسانها سروکار دارند. بنابران باید ضمن خودشناسی به دیگرشناسی نیز دست یابیم و تلاش کنیم تا زیر‌و‌بم مشتریان خود را شناخته و براساس آن برنامه‌ریزی کنیم. باید بدانیم که تک‌تک مشتریانمان چه صبحانه‌ای را دوست دارند، به چه رنگی علاقمندند. در چه روزی به دنیا آمده‌اند، سرگرمی‌های آنها چیست، چه کتابهایی می‌‌خوانند، تخصص حرفه‌ای‌شان چیست، چه ورزشی می‌کنند و بالاخره درآمد خود را صرف چه اموری می‌کنند، هر چه جزئیات بیشتری نسبت به ابعاد مختلف برند خود و مشتریان آن در اختیار داشته ‌باشیم، می‌توانیم به برقراری روابط سازنده و سودآور امیدوارتر باشیم. به‌علاوه اینگونه مشتریان با پیام یک برند احساس نزدیکی و قرابت بیشتری خواهند کرد چرا که آن را بخشی از وجود خود می‌دانند. لازم است در این بخش (خودشناسی و مشتری‌شناسی) از خدمات حرفه‌ای مثل تحقیقات بازار استفاده کنیم.

•    یک رابط برد- برد با تاثیرگذاران و مراجع اجتماعی ایجاد کنیم.


یکی از استراتژی‌های کارآمد در فرآیند برندسازی این است که خود را همسوی با افراد و یا شرکتهایی قرار دهیم که ما را در رسیدن به اهدافمان یاری رسانند. بنابراین در قدم اول، باید تصویری از مشتری ایده‌آل خود ترسیم کنیم و در مسیر دستیابی به هدف خود از پنانسیل افراد و سازمانهای تاثیرگذار بهره‌برداری کنیم. این افراد و یا سازمانهای تاثیرگذار کسانی هستند که ارتباطی مستقیم با مشتریان ایده‌آل ما داشته و در حال حاضر اعتماد و توجه آنان را در اختیار دارند. بنابراین بخشی از راهبرد برندسازی باید معطوف به یافتن راهی برای همکاری و مشارکت با تاثیرگذاران و مراجع اجتماعی باشد، به عبارتی باید تلاش کنیم تا از افراد و سازمانهایی که به موفقیت ما علاقمند هستند، قهرمانان مشتاق و سفرایی پرجنب‌وجوش بسازیم که حافظ منافع سازمان ما بوده و به کمک پایگاه اجتماعی خود ما را به اهدافمان نزدیک کنند. این مهم تنها با رویکرد برد - برد و ارزش‌آفرینی دو جانبه محقق خواهد شد. این همکاری استراتژیک حتی می‌تواند در چارچوب رقبای سرسخت دنبال شود. همانگونه که سان‌تزو در کتاب "هنر جنگ"می‌گوید: "حد اعلای هنرمندی یک فرمانده، واداشتن دشمن به اطاعت بدون جنگ است."

•    شبیه بازار باشیم


سهم خود از بازار را به طور دقیق بشناسیم و بدانیم که چه عواملی موجب جذب مشتریان وفادار می‌شود. بنابراین باید نهایت تلاش خود را بکنیم تا شبیه آن چیزی شویم که مشتری می‌خواهد. اجزای برند خود را متناسب با روحیات مشتریان خود در آورید و به صدای بازار گوش کنید. رسانه‌های مورد استفاده‌ی مخاطبانتان را بشناسید و پیام خود را از آن طریق به آنها منتقل کنید و به عبارتی به زبان خودشان با آنها صحبت کنید.

•    با مشتریانمان چشم در چشم شویم

همه انسانها علاقمند هستند که در کانون توجه باشند. مشتریان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و رفتار برندها باید بگونه‌ای باشد که آنها نیز خود را جزئی از آن برند بدانند. آنها انتظار دارند که از جانب برند مورد علاقه خود درک شوند و به خواسته‌هایشان بها داده شود. بنابراین باید گفتمانی دوطرفه با ایشان ایجاد کرد تا به درکی عمیق از آنچه هستند و آنچه می‌خواهند باشند دست یابیم. اجازه دهید مشتریانتان صحبت کنند و نیز رفتارتان را بگونه‌ای تنظیم کنید که آنها نیز متوجه گوش‌دادنتان باشند.

•    ارزش‌آفرینی کنیم

مزیت رقابتی در یک تعریف ساده، عبارت است از ارائه ارزشی بالاتر نسبت به رقبا به مشتریان بنابراین یک برند موفق باید از جانب مشتریان صحبت کند و مواردی را مورد توجه قرار دهد که برای مشتریان دارای اهمیت است. مشتری انتظار دارد بداند که برند ما چگونه می‌خواهد در زندگی او بهبودی حاصل کند، چرا که اگر نتوانیم همراه مشتری خود در پله‌های ترقی باشیم. دلیلی برای تکرار خرید و فروش مؤثر وجود نخواهد نداشت. بنابراین به مشتری نشان دهید که محصول یا خدمتتان بیش از قیمتی که بایست آن می‌پردازند ارزشمند است.

•    از مشتری بخواهیم به ما متعهد باشد

ارتباط با مشتری، جاده‌ای بی‌انتها است که البته تداوم آن وابسته به شرایط متعددی است. یک برند موفق علاوه بر مدیریت انتظارات مشتریان خود، انتظارات خود از مشتری را نیز می‌‌داند. شاید به عنوان یک برند انتظار داشته باشیم که مشتری پیام ما را با دیگران در میان بگذارد، اطلاعات دوستان خود را در اختیار ما بگذارد و یا خریدی صورت دهد. هر انتظار معقولی که داریم می‌توانیم با مشتری در میان بگذاریم، لذا نباید به هیچ‌وجه مشتری را به حال خود رها کنیم.

•    جرقه‌ی ارتباط را همواره روشن نگاه داریم


سودآوری ارتباطات در گرو دوام آن است، بنابراین باید تمام تلاش سازمان در راستای حفظ و پرورش ارتباطات احساسی با مخاطبان باشد. لذا به شکل مرتب و به عناوین مختلف در پیام خود بازنگری کرده و آن را به مشتریانتان منتقل سازید، چون به قول شاعر از دل برود هر آنکه از دیده رود. پس همواره انرژی تازه‌ای را به ارتباطات خود تزریق کنیم و پیشنهادات جدید را با مشتریان‌مان در میان بگذاریم.

•    عملکرد خود را بسنجیم


تنها راه برای دانستن کارایی یک ارتباط، ارزیابی و سنجش نتایج آن است، در کسب‌وکار نیز باید هر آنچه را که مرتبط با دستیابی به اهداف سازمانی است. اعم از ترافیک سایت‌ها، پاخور، کم  وکیف مذاکرات و تماسها، ... مورد ارزیابی دوره‌ای قرار دهیم. بنابراین باید به تعریف خط‌کش‌هایی برای ارزیابی و اندازه‌گیری میزان توفیق خود در برقراری و حفظ ارتباطات سازنده بپردازیم. این خط‌کش‌ها، نمایانگر وضعیت موجود و فاصله تا وضعیت مطلوب هستند.

بکارگیری نکات 8 گانه فوق می‌تواند به ایجاد روابط سالم، موثر و سودآفرین با مشتریان بینجامد.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه ها، مرکز خرید و هایپرمارکت ها

مشاوره و تدریس

دکتر علی خویه

khooyeh@gmail.com

09122991608

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه www.khooyeh.ir

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

Case Example 2: A Total Costumer Mentality

درک ذهنیت مشتری

چند نمونه از مصادیق بارز توجه به خدمات مشتری ، شامل رهبری و برتری ذاتی است. مثال زیر، در بارۀ فروشگاهL.L. Bean ، پیشتاز در زمینۀ خدمات مشتری  از سال 1912 است که برای اولین بار رضایت صد در صدری مشتری را تضمین میکرد. که البته تا به امروز نیز ادامه داشته است. فروشگاه L.L. Bean یکی از نمونه های تجربۀ برخورد مستقیم با مشتری است که به ظرافت هرچه تمامتر طراحی شده تا تجربۀ دلپذیری را برای مشتری رقم زند. اگر خرید در Freeport، یا فروشگاه مرکزی، انجام شود و یا ازطریق تلفن و یا کاتالوگ خرید صورت پذیرد، به هر حال فروشگاه L.L. Bean نمونۀ خوبی از تحقیق و تفحص در رابطه با مشتریان است که در حال حاضر در حال انجام است، آنالیز و بررسی می شود، داده ها جمع آوری می شود و در نهایت از نتیجۀ این تحقیقات برای بهبود خدمات به مشتری استفاده میشود. فروشگاه L.L. Bean معتقد است که

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

مدیریت و ساخت برند برای فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها

علی خویه

khooyeh@gmail.com

09122991608

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه www.khooyeh.ir

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

روش پخش مویرگی گرم (Hot Sale)

 
روش پخش مویرگی گرم (Hot Sale)یکی از روشهای پخش مویرگی، روش فروش در محل مشتری یا اصطلاحاً hot sale (فروش گرم) میباشد. دراین حالت راننده به عنوان انبار متحرک محصول را در اختیار داشته و بر اساس تور ویزیتی که قبلاً برای راننده مشخص شده، به مشتزیان سر زده و محصول را در اختیار آنها قرار میدهد.
در این حالت مشتری تعیین کننده تعداد خرید از راننده بوده و پس از تایید خریدار فاکتور صادر میگردد. نحوه صدور فاکتور به شکل های متفاوتی می‌باشد. به عنوان مثال میتوان یک حواله فروش صادر نموده و بعد از اینکه راننده به مرکز بازگشت، حواله های فروش و تسویه با خریداران را تحویل داده و سپس فاکتور نهایی صادر شود. یا اینکه اگر راننده از دستگاه‌هایی مانند تبلت و ... استفاده می‌نماید، با در اختیار داشتن فرمی که در آن راننده میتواند فاکتور صادر نماید فاکتور مورد نظر صادر میگردد. نحوه اطلاع رسانی به مرکز نیز میتواند متفاوت باشد.
اگر ارسال اطلاعات به صورت لحظه‌ای (online) باشد درهر لحظه که فروش انجام پذیرفت، این فروش در مرکز ثبت شده، بنابراین همیشه آمار فروش به روز و در لحظه می‌باشد.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

برای افزایش فروش یک مرکز خرید و هایپر مارکت چه باید کرد؟

مهندسی فروش فروشگاه ها و مراکز خرید

ارتقا فروش فروشگاه های زنجیره ای

افزایش فروش فروشگاه ها

علی خویه 09122991608

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

علی خویه ، مشاور و مجری فروشگاه، هایپر مارکت، چیدمان فروش و مهندسی فروش توسط تیم علی خویه، بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش در ایران، عضو انجمن های ملی و بین المللی کشور، مشاور فروشگاه های معتبر کشور،

1- اجرای چند پروژه چیدمان فروش در شهرهای تبریز، کرمان، اهواز، کرج، مشهد و ...

2- استقرار فروشگاه زنجیره ای در زمینه های مواد غذایی پوشاک لوازم خانگی هایپر و .... در چندین استان مختلف در سراسر کشور

3- آموزش چیدمان فروش مرچندایزینگ و فروشگاه داری برای فروشگاه های معتبر کشور

4- ارتقا فروش و پیشبرد فروش بیش از دهها فروشگاه در سراسر کشور

5- طراحی جشنواره های فروش برای فروشگاه های معتبر کشور در چندین استان

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

روشهای برقراری ارتباط با مشتریان :

1)      ارتباطات غیر شخصی با هزینه ( تبلیغات  ، فضای فروشگاه زنجیره ای ، وب سایت ، محرکهای فروش)

2)      ارتباطات انسانی با هزینه ( پرسنل فروش ، ایمیل )

3)      ارتباطات انسانی بی هزینه ( محاوره های دهان به دهان )

4)      ارتباطات غیر شخصی کم هزینه ( ارتباط عمومی)

1-   ارتباطات غیر شخصی با هزینه :

ارتباطات غیر شخصی با هزینه شامل(تبلیغات ، فضای فروشگاه زنجیره ای ، وب سایت ، محرکهای فروش و.....) می باشد

ü     تبلیغات : یکی از روشهای ارتباطات با هزینه است که تاثیر مناسبی در جذب مشتریان نسبت به فروشگاه زنجیره ای دارد که معمولا از طریق( رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ، بیلبورد و.......) صورت می گیرد .

             فروشگاه زنجیره ای های زنجیره ای معمولا بین 3تا 5 درصد از درآمد خود را صرف هزینه های تبلیغاتی می کنند

ü     محرکهای فروش: یک ارزش افزوده برای مشتری محسوب می شود که او را برای بازدید و خرید از فروشگاه زنجیره ای ترغیب می نماید. مانند ( بن کالا، کوپن ، جوایز ، برگزاری مسابقه ) که برخی از تامین  کنندگان کالا به منظور جلوگیری از استوک و ماندگاری بیش از حد کالاهایشان در فروشگاهها ، اقدام به توزیع بن خرید کالاهای خود می نمایند .

استفاده از محرکها و انگیزه های فروش به طور معمول در کوتاه مدت موثر است ، استفاده از چنین روشی در دراز مدت ، تاثیر قابل ملاحظه ای در جذب مشتریان نخواهد داشت ؛ زیرا فروشگاه زنجیره ای عامل جذب کننده نیست و مشتریان صرفا به خاطر کالای مورد نظر و استفاده از ارزش افزوده مازاد جذب فروشگاه زنجیره ای میشوند  اما متاسفانه مدیران فروشگاهها به دلیل اثر گذار سریع چنین روشی ، از اجرا و تدوین برنامه های جایگزین و مزیت های بلند مدت غافل می شوند که پس از مدتی چنین فروشگاههای دچار مشکل می گردد

ü     نمایش و نحوه عرضه کالا در فروشگاه زنجیره ای : این روش نیز از روشهای بسیار موثر در ارتباط با مشتریان و جذب آنها در فروشگاههاست ، تحقیقات گسترده نیز نشان میدهد که یکی از مهمترین عوامل جذب مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ، جذابیت فروشگاه زنجیره ای و شیوه نمایش کالاهاست

ü     فضای داخلی فروشگاه زنجیره ای : نیز از دیگر روشهای غیر شخصی با هزینه است که شامل ( روشنایی ، درجه حرارت ، صدا و موزیک ، ویترین ، قفسه ها و لاین ها و ......)

2-   ارتباطات انسانی باهزینه :

ü     پرسنل فروش در فروشگاه زنجیره ای : از اصلی ترین عناصر ارتباطات انسانی هزینه دار با مشتریان است  پرسنل فروش و فروشنده ها در فروشگاهها ، اصولا به عنوان دستیار وهمکار مشتریان محسوب می شوند و در این فرآیند ارتباطی ، بسیار موثر واقع شده و اطلاعات مورد نیاز مشتریان را رودر رو و چهره به چهره به آنان منتقل می کنند

ü     E-mali : یکی دیگر از روشهای انسانی با هزینه است که فروشگاههای زنجیره ای الکترونیکی با استفاده از آن ( لیست کالاهای جدید – فهرست قیمتها – حتی فاکتور – و سفارشات مشتریان ) را دریافت و ارسال مینمایند .

3-   ارتباطات غیر شخصی کم هزینه :

         اصلی ترین روشها برای ایجاد ارتباطات غیر شخصی کم هزینه با مشتریان ، استفاده از تبلیغات عمومی در                  ( سطح شهر، کتابهای زرد ، کاتالوگها ، استادیوم های ورزشی ، اتوبوسها ی شرکت واحد و ..............) است که در ایران ، استفاده از چنین روشهایی متداول می باشد . اما نسبت به سایر کشورها جزء روشهای کم هزینه تلقی         نمی شود

4-   ارتباطات انسانی بی هزینه :

در نهایت یکی از روشهای مناسب و موثر در ایجاد ارتباط با مشتریان و جذب آنان در فروشگاهها صحبت ها ، گفتگوها و نقل قول هایی است که در باره فروشگاهها صورت می گیرد . معمولا ارتباطات محاوره ای با ( دوستان ، اقوام ، آشنایان و ......) می تواند جاذب یا دافع فروشگاه زنجیره ای باشد .

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
برخی از شرکت ها و سازمان هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند:

 

مشاوره، تحقیق، آموزش و اجرا...

اجرای مهندسی فروش، استقرار سیستم مهندسی فروش، مشاور فروش و بازاریابی

 

 

گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... 

مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... 

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. 

khooyeh@gmail.com

09122991608

 

 

برچست مطالب:

فنون ارتباطات موثر مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی روابط عمومی و برنامه های ارتباطی خلاق با مشتریان علی خویه 09122991608 روابط عمومی خلاق و فعال تکنیک های روابط عمومی ارتباطات بازاریابی بین الملل روانشناسی ارتباط با مشتری تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات ارتباطات میان فردی و سازمانی سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش تکنیک های ارتباطات خلاق علی خویه طراحی محصول گرافیک محصول مدیریت محصول در بازار کایزن و تکنیکهای بهره وری اصول معماری و طراحی داخلی سازمانی معماری سازمانی مدیریت تولید و مدیریت دانش مدیریت کیفیت و تکنیک های کنترل کیفیت علی خویه مهندسی خلاقیت در صنعت مدیریت خط تولید چیدمان فروش و محل کار مدیریت و توسعه محصول جدید NPD PLM سرپرستی اثربخش اصول سرپرستی موثر مدیریت اجرایی با دیدگاه بازاریابی و فروش تکنیک ها اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی رهبری اثربخش مهارت های رهبری در صنعت و سازمان علی خویه مدیریت خلاقیت و نوآوری مدیریت بازاریابی مدیریت زنجریه تامین و زنجیره ارزش MBA مهندسی بازار و بازاریابی علی خویه Khooyeh.comتکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن، علی خویه مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند بازاریابی املاک و مستغلات تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری مدیریت مشتریان  علی خویه سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت تاکتیک های مذاکره اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی، علی خویه  مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM فروش و بازاریابی تلفنی مدیریت کانال های توزیع و فروش اصول خرده فروشی و عمده فروشی فروش مویرگی و حضوری تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی، علی خویه تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و ترویج نیاز بازار فرصت شناسی و فرصت سازی بازار تجارت و بازاریابی بین الملل تکنیک های بازاریابی حرفه ای تکنیک ها و روشهای ویزیتوری علی خویه تربیت ویزیتور حرفه ای شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...) بازارپردازی مرچندایزینگ سمپلینگ بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تحقیقات بازاریابی کاربردی بازاریابی پارتیزانی چریکی بازاریابی خلاق مهندسی ذهن مشتری مهندسی فروش تکنیکهای فروش حرفه ای فروش خلاق طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه شکار مشتریان اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش مدیریت فروش سبک های فروش و فروشندگی تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها تبلیغات خلاق مهندسی ، علی خویه تبلیغات تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق سبک ها و مکتب های تبلیغات مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی تبلیغات پست مدرن مدیریت بسته بندی و تکنیک های بسته بندی تبلیغات جاسوسی، علی خویه مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی تکنیک ها تهیه پیام تبلیغاتی تکنیک های تبلیغات خلاق مدیریت و برنامه ریزی رسانه آشنایی حرفه ای بارسانه ها ابزارها و روش های تبلیغات مدیریت استراتژیک تبلیغات مدیریت تبلیغات تکنیک های حل خلاق مسائل مدیریت خلاقیت و نو آوری، علی خویه روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی بازی های خلاقانه پرورش روحیه و قوه خلاقانه افراد قیمت گذاری خلاق مهندسی خلاقیت تریز و کاربردهای آن فنون خلاقانه جذب مشتری بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید مدیریت نوآوری دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی کارگاه های خلاقیت خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات تبلیغات و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق روانشناسی مشتری رفتار مصرف کننده شناسایی و تشخیص مشتریان روانشناسی فروش، علی خویه روانشناسی مدیریت رفتار مصرف کننده آزمون های روانشناسی و اجرای آنها در زمینه مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان فعالیت های اجرایی همایش های و سمینارها کارگاه های آموزشی، علی خویه مقالات بازاریابیکنیک های بازاریابی و فروش بازاریابی خودرو بازاریابی زمین بازاریابی املاک اجاره ای بازاریابی مسکن
 بازاریابی لوازم برقی بازاریابی لوازم الکترونیک بازاریابی وسایل خانگی بازاریابی مبلمان، علی خویه ، بازاریابی تجهیزات خاص بازاریابی پوشاک بازاریابی مواد غذایی بازاریابی وسایل بهداشتی بازاریابی بیمه بازاریابی اینترنتی بازاریابی فروشگاه ها بازاریابی فرش و مبلمان ، علی خویه بازاریابی مصالح ساختمانی بازاریابی آژانس های مسافرتی بازاریابی تورهای مسافرتی بازاریابی تلفنی بازاریابی محصولات آرایشی بازاریابی لپتاپ موبایل بازاریابی تلفن همراه بازاریابی لباس

 
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی مواد غذایی

مدیریت  بازاریابی مواد غذایی

بازاریابی  مواد غذایی

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی مواد غذایی

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت  مواد غذایی

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی مواد غذایی      ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

www.khooyeh.ir

 

www.khooyeh.com

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

 

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

به نام هستی بخش هستی آفرین

 

 

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی

اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری

چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف

 

مولف ومترجم: علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش ازده سال تجربه اجرایی

تهران 1390

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

بسمه تعالی

کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی

تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی

 

شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های  بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت خدمت رسانی این نمایندگی ها وکانال های فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود، نیاز به یک نگرش سیستمی و آموزش های تخصصی و حرفه ای هستند.

 

سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش

-        روش های ایجاد نمایندگی در سراسر کشور

-        تکنیک های اثربخش کنترل وهدایت نمایندگی ها وکانال های فروش سراسر کشور

-        روش های کاهش هزینه های نمایندگی های سراسر کشور

-        روش های ارزیابی کمی و کیفی نمایندگان

-        روش های بهبود فرایند های ارتباطی بین شرکت و نمایندگان

-        استانداردسازی نمایندگان وکانال های بازاریابی فروش خدمات پس از فروش در سراسر کشور

-        روش های افزایش فروش نمایندگان سراسر کشور

-        روش های ارزیابی نمایندگان

-        روش های انتخاب و گزینش اثربخش نمایندگان

-        مهارت های عقد قرارداد با نمایندگان

-        روش های مدیریت اثربخش نمایندگی ها

-        تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
   نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی نمایندگان سراسر کشور

-        تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی برای نمایندگان و کانال های فروش سراسر کشور

-        تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،

-        اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی برای نمایندگان و کانال های فروش و بازاریابی

-        ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،

-        استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش نمایندگان و کانال های توزیع فروش وخدمات پس از فروش،

-        به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، 

-          بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان،
   بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا،  

-        روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
   تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش نمایندگان و کانال های توزیع و فروش

-        پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،

-        طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،

-        تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،

-        تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،

-         اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، 

-        ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ،

-        طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، 

-          طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، 

-         طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی،  

 

مدرسان دوره: علی خویه و همکاران

 

سرمایه گذاری برای ثبت نام و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی:

مدت زمان

دوره یک روزه 8 ساعت

دوره دو روزه 16 ساعت

دوره سه روزه 24 ساعت

این دوره می تواند به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما برگزار گردد.

 

نام و نام خانوادگی:

نام شرکت:

زمینه کاری:

سمت:

سطح تحصیلات:

سن:

تعداد نمایندگی:

 

شماره ملی:

 

شماره فیش واریزی:

 

امضا:

لیست افراد شرکت کننده:

 

 

 

مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید....................
شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری ومشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و ارتباطات در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و

تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

khooyeh.ir@gmail.com

 

 09372991608
09122991608
02122876730
برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
.............................................
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

دوره‌های بازاریابی | دوره‌های بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای

1)    اصول و مبانی بازاریابی خدمات  (بازاریابی خدمات  در بازارهای در حال رکود)

2)    ده گناه نابخشودنی بازاریابی خدمات

3)    بازاریابی خدمات  خلاق

4)    فرصت‌شناسی، کلید موفقیت در بازاریابی خدمات

5)    اصول و فنون تبلیغات تجاری

6)    اشتباهات رایج در تبلیغات

7)    آسیب‌شناسی تبلیغات تجاری در ایران

8)    بازاریابی خدمات  مستقیم (Direct Marketing)

9)    بازاریابی خدمات  چریکی

10)                    استراتژی اقیانوس‌های آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی

11)                    بازاریابی خدمات  صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی خدمات  برای فروش به سازمان‌ها و مؤسسات

12)                    بازاریابی خدمات  خدمات

13)                    بازاریابی خدمات  خدمات بانکی

14)                    بازاریابی خدمات  گردشگری

15)                    بازاریابی خدمات  در صنعت ساختمان

16)                    بازاریابی خدمات  بیمه

17)                    مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing)

18)                    کارگاه آموزشی شیوة تهیة برنامه بازاریابی خدمات  (Marketing Plan)

19)                    ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات  (Integrated Marketing Communication: IMC)

20)                    روان‌شناسی فروش و شناخت رفتار مصرف‌کننده

21)                    مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: CRM)

22)                    سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM)

23)                    اصول و تکنیکهای مشتری‌مداری (Customer Care)

24)                    مدیریت کیفیت خدمات (Service Quality Management)

25)                    اصول و مبانی فروش حرفه‌ای

26)                    مدیریت فروش اثربخش

27)                    بازاریابی خدمات  بین‌المللی

28)                    بازاریابی خدمات  رابطه‌مند (Relationship Management)

29)                    مهندسی فروش

30)                    استراتژی‌های بازاریابی خدمات

31)                    مدیریت استراتژیک بازار

32)                    تحقیقات بازاریابی خدمات

33)                    بازاریابی خدمات  جهانی (Global Marketing)

34)                    مبانی صادرات

35)                    روشهای ورود به بازارهای صادراتی

36)                    اصول شرکت در نمایشگاههای تجاری

37)                    شیوه‌های قیمت‌گذاری

38)                    آموزش و انگیزش تیم فروش

39)                    سازماندهی تیم فروش

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش  در شرکت ها

توسط علی خویه
مولف و مترجم اولین کتاب دپارتمان بازاریابی و فروش  در ایران
مدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از 15 سال تجربه اجرایی
اهمیت راه اندازی واحد دپارتمان بازاریابی و فروش  در شرکت ها
تهیه و تالیف : علی خویه ، مشاور و  مجری دپارتمان بازاریابی و فروش  در ایران
www.khooyeh.com
09122991608
09372991608
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی

اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

ردیف

نام دوره

استاد

تاریخ

روز

1

اصول بازاریابی

 

4 / 2

شنبه

2

اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

 

6/ 2

دوشنبه

3

اصول خرده و عمده فروشی

 

جناب آقای مهندس خویه

8 / 2

چهارشنبه

4

بازاریابی و فروش تلفنی

 

جناب آقای مهندس خویه

11 / 2

شنبه

5

اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار

 

جناب آقای مهندس خویه

13 /2

دوشنبه

6

مدیریت منطقه ویزیت

 

جناب آقای مهندس خویه

15 / 2

چهارشنبه

7

اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

جناب آقای مهندس خویه

18 /2

شنبه

8

پخش و لجستیک

جناب آقای مهندس خویه

20 /2

دوشنبه

9

بازاریابی و فروش بین المللی

جناب آقای مهندس خویه

22 / 2

چهارشنبه

10

روانشناسی ارتباط با مشتری

 

25/ 2

شنبه

 

11

مدیریت زمان

جناب آقای مهندس خویه

29 / 2

چهارشنبه

12

روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش

جناب آقای مهندس خویه

1 /3

شنبه

13

روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته

 

 

3 /3

دوشنبه

14

هدف گذاری فروش

جناب آقای مهندس خویه

5 / 3

چهار شنبه

15

مراحل فروش

جناب آقای مهندس خویه

8 / 3

شنبه

 

16

اصول و مهارت های کار تیمی

 

10/ 3

دوشنبه

17

روش های خلاقیت و نوآوری در فروش

 

جناب آقای مهندس خویه

12 / 3

چهار شنبه

18

تحلیل رفتار فروش رقبا

جناب آقای مهندس خویه

17 / 3

دوشنبه

19

مدیریت هوش هیجانی در کار

 

19 / 3

چهار شنبه

16:30-18:30

20

ویزیت مویرگی

جناب آقای مهندس خویه

22 / 3

شنبه

21

تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش

جناب آقای مهندس خویه

24 / 3

دوشنبه

22

مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن

 

26 / 3

چهار شنبه

23

راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار

روش های مقابله با  ترفند مغازه داران در فروش

 

جناب آقای مهندس خویه

29 / 3

شنبه

24

اصول صندوق داری و نقدینگی

 

جناب آقای مهندس خویه

31 / 3

دوشنبه

25

ترفیعات و مشوق های فروش

جناب آقای مهندس خویه

2 / 4

چهار شنبه

26

مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری

 

7 / 4

دوشنبه

 

27

ارتباط اثربخش

 

جناب آقای مهندس خویه

9 / 4

چهارشنبه

28

سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی

جناب آقای مهندس خویه

12 / 4

شنبه

 

29

خدمات پس از فروش

 

14 / 4

دوشنبه

30

بودجه بندی فروش

جناب آقای مهندس خویه

16 / 4

چهارشنبه

31

فروش مشاوره ای –مسائل حقوقی در فروش

 

21 /4

دوشنبه

 

32

برگشت از فروش

 

23 /4

چهارشنبه

33

چیدمان فروشگاه

جناب آقای مهندس خویه

26 / 4

شنبه

34

اصول انبارداری

 

28 / 4

دوشنبه

35

حسابداری فروش و کنترل موجودی

 

30 /4

چهارشنبه

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

  دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

سطوح آموزش

عمومی

ساعت

اصلی

ساعت

جمع کل (ساعت)

مقدماتی

مبانی سازمان و مدیریت

2

مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

2

20

مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

2

مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

2

مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

2

مبانی بازرگانی و بازاریابی

2

مبانی اقتصاد و بازار

2

مبانی رهبری و مربی گری

2

مبانی مالی و حسابداری

2

مبانی حقوق بازرگانی

2

متوسطه

اصول بازاریابی

8

بازاریابی و فروش تلفنی

4

60

اصول فروش

8

مدیریت هوش هیجانی در محیط کار

4

اصول خرده فروشی

4

مدیریت زمان

4

اصول عمده فروشی

4

خدمات پس از فروش

8

پخش و لجستیک

4

مشتری نوازی و مشتری یاری

4

محیط فروش

4

روانشناسی ارتباط با مشتری

4

پیشرفته

تحلیل رفتار مصرف کننده

4

اصول و فنون مذاکرات فروش

8

48

تحلیل رفتار فروش رقبا

4

زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی

4

بازاریابی و فروش بین المللی

4

فروش مشاوره ای

4

فروش مصرفی و فروش صنعتی

8

روشهای نوین فروش

4

سازمان فروش

4

فروش خلاق

4

عالی

مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

40

  • صنعتی
  • خدماتی
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی
  • صنایع بهداشتی
  • آرایشی
  • شوینده ها
  • داروها
  • مواد بیولوژیک
  • نانو
  • خودرو
  • نفت و گاز
  • پتروشیمی
  • پوشاک
  • صنایع دستی
  • لوازم خانگی
  • مبلمان
  • نشر

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.

جمع کل (ساعت)

168

                 

 

 

 

عمومی

ساعت

اصلی

ساعت

جمع کل (ساعت)

مقدماتی

مبانی سازمان و مدیریت

2

مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

2

20

مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

2

مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

2

مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

2

مبانی بازرگانی و بازاریابی

2

مبانی اقتصاد و بازار

2

مبانی رهبری و مربی گری

2

مبانی مالی و حسابداری

2

مبانی حقوق بازرگانی

2

متوسطه

روش تحقیق و تحقیقات بازار

8

ابزارها و تکنیکهای فروش

8

56

تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف

4

مدیریت ارتباط با مشتریان

4

تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی

4

سیاستهای فروش

4

تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان

4

برنامه ریزی فروش

4

 

 

مدیریت منابع انسانی در فروش

4

 

 

اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش

4

 

 

طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان

4

 

 

ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش

4

پیشرفته

مدیریت محصول

4

استراتژی های فروش

4

56

قیمت گذاری

4

مهندسی فروش

4

مدیریت توزیع

4

فروش الکترونیکی

4

روابط عمومی و تبلیغات

4

اصول نمایندگی ها

4

مدیریت فروش

8

مدیریت تحول و نوآوری در فروش

4

 

 

عارضه یابی سازمانهای فروش

4

 

 

تامین مالی در فروش

4

 

 

طراحی و مدیریت پایگاه اطلاعات مشتریان (باشگاه)

4

عالی

مباحث مدیریت فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

40

  • صنعتی
  • خدماتی
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی
  • صنایع بهداشتی
  • آرایشی
  • شوینده ها
  • داروها
  • مواد بیولوژیک
  • نانو
  • خودرو
  • نفت و گاز
  • پتروشیمی
  • پوشاک
  • صنایع دستی
  • لوازم خانگی
  • مبلمان
  • نشر

مباحث مدیریت فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. پروژه های عملی در این سطح اجرا خواهد گردید.

جمع کل (ساعت)

174

                     

 

رزومه ی مدرس

علی خویه

www.khooyeh.com

09122991608
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

تماس با گروه تخصصی g.mas:

09122991608

09372991608

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

امروزه آنقدر دنیا گسترده و حجم اطلاعات و تخصص ها پیچیده و وسیع شده اند که ما هرچقدر هم کاردان، تحصیل کرده و باتجربه باشیم، باز هم در بسیاری از امور زندگی خود از جمله کسب و کارمان به مشاوره نیازمندیم.  مشاوره در معنای لغوی همکاری دادن و جویا شدن رای و نظر دیگران برای انجام دادن کاری است. اما مشاوره به عنوان یک فعالیت تخصصی به تجزیه و تحلیل مشکل و راه حل های مناسب می پردازد. فردا از طریق گفتگو با مشاور یک فضای مملو از تفاهم می تواند خود را بهتر بشناسد.چگونگی تصمیم گیری را بیاموزد و سرانجام راه حل مناسب را بیابد و به این ترتیب مشاوره می تواند به فرد کمک کند تا دوباره فکر کند تصمیم بگیرد، رفتار خود را تغییر دهد و توانایی های مقابله و حل مسائل زندگی را در خود پرورش دهد.

یکی از خدماتی که گروه تخصصی g.mas  به مخاطبان گرامی ارایه می دهد، مشاوره های تخصصی در حوزه های فروش، بازاریابی، برندسازی، تبلیغات،IMC،  قیمت گذاری، مهندسی فروش و بازاریابی، جلسات مذاکره ی حرفه ای،فروش مویرگی، تشکیل دپارتمان بازاریابی، کمپین های تبلیغاتی و بازارسازی، پروموشن، مشتری مداری، باشگاه متشریان و CRM ،  چیدمان فروشگاه، توزیع و پخش و ....است.

دپارتمان مشاوره  گروه تخصصی g.mas  فعالیت های خود را به منظور کمک و همراهی با شرکتها و سازمان هایی که یک یا تعدادی از اهداف و دغدغه ها و مسائل زیر را دارند شکل داده است:

  • توانایی جذب نگه داری و وفادارسازی مشتریان جدید را ندارند .

  • سیستم مهندسی فروش و بازاریابی ندارند

  • در ارایه و اجرای برنامه های بازاریابی و تبلیغات مشکل دارند

  • تمایل به ایجاد دپارتمان بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و یا تقویت و علمی نمودن آن را دارند .

  • قصد معرفی محصول یا برند جدید به بازار دارند .

  • در بسته بندی خود مشکل دارند

  • سهم بازارشان نسبت به رقبا کمتر است و یا اخیراً کاهش یافته و مصمم به افزایش آن هستند .

  • توانایی ارتباط اثربخش با مشتریان خود را ندارند

  • چالش در قیمت گذاری و سیستم های قیمت گذاری دارند .

  • در جمع آوری اسناد مالی محصولات یا کالاهای فروش رفته مشکل دارند .

  • در تجزیه و تحلیل فروش مشکل دارند

  • توانایی نگه داشتن مشتری ندارند

  • کلوپ مشتریان ندارند

  • در تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصتها و تهدیدها نیاز به کمک دارند .

  • در تدوین استراتژی بازاریابی ، تبلیغات و فروش دچار مشکل هستند .

  • تمایل به توسعه و رشد در بازارهای جدید دارند .

  • توانایی ارایه پروموشن ندارند

  • در نمایشگاه ها و سمینار ها مشکل دارند

  • نیاز به بازنگری در عملیات ارتقای فروش دارند .

  • قصد ارزیابی گزینش و تحلیل سیستم و نیروهای بازاریابی و یا فروش خود را دارند .

  • قصد شناسایی بخش های جذاب بازار و نفوذ در آنها را دارند .

  • تمایل به ساماندهی و یا تغییر در کانالهای توزیع و فروش مویرگی خود دارند .

  • تمایل به ایجاد پخش شاهرگی یا پخش مویرگی دارند .

  • قصد استخدام مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، فروشنده و یا ویزیتور دارند .

  • درصدد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای هستند .

  • تمایل ورود به بازارهای بین المللی را دارند .

  • قصد حضور اثربخش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارند .

  • قصد سرمایه گذاری در یک صنعت و یا بازار جدید را دارند .

  • تمایل به داشتن تبلیغاتی اثر بخش که منجر به افزایش فروش و یا سایر برنامه های سازمانشان گردد را دارند و ...  

  • شناسایی مشتریان بالقوه

  • مطالعه دقیق نیازها و انتظارات مشتریان بالفعل و بالقوه .

  • مطالعه بازار و پیش بینی تغییر در نیازهای آینده مشتریان .

  • مطالعه رفتار گذشته مشتریان

  • سنجش رضایت مشتریان شرکت و مشتریان رقبا

  • شناسایی و مطالعه رقبا و برنامه های آینده آنها

  • تعیین نقاط قوت و ضعف رقبا

  • مطالعه تواناییها و ضعفهای سازمان خودی

  • شناسایی فرصتها و چشم انداز های امید بخش برای شرکت

  • شناسایی تهدیدات و مخاطرات محیطی برای شرکت

  • مطالعه شرایط محیطی فروش و تجزیه و تحلیل (Swot)

  • Ø     تماس با گروه تخصصی g.mas:

  • Ø     09122991608

  • Ø     09372991608

  • www.khooyeh.com

  • www.khooyeh.ir

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت