مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

گزارش هفته اول کلاس

‏ مدرس: استاد علی خویه

کلاس در دو روز یکشنبه و سه شنبه ساعت 7تا 11 برگزار گردید

با وجود امکانات ضعیف آموزش سعی شد آموزش اثربخش با مشارکت دانشجویان ارایه گردد.‏ این دو جلسه سعی شد یکی از مهمترین و اثربخش ترین متدهای تقویت تکنیک های ارتباطات اثربخش و مهارت تقویت ارتباطی کار ‏تیمی و ارتباط با دیگران با روش اجرایی و عملیاتی آموزش داده شود

در این دو جلسه به صورت تکالیفی که با توجه به آموزش های داده شده ارایه گردید سعی شد تا با کار کارگاهی چند نفر از ‏زیرمجموعه های افراد در جداولی مشخص و ویژگی های و خصوصیات آنها نگاشته شود

این تمرین کارگاهی در کلاس به چند دلیل انجام شد

افزایش مهارت شناخت مخاطبان -افزایش مهارت تیپ شناسی و شخصیت شناسی برای فراگیران- تقویت کار مدیریتی و سرپرستی- ‏ تقویت مهارت های ارتباطی برای ارتباطات اثربخش -تقویت مهارت کار با پرسنل خود در شرایط سخت و دشوار -کاهش موانع روانی -کاهش تعارضات و اختلافات داخلی و خارجی و ....‏

در این کلاس شرکت کنندگان فعالیت خوبی داشته و همکاری خوبی با کلاس داشتند تست ‏EQ ‎گرفته شد که هفته آینده نتیجه آن ارایه می گردد.

‏ با تشکر علی خویه ‏

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
دوره آموزشی مدیریت استراتژیک برند مدرس استاد علی خویه مدرس دوره های MBA , DBA در دانشگاه تهران و موسسات آموزش عالی مختلف

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
سومین کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی اصول نگهداشت منابع انسانی افزایش وفاداری پرسنل و بهبود وارتقا
تاریخ :
نویسنده : تحقیق.آموزش.اجرا،مشاوره بازاریابی و فروش

سومین کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی

اصول نگهداشت منابع انسانی افزایش وفاداری پرسنل و بهبود وارتقا کار تیمی و افزایش م



:: برچسب‌ها: اصول نگهداشت منابع انسانی افزایش وفاداری پرسنل و ب
تاریخ :
نویسنده : تحقیق.آموزش.اجرا،مشاوره بازاریابی و فروش
کارگاه آموزشی کاربردی تکنیک های وفادارسازی مشتریان. مدرس علی خویه www.khooyeh.ir

وفاداری مشتری

رویکردهای مرتبط با وفاداری

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری

مراحل تکامل وفاداری مشتریان

آزمون های وفادارسازی

روش های وفادارسازی

تکنیک های اجرایی وفادارسازی



:: برچسب‌ها: کارگاه آموزشی کاربردی تکنیک های وفادارسازی مشتریان, مدرس علی خویه www, khooyeh, ir وفاداری مشتری رویکردهای مرتبط با وفاداری عوا
تاریخ :
نویسنده : تحقیق.آموزش.اجرا،مشاوره بازاریابی و فروش
پدرم یک کهنه کار کاسب است او تعریف می کند که چهار دسته پا که راه افتادی به داخل مغازه من می آمدی و اجناس داخل قفسه ها را به هم می ریختی و گاهی باعث زحمت در فروشگاه برای من می شدی ، من آرام آرام در محیط فروش و بازار و با مشتریان بازار بزرگ شدم در کنار کاسبی، تحصیلات خودم را هم داشتم از کودکی همین گونه بودم کارم را با تحصیلاتم آمیخته می کردم، نصف روز مدرسه و نصف روز کار و کاسبی، نصف هفته دانشگاه نصف هفته ویزیتوری و بازاریابی، ...

ادامه در لینک زیر http://alikhooyeh.blogfa.com/page/interview.aspx

 

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت