مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی محصولات صنعتی       

مدیریت  بازاریابی محصولات صنعتی         

  بازاریابی  بازاریابی محصولات صنعتی       

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش 

 بازاریابی محصولات صنعتی        

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت محصولات صنعتی       

مدرس : استاد علی خوبه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات صنعتی       ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
وانشناسی فروش و بازاریابی (24 ساعت)

مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی

09122991608

www.khooyeh.ir

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

 

 

 

 

دوره آموزشی  مدیریت بازرگانی و تجارت بین­الملل

 

 

محتوای دوره :

 

-        واردات و صادرات (تامیین کنندگان، بیمه، کارت بازرگانی، ثبت سفارش، گمرک و...)

-        اینکوترمز۲۰۰۰ و نقش آن در قراردادهای بین­المللی بازرگانی

-        اعتبارات اسنادی و مقررات متحدالشکل ناظر بر آن

-         ضمانتنامه های بانکی و نقش آن در تسهیل بازرگانی بین­الملل (UCP600)

-        روشهای تامیین مالی در بازرگانی بین الملل (فاینانس، ریفاینانس، یوزانس)

-        آشنایی با انواع روشهای پرداخت بین­المللی در بازرگانی

-        گمرک و ترخیص کالا

 

 

 

 

 

 

 

طول دوره:  32 ساعت  

محل برگزاری دوره:  

نام استاد:

مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزشی مدیریت بازاریابی

محتوای دوره:

 

آشنایی و مفاهیم پایه:

-        مقدمه ای بر بازاریابی

-        برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی

-        آنالیزهای محیطی بازاریابی (داخلی و خارجی)

-        محیط بازاریابی (ادامه) و مدیریت اطلاعات بازاریابی

 

فرآیند بازاریابی استراتژیک، مبانی و اصول:

-        شمای کلی بازاریابی استراتژیک

-        بخش بندی، هدف گیری و جایگاه یابی در بازارها (1)

-        بخش بندی، هدف گیری و جایگاه یابی در بازارها (2)

-        آمیزه بازاریابی- استراتژی های محصولات و خدمات، برند

-        توسعه محصول جدید و چرخه عمر محصولات

-        آمیزه بازاریابی- قیمت گذاری

-        آمیزه بازاریابی- کانال های بازاریابی

-        آمیزه بازاریابی- ترویج یکپارچه محصول

-        جمع بندی و هم اندیشی

 

 

طول دوره:  24 ساعت  

       محل برگزاری دوره:  

          مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزشی  مدیریت فروش

محتوای دوره:

-       اصول بازارایابی و فروش و مدیریت بازاریابی (مفاهیم پایه بازاریابی- رویکردها و ابعاد بازاریابی-تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی- محیط شناسی ( خرد و کلان)- ایجاد ارزش برای مشتری-رفتار مصرف کننده- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف- جایگاه یابی در بازاریابی و بازار هدف- استراتژی های بازاریابی- آمیخته بازاریابی- بازاریابی نوین)

-       مهندسی فروش و مهارت های مدیریت فروش (مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی- مفهوم بازاریابی و فرآیند آن- جایگاه فروش در بازاریابی- فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی- مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی- ارتباط فروش و مهندسی فروش- ارتباط فروش و تحقیقات-بازاریابی و مهندسی فروش- سوالاتی که در فروش باید به آن پاسخ داد- مروری بر مراحل هفتگانه فروش- مراحل فروش حرفه ای- فرآیند فروش حرفه ای اثربخش- خصوصیات فروشندگان حرفه ای)

-       سیاست های تشویقی افزایش فروش (تبلیغات- تبلیغات غیرشخصی- تعیین بودجه تبلیغات- تبلیغات پیشبرد فروش- تعیین اهداف تبلیغات- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش- روابط عمومی- ابزارهای اصلی روابط عمومی)

-       مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط مشتری- بازاریابی تک به تک- نقش IT در CRM- سازماندهی و پیاده سازی-CRM)

-       مدیریت تیم فروش (ارزیابی و جذب نیروی فروش- سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش- چگونگی ایجاد انگیزه در فروش- شناسایی و ارائه آموزش های لازم برای نیروهای فروش- نظارت و کنترل نیروهای فروش- اصول گزارشگیری صحیح از نیروی فروش- ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی- جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی)

-       برنامه ریزی فروش (تکنیک هدف‌گذاری فروش- پیش‌بینی فروش- برنامه‌ریزی فروش- کنترل فروش- بودجه‌بندی فروش)

-       ابزارها و تکنیک‌های سیاستگذاری فروش و تدوین استراتژی (ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB)

 

 

طول دوره:  24 ساعت  

محل برگزاری دوره: 

نام استاد:  مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزشی مدیریت برنامه ریزی استراتژیک  

محتوای دوره:

-       مبانی و مفاهیم برنامه ریزی                             - مبانی و مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک

-       فرآیند برنامه ریزی استراتژیک                          - مزایای برنامه ریزی استراتژیک

-       ویژگیهای برنامه ریزی استراتژیک                      - مدلهای برنامه ریزی استراتژیک (مدل برایسون و ... )

-       سلسله مراتب استراتژی                                  - ابزارهای اساسی برنامه ریزی استراتژیک

-           جاری سازی استراتژی                                    - تحلیل PEST

-           تحلیل                                           SWOT- تعیین ماموریت سازمانی و اهداف استراتژیک عملکرد

-           تمرین عملی اصول و مبانی مدیریت استراتژیک

-           مهارتهای تفکر  و تفکر استراتژیک (تفکر خلاق، سیستمی، استراتژیک، انتقادی و ارزشی)

-           رویکردهای کاربردی استراتژی در عصر عدم قطعیت       - فرمانهای تفکر استراتژیک و فنون مربوطه

-           چند نمونه موردی کوتاه از تفکر استراتژیک                - تصمیم گیری استراتژیک

-           مدیریت استراتژیک Global                                 - استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی

-           پویایی شناسی استراتژی                                      - متدلوژی ارزیابی، اولویت بندی و انتخاب استراتژی

-           مدیریت استراتژیک در ایران                                   - تمرین عملی برنامه ریزی استراتژیک

-           سه مرحله جاری سازی استراتژی ها (اجرایی کردن، اجرا پذیر کردن و اجرا)

-           کاربرد کارت امتیاز متوازن برای اجرایی کردن استراتژیها

-           ویژگیهای سازمان استراتژی محور                          - مدیریت تغییرات استراتژیک و اجرای استراتژی

-           مهارتهای تصمیم گیری استراتژیک                         - کنترل استراتژیک

 

طول دوره: 24 ساعت  

محل برگزاری دوره:

نام استاد:  مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزشی اصول وفنون مذاکره تجاری و بین­المللی

 

محتوای دوره:

 

-        پیش گفتار و تعریف مذاکره

-        مدیریت تعارض

-        برنامه­ریزی مذاکره

-        مذاکره رقابتی

-        مذاکره برنده برنده

-        چالش های مذاکره

-        ارتباطات در مذاکره

-        مدیریت بن بست

-        خطاهای ذهنی مذاکره

-        مدیریت فکر

-        تفاوت­های فرهنگی و ویژگی­های فردی

-        مذاکره­کننده موفق

-        تجدید مذاکره

-        چه زمانی مذاکره نکنیم!

-        لایه­های مذاکره موفق

-        سیر مذاکره (Start – Run - Close)

-        روانشناسی مذاکره

-        زبان بدن در مذاکره

-        دام­های مذاکره

-        تکنیک­های ختم مذاکره

 

طول دوره:  24 ساعت  

      محل برگزاری دوره:

       نام استاد:

مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
خویه www.khooyeh.ir  بیان کردند اگر به عنوان فروشنده ای حرفه ای اطلاع داشته باشیم که اعتراض مشتری به چه دلیل است وبه چه معناست راحتتر می تواند مشتری را ویزیت کنیم.

 

هنر یک فروشنده ی موفق این است که دلیل اعتراض را لیست کند و دلیل کاهش خرید مشتری را بداند و دانستن اینکه عدم خرید مشتری یکی از دلایل فروش خوب است را بداند.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

فــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM)      مدرس: استاد علی خویه

www.khooyeh.com

 

اهمیت مشتری ( مشتری مداری )

تعریف مشتری( مشتری مداری )

تعریف رضایت ( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

تعریف رضایت مشتری ( مجله تدبیر )

تعریف رضایتمندی ( تدبیر )

فلسفه رضایتمندی ( روشهای اندازه گیری رضایت مشتری )

بررسی رضایتمندی ( کاتلر )

شناسائی نیازمندی ( کاتلر )

موضوعات مورد مطالعه در زمینه شناسائی مشتری(روشهای اندازه گیری رضایت مشتری)

انواع مختلف مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری ( مشتری مداری )

نقش کارکنان درجذب رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

روشهای مختلف شرکت ها برای پیگیری رضایت مشتریان( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

همیشه حق با مشتری است ( 25 نکته )

تعریف وفاداری ( مشتری مداری )

 تأثیر رضایت ( مشتری مداری )

سه نسخه برای جلب رضایت مشتریان وفادار

ساختار نیازمندیهای مشتریان

نیازمندیهای مستندسازی

اندازه گیری رضایت مشتری

چه چیزی را می خواهید اندازه گیری کنید؟

شاخص رضایت

اندازه گیری شاخص رضایت

شاخص مشتری: CSI

معرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)

بررسی مدل ACSI

تغییرها و شاخص ها در

پیامدهای رضایت مشتری در

اندازه گیری رضایت مشتری

اجزای اصل یک پرسش نامه رضایت مشتری

یک الگوی کلی برای طراحی پرسش نامه ( اندازه گیری رضایت خاطرمصرف کننده )

اساس تنظیم پرسش نامه ( خاطرمصرف کننده )

فرآیند ارائه گزارش

تعیین کنید چگونه می خواهید با مشتریانی که دچار مشکل شدند برخورد نمائید.

چگونه و در کجا داده ها را برای تجزیه و تحلیل وارسی کنید؟

چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری کنید

تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده

ترتیب محتمل

چگونه یافته هایتان راگزارش کنید

گزارش نتایج ( همبستگی رضایت مشتری با خرید و یا قصد توصیه به دیگران )

نمونه ای از پرسش نامه عرضه کنندگان خدمات

نمودار میله ای رتبه رضایت

خلاصه

به ادامه مطالب دقت کنید

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت