مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

نکات بازاریابی برای قرارگیری محل اجناس در سوپرمارکت‌ها :
1- قراردادن  شکلات و آبنبات  در سطحی که  بچه‌ها ببینند، چون بچه‌ها نیز در خرید نقش دارند.
2- گذاشتن وسایل مورد نیاز برای خرید خانم‌ها در ارتفاع حدود 140 متناسب با قد خانم‌ها
3- گذاشتن وسایل مورد نیاز برای خرید آقایان در ارتفاع کمی بالاتر 
4- گذاشتن دپارتمان‌های غذای آماده 
5- نقطه خوب برای دید بهتر برای برندهای معروف آخرین ردیف هر راهرو و چیدن روی هم جهت نشان دادن عظمتشان 
6- مشتریان موقع پرداخت پول زمانی را صرف می‌کنند، پس به اطراف خود نگاهی می‌اندازند تا سرگرم شوند برای همین محصولاتی در آنجا قرار می‌دهند که  به‌صورت ناگهانی خریداری شود؛ بنابراین در آنجا هم محصولاتی کوچک و مفید گذاشته می‌شود مانند شکلات، طعم‌دهنده غذاها و...
7- قراردادن نانوایی در سوپرمارکت‌های زنجیره‌‌ای، دو امتیاز ویژه محسوب می‌شود. اول جهت فروش نان در فروشگاه و دوم پخش عطر نان در فروشگاه و ایجاد احساس گرسنگی در مشتریان و خرید بیشتر.
8- ثابت شده است پخش موسیقی آرامش بخش، باعث می‌شود مردم وقت بیشتری را در فروشگاه صرف کنند.
9- نورکم باعث می‌شود مشتریان بیشتر در فروشکاه بمانند، نورهای زیاد مشتریان را از فروشگاه می‌راند.
10-رنگ‌های آبی دل انگیزترند، مردم در محیط‌هایی با رنگ آبی بیشتر می‌مانند و بیشتر خرید می‌کنند؛ برخلاف رنگ قرمز مک دونالد که باعث دوری می‌شود که سریع بخرند و از آن محیط بروند.
11- در حالی که هدف، ایجاد محیط آرامش‌بخش است، ولی ایجاد سوپرمارکت‌هایی شبیه بازار مکاره مفید است. ایجاد محیط‌هایی شبیه بازارهای سنتی در بخشی از سوپرمارکت‌ها جوابگو بوده و باعث فروش بیشتر می‌شوند. در واقع مردم هنوز خاطره خوبی از یکشنبه بازار و بازارهای سنتی مواد غذایی دارند. شاید بتوان در یکی از شعبه‌های فروشگاه یا قسمتی از فروشگاه چنین محیطی را برایشان فراهم کرد.
12- قسمت مواد غذایی تازه در جلو ورودی فروشگاه است و در قسمت موادغذایی تازه به‌جای لامپ فلورسنت از تنگستن استفاده می‌شود؛ چون باعث می‌شود میوه و سبزی تازه‌تر به‌نظر بیاید.
13- قراردادن  مواد غذایی یخ‌زده نزدیک در خروجی تا میزان آب شدن به حداقل برسد.
14- مواد غذایی فاسد شدنی اطراف فروشگاه و مواد غذایی خشک در مرکز فروشگاه چند دلیل دارد: یخچال‌های سرد ساز باید نزدیک تجهیزاتی باشند که آنها را به‌کار می‌اندازد.
15- یکی از دلیل‌هایی که محصولات پرفروش مانند شیر و... را در پشت فروشگاه قرار می‌دهند، استراتژی بازاریابی جهت به حداکثر رساندن فروش است. مالکان سوپر مارکت این محصولات را در انتهای مسیر قرار می‌دهند تا مشتریان تعداد محصول بیشتری را ببینند و مشتری ترغیب به خرید بیشتر شود.
نویسنده: ://donya-e-eqtesad.comخدایار عبداللهی

مشاور فروش/ 
روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها
www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک 
مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی 
ساختمانی طلا و جواهرات و .... 
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
 تاریخچه سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد که آنها در آمریکا ابداع و به سراسر جهان گسترش پیدا کردند. سوپرمارکت درواقع یک بقالی یا فروشگاه عظیم با بخش‌های مختلف است که تنوع وسیعی از مواد غذایی، لوازم و خدمات لوازم خانگی را ارائه می‌دهد.
نکات برجسته در مورد سوپرمارکت این است که اولا عرضه‌کننده مواد غذایی هستند و ثانیا در آمریکا از لحاظ مالی باید سالانه 2 میلیون دلار درآمد داشته باشد تا آن را سوپر مارکت بنامند.
در حال حاضر 34000 سوپرمارکت در آمریکا وجود دارد که سالانه فروشی برابر  با 480 میلیارد دلار درآمد دارند و تنوع محصولات آنها به 45000 محصول می‌رسد. وقتی وارد سوپرمارکت می‌شوید مانند این است که شما نوک کوه یخ را می‌بینید و از عملیات پشت آن بی‌خبر هستید. 
 مشاور فروشگاه، مهندسی فروش و چیدمان فروش
Safe Way یکی از بزرگ‌ترین سوپرمارکت‌های آمریکا است. آنها با بیش از 1700 فروشگاه در آمریکا و کانادا فعالیت می‌کنند. Safe Way در سیستم‌های وسیعی از توزیع و حمل‌ونقل سرمایه‌گذاری کرده تا از فروشگاه‌های خود که دارای 4500 تریلر و دوازدهمین ناوگان خصوصی در آمریکای شمالی است حمایت کند تا به‌طور مستمر به شعب خود در آمریکا و کانادا جنس برسانند. این ناوگان تقریبا در سال 130 میلیون کیلومتر سفر می‌کند. تریلرها دارای سیستم سرد کننده هستند که قادرند محصولات را در دمای 20 - درجه سانتیگراد نگه دارند. Safe Way 13 مرکز انبار در آمریکا و 4 واحد انبار در کانادا دارد.
صاحبان سوپرمارکت‌ها سعی می‌کنند تا مردم را به فروشگاه‌های خود بکشانند و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنند. اولین اقدام قطعا اولین فاکتور بوده و بعد از آن هم قیمت‌های مناسب و ارزان مهم‌ترین نکات هستند.
دو استراتژی مهم قیمت‌گذاری در سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای  Safe Way :
1 - استراتژی قیمت پایین هر روزه 
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

فروشگاه های هوشمند 

سوپرمارکت های هوشمند در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان

 در نمایشگاه اکسپو 2015 در میلان که به صنایع غذایی اختصاص دارد، غرفه مواد غذایی آینده مانند یک سوپرمارکت واقعی عرضه شده است.


بازدیدکنندگان می توانند کالای خود مورد نظر خود را خریداری کنند. با این تفاوت که مواد غذایی زیر آینه های دیجیتالی قرار داده شده است که تمام اطلاعات از جمله منشا تولید، مواد تشکیل دهنده و کارخانه آن را نشان می دهند.

صفحه نمایش ها نیز تمام اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از جمله ارزش غذایی و حتی دستور پخت را نشان می دهند. این غرفه، مشترکا توسط کو آپ، یکی از سوپرمارکت های بزرگ ایتالیا وموسسه فناوری ماساچوست ارائه شده است.
سوپرمارکت های هوشمند در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان

مارکو پدرونی رییس کوآپ ایتالیا با تاکید بر عملی بودن این تجربه می گوید: «البته فعلا در حال آزمایش این تجربه هستیم و پس از شش ماه در باره تولید و پخش آن تصمیم می گیریم. به نظر من آینده باید در دستان ما باشد. مسئله تنها فناوری نیست. مسئله تبادل بین اقتصاد و مصرف و ابعاد اجتماعی است و همچنین داشتن صنایع مسئول و اقتصاد قابل دوام است.»

ربات های خارق العاده با هفت مفصل متحرک در هر بازو، کانون این سوپر مارکت هستند. آنها برای برداشتن کالا و پر کردن موجودی انبار و قفسه کالا به کار گرفته می شوند. به گفته سازندگان، سوپر مارکت آینده های از خدمات کامپیوتری بر اساس نیاز فرد برخوردار می شوند و مشتریان می توانند از آن به عنوان بازاری مجازی برای تبادل کالا و یا عذای آماده استفاده کنند.

سوپر مارکت های معمولی هم با استفاده از فناوری های نو ، در حال توسعه هستند. مشتریان این روزها می توانند اطلاعات بیشتری در باره کالاهای عرضه شده کسب کنند.


صفرتا صدفروشگاه خودرابه ما بسپارید.
آموزش,استقرار,نرم افزار,سخت افزار,چارت سازمانی,شرح وظایف,
تامین کالا,چیدمان کالا,بهره برداری,
مدیریت بودجه مالی, استفاده از گزارشات تحلیلی BI
بر اساس الگو برداری از بزرگترین و مشهورترین هایپر های دنیا

تیم حرفه ای هایپرمارکتینگ

با سرپرستی علی خویه

hypermarketing.blog.ir/

DrMall.ir

مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه  , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت , 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

تبلت های نصب شده بر روی چرخ دستی در فروشگاه ها
این تکنولوژی که به صورت آزمایشی در حال اجرا است، این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا بتوانند نرم افزار مربوطه را در گوشی خود نصب، سپس گوشی خود را با تبلت نصب شده بر روی چرخ دستی همگام سازند .
مشتریان با استفاده از نرم افزار نصب شده در گوشی خود می توانند لیست خرید خود را انتخاب نمایند، سپس از طریق تبلت راهنمایی شوند تا به کالای مورد نظر خود در فروشگاه دست یابند.

فناورین های نوین در فروشگاه زنجیره ای


صفرتا صدفروشگاه خودرابه ما بسپارید.
آموزش,استقرار,نرم افزار,سخت افزار,چارت سازمانی,شرح وظایف,
تامین کالا,چیدمان کالا,بهره برداری,
مدیریت بودجه مالی, استفاده از گزارشات تحلیلی BI
بر اساس الگو برداری از بزرگترین و مشهورترین هایپر های دنیا

تیم حرفه ای هایپرمارکتینگ

با سرپرستی علی خویه

hypermarketing.blog.ir/

DrMall.ir

مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه  , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت , 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

اپلیکیشن های موبایل در فروشگاه ها
بسیاری از فروشگاه ها اپلیکیشن موبایل خود را با ویژگی های متعددی برای مشتریان خود فراهم آورده اند .
به طور مثال این امکان را به مشتری می دهد تا یک محصول را به وسیله بارکد آن اسکن و در لیست خرید خود قرار دهند، تا مشتری قبل از اقدام به خرید یک لیست کامل از خرید های خود داشته باشد. همچنین این قابلیت را نیز دارند تا بتوانند به طور خودکار مواد تشکیل دهنده یک محصول را نمایش دهند.
از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن ها این است که فروشگاه ها می توانند اطلاعیه های خود را به صورت Notification به مشتریان خود اطلاع دهند .

اپلیکیشن فروشگاه زنجیره ای


مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید
http://hypermarketing.blog.ir/
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

وال مارت

همه ما فروشگاه های زنجیره­ای «وال مارت» می شناسیم که با شعار «هر روز با قیمت ارزان­تر» پا به عرصه اقتصادی گذاشت و جزو نخبه­ های اقتصادی برتر آمریکا است و جزو 100 بنگاه برتر در سال 2011 شناخته شده است و علی رغم رکود اقتصادی و مشکلاتی که در چند سال اخیر پیش آمده است، این بنگاه توانسته است پیشکسوت بودن خودش را در بازار حفظ کند؛ این بنگاه به لحاظ ویژگیهای عملکردی وضعیت خاصی که دارد، توانسته است برای نیروی متخصص اشتغال ایجاد کند؛ آن چیزی که در شبکه توزیع اهمیت دارد، این است که برای اینکه شبکه خوب کار کند، افراد باید به صورت تخصصی مهارت های لازم را داشته باشند؛ در کل فروشگاه­ هایی که در سال 2010 در آمریکا انجام شده است، 4.5 میلیون ساعت برای آموزش پرسنل  و تشویق نیروی انسانی به لحاظ علمی هزینه شده است. در این مورد، والت مارت جزو پیشکسوتان این شرکتها بوده است.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

صفرتا صدفروشگاه خودرابه ما بسپارید.
آموزش,استقرار,نرم افزار,سخت افزار,چارت سازمانی,شرح وظایف,
تامین کالا,چیدمان کالا,بهره برداری,
مدیریت بودجه مالی, استفاده از گزارشات تحلیلی BI
بر اساس الگو برداری از بزرگترین و مشهورترین هایپر های دنیا

تیم حرفه ای هایپرمارکتینگ

با سرپرستی علی خویه

hypermarketing.blog.ir/

DrMall.ir

 

رزومه ی گروه

1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و .... 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

sale-s

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید ساعات آموزش
ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی تست و امتحان
۱ فروشگاه و مرکز خرید  های بین المللی ( انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید  ها، درجه بندی، طبقه بندی ) ۴ _
۲ شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی ۱۲ _
۳* مدیریت و سرپرستی در   فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۴* مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش مشتری  فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۵* مدیریت و نظارت بر بخش محصولات  داری و مشتری داری   فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۶* مدیریت و نظارت بربخش اسنک غذا و نوشیدنی ابه فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۷ مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۸ زبان انگلیسی  تخصصی فروشگاه و مرکز خرید  داری ۲۰ _
۹ ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث ۱۲ ۴
۱۰ مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش، آراستگی و ….) ۴ _
۱۱ قوانین و مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری ۴ _
۱۲ کارورزی _ ۵۰
جمع کل: ….. ساعت  ۱۲۴ ۶۴
 

*      مخاطبین دوره : مدیران کل و مدیران داخلی  فروشگاه و مرکز خرید  ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی  و فروشگاه و مرکز خرید داری ،علاقمندان و جویندگان کار

*      پیش نیاز : دیپلم متوسطه آشنایی با  زبان انگلیسی در حد متوسط-آشنایی با کاربرد کامپیوتر

*      معرفی هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی  در چهار درس برای  برگزاری دوره:۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- فرانت آفیس۳- مشتری داری 

مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید ساعات آموزش
ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی تست و امتحان
۱* مدیریت رفتار سازمانی و  منابع انسانی در  فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۲* مدیریت استراتژیک در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۲ _
۳ فن آوری های جدید در فروشگاه و مرکز خرید داری ۴ _
۴ مدیریت و نظارت بر تاسیسات فنی و مهندسی فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۵ روابط عمومی فروشگاه و مرکز خرید ۴ _
۶* بازاریابی و فروش در فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۷* کنترل هزینه ها و تنظیم بودجه سالیانه فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۸   فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۲ _
۹ زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۶ _
۱۰ سمینارو کارگاه های   تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری _ ۱۲
۱۱ آشنایی با قوانین ، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی ۶ _
۱۲ بازدید از فروشگاه و مرکز خرید _ ۴
جمع کل: ۶۰ ساعت  ۱۰۶ ۱۶
*      *پیش نیاز : مدرک کارشناسی ، پنج سال سابقه کار در فروشگاه و مرکز خرید  ها ،آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط ، آشنایی با کاربرد کامپیوتر

*      * هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی  در چهار درس برای  برگزاری دوره:

*      ۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- مدیریت منابع انسانی ۳- بازاریابی ۴- حسابداری

DSC06165small1

دوره ی فروش حرفه ای

عنوان دوره مدرس
فروش حرفه ای (۴)

(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان، سفارش گیری و مدیریت سفارش)۱۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۶)

(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش

۸ ساعت)

 علی خویه
فروش حرفه ای (۷)

(لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی))

۵ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۸)

(ابزارها و تکنیک های فروش)

۸ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۹)

(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا)

۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۰)

(اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکردفروش و کارشناسان فروش )

۱۲ ساعت

 علی خویه و فهیمه احمدی
فروش حرفه ای (۱۱)

(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)

۱۲ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۲)

(بازاریابی الکترونیکی ، مدیریت باشگاه مشتریان)

۵ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۳)

(مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی)

۱۴ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۴)

(مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و  روش های خلاقانهمدیریت فروش)

۱۰ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۵)

(تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش)

۱۲ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۶)

(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ،مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستانفروش)

۱۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۷)

(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)

۴ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۸)

(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش)

بستگی به تعداد محصولات

معمولا برای هر محصول ۶ ساعت

 علی خویه
اصول و مبانی بازاریابی ، اصول مهندسی فروش

۱۶ ساعت

 علی خویه
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

۶ ساعت

 علی خویه
قیمت گذاری و مدیریت قیمت

۱۶ ساعت

 علی خویه
مدیریت تبلیغات و آگهی های تجاری

۱۶ ساعت

 علی خویه

10

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

طراحی و چیدمان فروشگاه دکوراسیون فروشگاه مرچندایزینگ بازارپردازی

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید ساعات آموزش
ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی تست و امتحان
۱ فروشگاه و مرکز خرید  های بین المللی ( انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید  ها، درجه بندی، طبقه بندی ) ۴ _
۲ شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی ۱۲ _
۳* مدیریت و سرپرستی در   فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۴* مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش مشتری  فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۵* مدیریت و نظارت بر بخش محصولات  داری و مشتری داری   فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۶* مدیریت و نظارت بربخش اسنک غذا و نوشیدنی ابه فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۷ مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۸ زبان انگلیسی  تخصصی فروشگاه و مرکز خرید  داری ۲۰ _
۹ ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث ۱۲ ۴
۱۰ مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش، آراستگی و ….) ۴ _
۱۱ قوانین و مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری ۴ _
۱۲ کارورزی _ ۵۰
جمع کل: ….. ساعت  ۱۲۴ ۶۴
 

*      مخاطبین دوره : مدیران کل و مدیران داخلی  فروشگاه و مرکز خرید  ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی  و فروشگاه و مرکز خرید داری ،علاقمندان و جویندگان کار

*      پیش نیاز : دیپلم متوسطه آشنایی با  زبان انگلیسی در حد متوسط-آشنایی با کاربرد کامپیوتر

*      معرفی هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی  در چهار درس برای  برگزاری دوره:۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- فرانت آفیس۳- مشتری داری 

مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید ساعات آموزش
ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی تست و امتحان
۱* مدیریت رفتار سازمانی و  منابع انسانی در  فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۲* مدیریت استراتژیک در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۲ _
۳ فن آوری های جدید در فروشگاه و مرکز خرید داری ۴ _
۴ مدیریت و نظارت بر تاسیسات فنی و مهندسی فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۵ روابط عمومی فروشگاه و مرکز خرید ۴ _
۶* بازاریابی و فروش در فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۷* کنترل هزینه ها و تنظیم بودجه سالیانه فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۸   فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۲ _
۹ زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۶ _
۱۰ سمینارو کارگاه های   تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری _ ۱۲
۱۱ آشنایی با قوانین ، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی ۶ _
۱۲ بازدید از فروشگاه و مرکز خرید _ ۴
جمع کل: ۶۰ ساعت  ۱۰۶ ۱۶
*      *پیش نیاز : مدرک کارشناسی ، پنج سال سابقه کار در فروشگاه و مرکز خرید  ها ،آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط ، آشنایی با کاربرد کامپیوتر

*      * هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی  در چهار درس برای  برگزاری دوره:

*      ۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- مدیریت منابع انسانی ۳- بازاریابی ۴- حسابداری

DSC06165small1

دوره ی فروش حرفه ای

عنوان دوره مدرس
فروش حرفه ای (۴)

(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان، سفارش گیری و مدیریت سفارش)۱۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۶)

(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش

۸ ساعت)

 علی خویه
فروش حرفه ای (۷)

(لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی))

۵ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۸)

(ابزارها و تکنیک های فروش)

۸ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۹)

(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا)

۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۰)

(اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکردفروش و کارشناسان فروش )

۱۲ ساعت

 علی خویه و فهیمه احمدی
فروش حرفه ای (۱۱)

(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)

۱۲ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۲)

(بازاریابی الکترونیکی ، مدیریت باشگاه مشتریان)

۵ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۳)

(مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی)

۱۴ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۴)

(مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و  روش های خلاقانهمدیریت فروش)

۱۰ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۵)

(تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش)

۱۲ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۶)

(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ،مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستانفروش)

۱۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۷)

(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)

۴ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۸)

(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش)

بستگی به تعداد محصولات

معمولا برای هر محصول ۶ ساعت

 علی خویه
اصول و مبانی بازاریابی ، اصول مهندسی فروش

۱۶ ساعت

 علی خویه
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

۶ ساعت

 علی خویه
قیمت گذاری و مدیریت قیمت

۱۶ ساعت

 علی خویه
مدیریت تبلیغات و آگهی های تجاری

۱۶ ساعت

 علی خویه

10

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

sale-s

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید ساعات آموزش
ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی تست و امتحان
۱ فروشگاه و مرکز خرید  های بین المللی ( انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید  ها، درجه بندی، طبقه بندی ) ۴ _
۲ شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی ۱۲ _
۳* مدیریت و سرپرستی در   فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۴* مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش مشتری  فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۵* مدیریت و نظارت بر بخش محصولات  داری و مشتری داری   فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۶* مدیریت و نظارت بربخش اسنک غذا و نوشیدنی ابه فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ ۴
۷ مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۸ زبان انگلیسی  تخصصی فروشگاه و مرکز خرید  داری ۲۰ _
۹ ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث ۱۲ ۴
۱۰ مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش، آراستگی و ….) ۴ _
۱۱ قوانین و مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری ۴ _
۱۲ کارورزی _ ۵۰
جمع کل: ….. ساعت  ۱۲۴ ۶۴
 

*      مخاطبین دوره : مدیران کل و مدیران داخلی  فروشگاه و مرکز خرید  ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی  و فروشگاه و مرکز خرید داری ،علاقمندان و جویندگان کار

*      پیش نیاز : دیپلم متوسطه آشنایی با  زبان انگلیسی در حد متوسط-آشنایی با کاربرد کامپیوتر

*      معرفی هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی  در چهار درس برای  برگزاری دوره:۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- فرانت آفیس۳- مشتری داری 

مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید ساعات آموزش
ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی تست و امتحان
۱* مدیریت رفتار سازمانی و  منابع انسانی در  فروشگاه و مرکز خرید ۱۶ _
۲* مدیریت استراتژیک در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۲ _
۳ فن آوری های جدید در فروشگاه و مرکز خرید داری ۴ _
۴ مدیریت و نظارت بر تاسیسات فنی و مهندسی فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۵ روابط عمومی فروشگاه و مرکز خرید ۴ _
۶* بازاریابی و فروش در فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۷* کنترل هزینه ها و تنظیم بودجه سالیانه فروشگاه و مرکز خرید ۱۲ _
۸   فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۲ _
۹ زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری ۱۶ _
۱۰ سمینارو کارگاه های   تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری _ ۱۲
۱۱ آشنایی با قوانین ، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی ۶ _
۱۲ بازدید از فروشگاه و مرکز خرید _ ۴
جمع کل: ۶۰ ساعت  ۱۰۶ ۱۶
*      *پیش نیاز : مدرک کارشناسی ، پنج سال سابقه کار در فروشگاه و مرکز خرید  ها ،آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط ، آشنایی با کاربرد کامپیوتر

*      * هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی  در چهار درس برای  برگزاری دوره:

*      ۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- مدیریت منابع انسانی ۳- بازاریابی ۴- حسابداری

DSC06165small1

دوره ی فروش حرفه ای

عنوان دوره مدرس
فروش حرفه ای (۴)

(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان، سفارش گیری و مدیریت سفارش)۱۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۶)

(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش

۸ ساعت)

 علی خویه
فروش حرفه ای (۷)

(لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی))

۵ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۸)

(ابزارها و تکنیک های فروش)

۸ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۹)

(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا)

۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۰)

(اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکردفروش و کارشناسان فروش )

۱۲ ساعت

 علی خویه و فهیمه احمدی
فروش حرفه ای (۱۱)

(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)

۱۲ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۲)

(بازاریابی الکترونیکی ، مدیریت باشگاه مشتریان)

۵ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۳)

(مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی)

۱۴ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۴)

(مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و  روش های خلاقانهمدیریت فروش)

۱۰ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۵)

(تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش)

۱۲ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۶)

(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ،مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستانفروش)

۱۶ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۷)

(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)

۴ ساعت

 علی خویه
فروش حرفه ای (۱۸)

(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش)

بستگی به تعداد محصولات

معمولا برای هر محصول ۶ ساعت

 علی خویه
اصول و مبانی بازاریابی ، اصول مهندسی فروش

۱۶ ساعت

 علی خویه
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

۶ ساعت

 علی خویه
قیمت گذاری و مدیریت قیمت

۱۶ ساعت

 علی خویه
مدیریت تبلیغات و آگهی های تجاری

۱۶ ساعت

 علی خویه

10

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

مرچندایزر کیست؟

مرچندایزر (Merchandiser) فضای فروشگاه را به‌گونه‌ای سازمان‌دهی می‌کند که از برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی فروشگاهی پشتیبانی شود، مرچندایزر متخصص برنامه‌ریزی چیدمان اجناس در فروشگاه است.

مرچندایزرها در حقیقت متخصصانی هستند که بنا به درخواست تأمین‌کنندگان و یا مدیریت فروشگاه در محیط‌های فروشگاهی حضور می‌یابند و تلاش می‌کنند تا استراتژی‌های فروش و برندسازی را در فروشگاه‌ها اجرا نمایند. مرچندایزر متخصصی است که با همکاری تیم فروش فروشگاه برای عرضه هرچه بهتر محصول تلاش می‌کند. علاوه بر ابتکار عمل، تسلط بر فنون فروش و مذاکره، مهارت در چیدمان اجناس و جلوه‌پردازی آن‌ها، این فرد می‌بایست فهم دقیقی نسبت به فرآیند خرید، فروش، حمل‌ونقل و انبارداری کالاها داشته باشد. همچنین وظایف دیگری مانند جلب‌توجه خریداران بالقوه، خوش آمدگویی و اطلاع‌رسانی به آن‌ها و تهیه گزارش فروش نیز بر عهده دارند.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت