مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای



دوره های فروشگاه، مشاور هایپرمارکت
دوره های آموزشی مخصوص پرسنل و کارکنان فروشگاه ها و هایپرمارکت ها


کتاب مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش


 مشاور فروشگاه، مهندسی فروش و چیدمان فروش
مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

معرفی علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش

شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و تدریس در مرکز خرید پالادیوم
21- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ....
22- مرکز خرید پالادیوم
23-دپارتمان استور روشا

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف بازاریابی و برندسازی فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش


مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,

گروه مشاوران مدیریت شرکت مشاوره مدیریت gmas
متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان
09122991608
با سرپرستی مهندس علی خویه و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

امنیت فروشگاه با گیت فروشگاهی

امنیت فروشگاه با گیت فروشگاهی : با نصب گیت فروشگاهی در واقع شما امنیت فروشگاه تان را بدون نیاز به نیروی انسانی فراهم و به دست تکنولوژی می سپارید. این گیت ها با عملکرد منحصر و خاص خود از سرقت اجناس جلوگیری نموده و با سیستم اعلام سرقت فروشندگان را مطلع می سازد.

نحوه عملکرد گیت فروشگاهی

دزدگیر لباس و کالا یا همان گیت فروشگاهی با استفاده از ایجاد یک میدان مغناطیسی در میان آنتن های نصب شده جلوی درب فروشگاه و شناسایی تگ یا لیبل امنیتی در این میدان، با اعلام این شناسایی مانع از خروج تگ و کالای شما می گردد.

به درستی تگ مورد نیازتان را در دزدگیر فروشگاهی انتخاب کنید

درستی انتخاب تگ در گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی یکی از مهمترین عواملی است که شما را در امنیت بخشیدن به فروشگاه تان یاری می کند. هرچه سایز تگ انتخابی شما بزرگتر باشد، شناسایی آن در میدان مغناطیسی میان آنتن ها دقیق تر و سریعتر خواهد بود. به لحاظ فنی انتخاب تگ با سایز کوچک، اشتباهی بزرگ در تأمین امنیت اجناس شماست.

 گیت فروشگاهی

جای مناسب برای نصب آنتن های گیت فروشگاهی کجاست؟

با توجه به میدان الکترومغناطیسی ای که آنتن های نصب شده ایجاد می کنند، ممکن است امواج یا نویزهای محیطی دیگری در فروشگاه وجود داشته باشند که باعث ضعف در عملکرد گیت فروشگاهی شما شوند. بنابراین بهترین محل برای نصب آنتن ها مکانی به دور از نویزهای محیطی می باشد.

گیت فروشگاهی را با چه نام های دیگری بشناسیم؟

امروزه گیت های فروشگاهی در زبان محاوره مردم با نام های دیگری شناخته و بیان می شوند. "گیت دزدگیر، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک، گیت ضد سرقت، دزدگیر طلا و جواهر، دزدگیر لوازم آرایشی و بهداشتی" از همین قبیل نام ها هستند.

گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM با بهره بری از فرکانسی نزدیک به 3 کیلو هرتز کار می کند که مهمترین خصیصه یا به عبارتی نقطه قوت آن در شناسائی اجناس فلزی یا شبه فلز است و در فروشگاه های طلافروشی و ساعت فروشی بیشتر مورد نصب قرار می گیرد. همچنین استفاده از لیبل های این سیستم با سایز بسیار کوچکی که دارند شما را برای محافظت از کوچکترین اجناس هم کمک می کند. ضمنا این لیبل ها امکان فعال و غیرفعال شدن نیز دارند و این یعنی شما نیاز کمتری به خرید لیبل های EM پیدا میکنید.
تگ های EM به علت استفاده از مدارات پیچیده ، دارای قیمت بالاتری نسبت به تگ سایر سیستم ها بوده و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری این نوع گیت نیز بالاتر خواهد بود.

گیت فروشگاهی AM

این گیت فروشگاهی که بر اساس امواج آکوستو مغناطیس ساخته و استفاده می شود توانائی بسیار بالائی در محافظت از اجناس فروشگاه دارد. این سیستم با ایجاد دامنه وسیعی از فرکانس 58 کیلوهرتز در اطراف خود، با سرعت و دقت بی نظیری لیبل و تگ های امنیتی AM را شکار نموده و آلارم سرقت می دهد. این گیت ها ی فروشگاهی در برابر فلز و شبه فلز عملکرد بهتری نسبت به گیت فروشگاهیRF دارند اما نمی توان گفت که به خوبی سیستم هایAM بر روی فلزات کارآمد هستند. بیشترین میزان نصب این گیت را فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و عطر و ادکلن و طلافروشی  به خود اختصاص می دهند.

گیت فروشگاهی RF

در این سیستم از امواج رادیو فرکانس استفاده شده و در بازه فرکانس کاری 2 تا 10.2 مگاهرتز فعال هستند که فرکانس 8.2 متداولترین آنها می باشد. با توجه به عملکرد موج رادیوئی این گیت فروشگاهی ، باید انتظار پائین تری در نحوه شناسائی تگ از آن داشت. بنابراین در گیت فروشگاهی RF شناسائی تگ یا لیبل امنیتی بر روی فلزات و شبه فلزات به حداقل می رسد. گیت های فروشگاهی RF را به شکل گسترده ای می توان در سطح شهر و در بسیاری از فروشگاه های پوشاک و هایپر مارکت ها و کتابفروشی ها مشاهده کرد.

اقلام مصرفی و جانبی گیت فروشگاهی چیست؟

تگ، لیبل امنیتی، مگنت (جداکننده تگ)، خنثی کننده (غیرفعال ساز لیبل) و لنیارد (بند کیف و کفش) اقلام جانبی گیت فروشگاهی هستند که در فرکانس های مختلف موجود می باشند. این اقلام در انواع سیستم های (EM) ، (AM) و (RF) منحصر به همان سیستم بوده و در فرکانس کاری همان گیت کارآیی دارند. برای مثال تعدادی از این اقلام را برایتان شرح داده و معرفی می کنیم.

تگ گلفی در گیت فروشگاهی

تگ گلفی

این نوع تگ یکی از محبوبترین و متداولترین تگ های بازار بوده که مورد توجه صنف پوشاک بانوان و آقایان قرار گرفته است. تگ گلفی معمولا 6.4 سانتی متری بوده اما گاهاً در سایز های بزرگتر و کوچکتر نیز وجود دارد.

تگ صدفی (شل) در گیت فروشگاهی

این تگ نیز به علت سایز متوسط و وزن کمی که دارد جز تگ های محبوب و متداول به شمار می رود و معمولا برای لباس های ظریف از آن استفاده می شود.

تگ پنسیل (مدادی) در گیت فروشگاهی

تگ پنسیل تگ تازه وارد بازار است. تازه واردی که قدرت و دقت بالائی دارد و بسیار پر کاربرد می باشد. این تگ مانند مداد باریک و سبک بوده و به همین دلیل بر روی کیف و کفش و اجناس کوچک این چنینی مورد استفاده قرار می گیرد.

تگ گریف (X40 ، X50) در گیت فروشگاهی

شکل ظاهری متفاوت این تگ و قدرت و دقت بسیار بالائی که دارد دلیل محبوبیت آن است. از این تگ فقط در نوع RF سیستم های گیت فروشگاهی یافت می شود و در فرکانس 8.2 متداولتر است.

تگ عینک در گیت فروشگاهی

همانطور که از نامش پیداست مورد استفاده در فروشگاه های عینک فروشی قرار می گیرد، به این صورت که به دسته عینک قفل شده و به راحتی نیز با مگنت مخصوص خودش جدا می شود. این تگ تنها در نوع RF و AM سیستم های گیت فروشگاهی تولید و مصرف می شود.

تگ پاندا در گیت فروشگاهی

تگ پاندا بیشترین کاربرد و محبوبیت خودش را به فروشگاه های پوشاک کودک و نوزاد اختصاص داده و متداولا در فروشگاه های سیسمونی استفاده می گردد. این نوع تگ به علت سایز کوچکتری که نسبت به سایر تگ ها دارد از عملکرد ضعیفتری نسبت به آنها نیز برخوردار است.

لیبل امنیتی RF گیت فروشگاهی

لیبل های امنیتی، برچسب هایی هستند که بر روی اجناس خاصی چسبانده می شوند و دارای اشکال و سایزهای گوناگون هستند. سایز های (3*3 – 4*4 – 5*5 ) و مدل های (سفید و بارکدی) از اشکال مختلف این لیبل هاست. این مدل لیبل فقط در نوع RF گیت فروشگاهی یافت و مصرف می شود.

لیبل امنیتی AM گیت فروشگاهی

این نوع لیبل نیز مانند لیبل RF بر روی اجناس خاص چسبانده می شوند اما این لیبل به علت سایز بسیار کوچک و متفاوتی که دارد در فروشگاه هایی که اقلام ریز دارند مانند لوازم آرایشی بهداشتی(رژ لب، ریمل، مداد) و داروخانه ها استفاده می شوند. لیبل AM فقط در گیت AM کاربرد دارد.

مگنت (جداکننده تگ) گیت فروشگاهی

مگنت در واقع آهنربایی پر قدرت و با گاوس (واحد توان مغناطیسی آهنربا) بالاست که باعث باز شدن قفل داخل تگ و رها شدن سوزن تگ از درون این قفل می شود. وقتی که میخواهید تگ را از لباس یا هر کالایی جدا کنید می بایست تگ را روی مگنت قرار داده و دو لبه آن را از هم جدا کنید.

خنثی کننده لیبل (  DEACTIVATOR ) گیت فروشگاهی

خنثی کننده دستگاهی متشکل از یک منبع تغذیه (اسیلاتور) و یک پد مغناطیسی می باشد که وقتی لیبل را روی پد قرار دهیم لیبل را غیر فعال نموده و به اصطلاح لیبل را می سوزاند. این امر باعث می شود بدون هیچگونه آلارمی لیبل خنثی شده از میان آنتن ها عبور و از فروشگاه خارج شود. خنثی کننده لیبل در هر سه نوع AM ، EM  ، RF یافت و مصرف می شود.

منبع : ://kousha-co.ir/

موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی