مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
800x600

 

موضوع کلاس  CRM  روزچهار شنبه تاریخ 18/10/92 :   نه گفتن مشتری و اعتراض مشتری

 

آقای خویه www.khooyeh.ir  بیان کردند اگر به عنوان فروشنده ای حرفه ای اطلاع داشته باشیم که اعتراض مشتری به چه دلیل است وبه چه معناست راحتتر می تواند مشتری را ویزیت کنیم.

 

هنر یک فروشنده ی موفق این است که دلیل اعتراض را لیست کند و دلیل کاهش خرید مشتری را بداند و دانستن اینکه عدم خرید مشتری یکی از دلایل فروش خوب است را بداند.

 

و بیان کردند دلایل عدم خرید محصول شامل موارد زیر می باشد :

 

1)عدم علاقه مندی به محصول

 

2)از مزیت ها و کاربرد های محصول اطلاعی ندارند( در مورد کیفیت اطلاعی ندارند درصد خالص بودن محصول را نمی دانند ومزیت های محصول را نمی شناسند.

 

3)استطاعت خرید ندارند(قدرت خرید ندارند و در دخل مغازه مدیریت ندارند نگاه حرفه ای به اقتصاد ندارند .

 

4)اختیار خرید ندارند ,مسئول خرید  و تصمیم گیرنده در خرید نیستند .

 

5)عدم علاقه مندی (اینکه ممکن است خریدار از رفتار ,برخورد ,ظاهر ,فیس بازاریاب ناراضی باشد و اصولا مغازه دار ها تنها روشی که که تمام نارضایتی خودشان را می توانند نشان دهند عدم در خریدشان است وهمه ی آدم ها غیر مستقیم دلایل نارضایتی خود را بیان میکنند )

 

پیدا کردن عوامل غیر مستقیم کار یک فروشنده ی حر فه ای است .

 

6)ترس از سفارش خرید

 

خویه www.khooyeh.ir  سوالاتی در مورد اینکه چه کار هایی انجام دهیم تا ترس مشتری کاهش پیدا کند ؟پاسخ بازاریابان این بود که با اطمینان حرف زدن ,محکم بودن ,متقاعد ساختن, ترس از نخوابیدن بار ,خرابی بازار ,مصرف کمتر نوشیدنی در فصل زمستان

 

خویه www.khooyeh.ir  در پاسخ به این سوال که از اخذ تصمیم می ترسند ودلایلی که باعث عدم خرید مشتری می شود اینکه بازاریاب باید بتواند غلبه کند بر ترس مشتری .

 

7)عدم دقت و اشتباه بازاریاب

 

8)دلیل ذاتی (اصولا اکثریت مشتریان یک مقاومت ذاتی از خود نشان میدهند )

 

9)به دنبال اثبات چیزی به بازاریاب هستند

 

خویه www.khooyeh.ir  بیان کردند هنر فروش افزایش باکس هاست اینکه فروش یک باکس هنر نیست چون همه ی بازاریاب ها می توانند یک باکس را بفروشند. هنر در این است که یک باکس را به چند باکس برسانند و افزایش دهند .

 

10)سماجت بیش از اندازه (مشتری می گوید احساس می کنم توسط فروشنده در منگنه قرار دارم )

 

11)نیاز های اولیه ی آن ها براورده نشده است که خویه www.khooyeh.ir  در این زمینه سوالاتی از بازاریابان کردند و پاسخ بازاریابان این بود که ممکن است سود باشد , صداقت و اعتماد ,تحویل به موقع ,حضور مرتب,جنس با کیفیت و سالم ,قبول مرجوعی , اشانتیون ,جایزه

 

خویه www.khooyeh.ir  بیان کردند نیاز اولیه ی مغازه دار ها نیاز عاطفی و نیاز احساسی است که خیلی باید به آن توجه کرد .

 

خویه www.khooyeh.ir  ارتباطات را به یک اتوبان دو طرفه تشبیه کردند که شامل سه لاین می باشد:

 

§      لاین استارت :شروع ارتباط اولیه (محبت و احترام )

 

§      لاین سبقت : سبقت از رقبا که در مورد محصول صحبت کردن

 

§      لاین سرعت :همه ی بازاریاب ها به مغازه ها مراجعه می کنند اما فروشنده ایی که دارای دانش ,تجربه ,و سرعت هستند در این لاین حرکت می کنند .و فروشنده ایی موفق است که بر روی کلیه ی محصولات خود مانور دهد .

 

12)از روی عمد فرایند فروش را متوقف می کنند .و قانون بازار را می شکنند بازاریابی که در حال فروش محصول خود است بازاریاب دیگری با قیمت پایین تری از روی عمد فروش را متوقف می سازد.

 

13)مسیر (مشتریان وقتی بازاریابی تازه کار واردمبحث فروش می شود سعی می کنند تا روحیه شان را ضعیف کنند و بازاریاب را از ادامه ی مسیر منصرف کنند) .

 

14)سوال(مشتریان تشنه ی تایید و تشنه ی سوال هستند بدترین رفیق کسی است که همیشه می گوید چشم و صاحب نظر نمی باشد بدترین کلاس کلاسی است که مباحثش  تکراری باشد .و بدترین فروشنده فروشنده ای است که همیشه با یک سبک وارد مغازه می شود و برای مشتری تنوعی ندارد و رفتارش تکرار ی است و نسبت به رقبا مزیتی ندارد.

 

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-bidi-font-family:"Traditional Arabic";}

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی