مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
طراحی فروشگاه
از جمله مهم ترین عوامل موفقیت یک خرده فروشی حداکثر اسـتفاده از فضـای قابـل دسـترس یـک فروشگاه می باشد. به این منظور لازم است توازنی بین طراحی فروشگاه و بازارپردازی های مورد نیاز در آن ایجاد گردد. فضای اختصاص داده شده به گروه محصولات مشخص، در فروشـگاه هـا بـر اسـاس میـزان در خواست مشتریان و یا تجزیه و تحلیل در مورد سود و سطح فروش از هر ناحیه از فروشگاه برآورده می شود.
بر این اساس به بخش های با کارکرد زیاد، فضـای بیشـتری اختصـاص داده مـی شـود. در زمـان طراحـی فروشگاه باید به انواع ابزار ها و وسایل در دسترس خود توجه نمود. امروزه انواع وسـیعی از تجهیـزات بـرای برآورده کردن نیازمندی های ویژه در دسترس می باشند. این تجهیرات شامل قفسه های سربازی است کـه در ابعاد، اشکال و ظرفیت های گوناگون قرار دارند. قفسه ها باید طوری طراحی گردند که از ظرفیت و بهره وری هر سانتی متر مربع از فضای فروش حداکثر استفاده را نمـود و همچنـین باعـث دسترسـی آسـان تـر مشتریان به کالا ها گردد.توجه به فضای داخلی و نحوه تقسیم بندی پلان هـا، نقـش مهمـی را در سـاختار معماری یک فروشگاه برعهده دارد. طراحی فضا با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکردهای مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت.استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیازهای موجود، تنوع مصالح و توجه به نحوه قرار گیری و تعامل ما بین فضا های مختلف از جملـه ویژگـی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری فروشگاه در نظر گرفته شده است، مـی تواند بر فضای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند. از طرف دیگر معماری داخلی فروشگاه به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف نمـود.
shopping center (2)
دربسـیاری از سـاختمان هـا، فضـای تشکیل دهنده می تواند اثر دعـوت کننـدگی )جـذب( داشـته باشـد یـا بـالعکس. از ابتـدای مکـان ورودی ساختمان، وجود درب های متوالی که همه شکل یکسانی دارند باعث گیج شدن افراد می شـود. بنـابر ایـن لازم است درب ورودی از فضا تفکیک شود. یک خرده فروشی خوب بر پایـه ی یـک طـرح و برنامـه ریـزی خوب در فروشگاه مشخص می شود. اگر مشتریان نتوانند به راحتی در فروشگاه حرکت کنند فرصتی بـرای خرید به صاحب فروشگاه نمی دهند. یک قانون ساده جریان ترافیکی بدین صورت تعریـف شـده اسـت کـه مردم تمایل دارند که از سمت چپ به راست در جهت عقربه های ساعت حرکت کنند. بنابراین، اگر شما درسمت چپ فروشگاه باشد، می توانید جریان ترافیکـی در سراسـر فروشـگاه را بـه خـوبی هـدایت نماییـد و همچنین لازم است توجه گردد که، صندوق ها را نباید در سمت چپ یعنی جایی که ورودی فروشگاه است قرار داد. بلکه باید آن ها را در جایی قرار داد که یک چرخش را در سراسـر فروشـگاه تشـویق نماییـد. ایـن مکان را می توان به صورت جذابی طراحی نمود، چرا که آخرین شانس برای فـروش اسـت. همچنـین مـی توان نیاز های کوچک )مانندآبنبات ها، آدامس ها و باتری ها در یک سوپر مارکت( را در کنـار آن هـا قـرارداد
ارتفاع قفسه ها*:
دسترسی آسان به محصول در قفسه ها، موجب می شود که مشتریان به راحتی محصول مورد نظـر را انتخاب و نیز زمان کمتری را از دست می دهند. قفسه بندی از نظر ارتفاع و تعداد طبقات تـاثیر مهمـی در رفتار مصرف کننده دارد)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی