مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
والمارت بزرگترین شرکتهای خرده فروشی آمریکای شمالی در کانادا، مکزیک و ایالات متحده است
آمریکای شمالی خانه بسیاری از بزرگترین خرده فروشان جهان است. در میان خرده فروشی های کانادا، مکزیک و ایالات متحده، درامد خرده فروشی در سال 2015 به 5.25 تریلیون رسیده است. این تعداد پیش بینی می شود تا سال 2018 به 5.8 تریلیون دلار افزایش یابد.
کانادا و مکزیک دارای بزرگترین زنجیره های خرده فروشی هستند و هر دو کشور دارای شرکت های خرده فروشی هستند که در سراسر جهان فعالیت می کنند.
بزرگترین مشارکت آمریکای شمالی در تجارت جهانی، عمدتا در ایالات متحده قرار دارد.
HyperMarketing Sale (22)
کسب و کار خرده فروشی مسئول دو سوم تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده است، اما خرده فروشان U.S. با رضایت خود در مرزهای کشور خود راضی نیستند. شرکت های خرده فروشی ایالات متحده حضور قابل توجهی در هر قاره داشته اند و بزرگترین شرکت خرده فروشی در جهان - وال مارت - در ایالات متحده مستقر است.
هر سال "Deloitte Touche Tohmatsu" و "Magazine STORES" گزارش "قدرت جهانی خرده فروشی" را با رتبه بندی خرده فروشان از سراسر جهان با توجه به کل درآمد انها گزارش میکنند. در سال 2011، 14 فهرست منتشر شد و در انها رتبه بندی 250 خرده فروش از 32 کشور مختلف بیان شده بود.
بزرگترین شرکت های خرده فروشی در آمریکای شمالی وکشورهای کانادا، مکزیک و ایالات متحده هستند. فهرست 2011 نشان دهنده درآمد حاصل شده در سال 2010 است که آغاز ریکاوری از رکود اقتصادی جهانی بود.
فهرست بزرگترین خرده فروشان آمریکای شمالی در سال 2011 برای اهداف تحقیقاتی تاریخی و تحقیقاتی جهانی، بایگانی شده است.
بزرگترین زنجیره های خرده فروشی در ایالات متحده که خارج از ایالات متحده عمل می کنند عبارتند از:
Costco
Target
Best Buy
Sears
Amazon
The Gap
Toys 'R Us
Apple
Foot Locker
HyperMarketing Sale (50)
بسیاری از زنجیره های خرده فروشی در ایالات متحده وجود دارد برخی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی کانادا فعالیت خود را در ایالات متحده انجام می دهند.مانند Couche-Tard در ایالات متحده که صاحب Circle K است و یکی از بزرگترین خرده فروشی هاست
تیم هورتون یکی دیگر از خرده فروشان در کانادا است که حضور قابل توجهی در ایالات متحده دارد. در سال 2014، زنجیره رستوران های قهوه و دونات که توسط "برگر کینگ" شناخته شده بود، به دلیل ناراحتی مصرف کنندگان کانادایی خریداری شد. انگیزه خرید این بود که مقر شرکت Corp Burger King را به کانادا منتقل کند و مالیات شرکت های ایالات متحده را از بین ببرد.
پس از آن، زنجیره تیم هورتون در رقابت مستقیم با قهوه و شیرینی زنجیرهای دونات ایالات متحده گسترش یافت، اما فقط یک سال بعد، 21 شعبه Tim Horton به طور ناگهانی در نیویورک بسته شدند
بزرگترین زنجیره های خرده فروشی کانادا عبارتند از:
Empire Company (Sobey's)
Metro Inc
Shoppers Drug Mart
Canadian Tire
Kats Group
Jim Pattison Group
Liquor Control Board Ontario
RONA
بزرگترین زنجیره های خرده فروشی مکزیک عملیات خرده فروشی قابل توجهی را انجام نمی دهند اما برخی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی در مکزیک در ایالات متحده مستقر هستند. زنجیره های خرده فروشی ایالات متحده در مکزیک شامل موارد زیر می شود:
American Eagle Outfitters
Forever 21
Gap
Saks Fifth Avenue
Sears
Walmart

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی