مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
فروشگاه های زنجیره ای به عنوان یکی از کارآمدترین روش‌های نظام توزیع در همه کشورهاست، با این وجود سهم این صنعت مدرن در اقتصاد کشورمان  به دلایل مختلف که مهمترین آن مقاومت‌ از سوی نظام سنتی نابهره‌ور بوده ناچیز است.
فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها به اعتقاد کارشناسان  فاصله بین تولیدکننده و عرضه‌کننده را کاهش و هزینه‌ها را به‌حداقل و حد معقول می‌رساند. از سویی دیگر به دلیل آسان شدن نظارت بر این فروشگاه ‌ها امکان گرانفروشی نیز به حداقل می‌رسد.  با این وجود همچنان شاهد جای خالی این سیستم در نظام توزیع کشور هستیم.  در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار خرده‌فروشی در سطح کشور وجود دارد و در این میان سهم شعبه فروشگاه‌ زنجیره‌ای تنها 2450 شعبه است. در این شرایط خبرها حاکی از این است که افزایش سهم فروشگاه های زنجیره ای در دستور کار قرار گرفته شده است. یدالله صادقی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت روز گذشته با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بهره‌وری در نظام توزیع را بالا می‌برد، گفت: «رویکرد ما این است که سهم این فروشگاه‌ها در نظام توزیع افزایش یابد و سند توسعه آن هم در حال تدوین است.»
وی در اولین گردهمایی اتحادیه‌های کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اشاره به لزوم  گسترش این صنعت و با بیان اینکه توسعه آن به نفع تولیدکننده و مصرف‌کننده و همه ذینفعان است گفت: «در حال حاضر مهمترین چالش در زمینه توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مقاومتی که در شهرستان‌ها و به ویژه شهرستان‌های دارای جمعیت کم است و این مقاومت از سوی سوپرمارکت ها و خواروبارفروشی‌ها است. »
به گزارش خبرگزاری‌ها، صادقی با اشاره به اینکه یک میلیون و 200 هزار خرده‌فروش در سطح کشور وجود دارد، گفت: «این نظام توزیع موجود، بهره‌وری کمتری نسبت به فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارد و با قیمت بیشتری کالا را عرضه می‌کند، در حالی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای با 10 تا 15 درصد کمتر کالا را به دست مصرف‌کننده می‌رسانند. »
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت با اشاره به نابهره‌وری نظام خرده‌فروشی گفت: «با این وجود نگرانی‌هایی بابت از بین‌رفتن فرصت‌های شغلی در این سیستم وجود دارد.» به گفته او اگر معدل هر واحد صنفی را 5/2 نفر اشتغال در نظر بگیریم 3 میلیون نفر شاغل در واحدهای صنفی توزیع کار می‌کنند که هیچ دولتی نمی‌تواند، به آن بی‌اعتنا باشد.
از سویی دیگر علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران نیز با اشاره به‌مقاومت‌های غیرعلمی در توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: «اتاق اصناف تهران، توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.»
وی در اولین گردهمایی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه وضعیت اقتصادی خیلی مطلوب نیست گفت: «فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهم ناچیزی در اقتصاد دارند و تلاش داریم تا سهم آنها را در تأمین و توزیع افزایش دهیم.»
امیرخسرو فخریان، رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در این باره با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای منجر به کاهش هزینه‌های تولید تا مصرف می‌شود، گفت: «این فروشگاه‌ها سهم 10 تا 15 درصدی در کاهش قیمت‌ها دارد.»
سند توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شرایطی تدوین شده است  که براساس آمار اخیر مؤسسه جهانی مک‌کنیزی بخش خرده‌فروشی در ایران در افق 2035 رشد یک‌هزار میلیارد دلاری در اقتصاد خواهد داشت و رشد بازار خرده‌فروشی از 128 به 400 میلیارد دلار می‌رسد که گزارش به اقتصاد دانش‌بنیان لازمه این مهم است.
کارشناسان و فعالان اصناف توجه به توسعه این صنعت را در شرایط کاهش درآمدهای نفتی ضروری دانسته و توجه به گسترش این فروشگاه‌ها را عاملی مهم برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی