مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
یکی از پایه‌ای‌ترین ابزارآلات و وسایل مورد نیاز فروشندگان موادغذایی یا کسانی که قصد دارند وارد این حوزه شغلی شوند یخچال فروشگاهی است.
اگر فروشگاه مواد غذایی دارید می‌دانید که یخچال‌‌های فروشگاهی در ابعاد و شکل‌های هندسی متفاوت در بازار وجود دارند. در صنعت ساخت یخچال تنوع محصولات بالاست. همین تنوع، انتخاب را سخت‌تر کرده است. اما هنگام خرید به چه فاکتورهایی توجه کنیم که زودتر تصمیم بگیریم؟ 3 فاکتور اولیه وجود دارد که ابتدا باید آنها را بررسی کرد.
  • چند مدل پرکاربرد یخچال متناسب با کار
یخچال‌های ویترینی
این یخچال برای به نمایش گذاشتن انواع مواد غذایی است. مدل‌های جدید این یخچال در «جلو باز شو» دارد که از لحاظ زیبایی و سهولت در چینش کالا و برداشت کالا توسط مشتری هم زیبا و هم راحت است. معمولا این یخچال دارای انباره است و اندازه طولی استاندارد آن 2متر است.
یخچال سوپری دوطرف نما
این یخچال‌ها هم مثل یخچال‌‌های ویترینی هستند. در این یخچال‌ها دوطرف دارای شیشه است که یک طرف در یخچال و طرف دیگر نمای آن است. از این یخچال در فروشگاه‌های مواد پروتئینی بسیار پرکاربرد است؛ چون هم برای مرغ از آن استفاده می‌شود و هم برای فروش سوسیس و کالباس.
یخچال قصابی پشت بسته
انتقال برودت در این یخچال باید به‌صورت طبیعی باشد زیرا اگر از فن در آن استفاده شود باعث خشکی گوشت و سیاه شدن آن می‌شود. فراموش نکنید که این یخچال باید دارای ساختار فلزی قوی باشد تا بتوان بدون هیچ مشکلی به آن لاشه آویزان کرد. بهتر است ورق استفاده شده درون این یخچال از استیل باشد تا دچار زنگزدگی نشود. وجود انباره زیر یخچال می‌تواند به کاربر آن برای نگهداری از پسماند کمک کند. از انواع آن 2‌در: یک در بالا و یک در در قسمت انباره یا 4 در: 2 در بالا و 2 در پایین و 6در: 3 در بالا و 3در پایین است.
یخچال سوپری پشت بسته
این یخچال تقریبا شبیه یخچال قصابی است، با این تفاوت که وجود طبقات جهت چیدمان کالا مهم است. گردش برودت در آن، هم می‌تواند به‌صورت اجباری باشد و هم به‌صورت طبیعی.
فریزرهای ایستاده سوپری
فریزرهای ایستاده سوپری هم مانند یخچال‌های سوپری پشت بسته هستند که در مدل‌های تک در و 2‌در و 3در ساخته می‌شوند. در این فریزرها طبقات نیز لوله‌کشی شده و وسیله خوبی برای نگهداری بستنی و دیگر مواد منجمد هستند.
فریزرهای صندوقی
در نوع قدیمی آن وانی وجود داشت که در آن یک سکو به چشم می‌خورد، محل نصب موتور هم زیر همین سکو قرار داشت اما در مدل‌های جدیدتر، این سکو حذف و محل نصب موتور به زیر وان منتقل شده است. در مدل‌های جدید، در به‌صورت ریلی و با دید کامل تعبیه شده است. برودت در این سیستم به وسیله لوله‌های مسی‌ای است که به بدنه وان لحیم شده تا هوای سرد فریزر تأمین شود.
  • نکات خرید
بازده انرژی: یخچال‌‌های بزرگ‌تر به‌مراتب انرژی بیشتری مصرف می‌کنند، اما یخچال‌هایی که با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی ساخته می‌شوند در طولانی مدت موجب صرفه‌جویی در بسیاری از هزینه‌ها می‌شوند و این بزرگ‌ترین مزیت آنهاست.
چرخ: حتی کوچک‌ترین یخچال‌‌ها هم سنگین هستند و جابه‌جایی‌شان سخت است. مدل‌های چرخدار مخصوصا برای سوپرمارکت‌ها و بیمارستان‌ها بسیار مناسب است چرا که حرکت‌دادن آنها بسیار آسان‌تر است.
دسترسی : تعداد درهای یخچال بسیار مهم است. بعضی از یخچال‌ها 2در هستند. یکی جلو و دیگری عقب یخچال. اگر یخچال در وسط فروشگاه قرار بگیرد این قابلیت بسیار مفید است. از این طریق مشتری‌ها می‌توانند از هر دو طرف به مواد‌غذایی درون یخچال دسترسی پیدا کنند بدون اینکه بخواهند به سمت دیگر بروند.
 
پریسا زاهدی hamshahrionline.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی