مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
تعیین لیوت قرارگیری ماشین آلات از کلیدی ترین عناصر طراحی چیدمان در سازمان های صنعتی است. در حالیکه در سازمان هایی نظیر فروشگاه و هایپرمارکت ها، طراحی چیدمان گستره ی وسیع تری را دارا می باشد. بر اساس استراتژی آمیخته ی بازاریابی، طراحی چیدمان هایپرمارکت علاوه بر ارتباط با طراحی لیوت و محل قرارگیری لاین های فروش، با رضایت مصرف کننده خدمات از طریق تاثیر مستقیم عناصر دیگر چیدمان نظیر فضای داخلی، برنامه ریزی فضای داخلی، لیوت و چگونگی آرایش و نمایش کالا، در ارتباط است. در تحقیق حاضر عناصر طراحی چیدمان در هایپرمارکت که نقش مهمی در ارتقای فروش ایفا می کنند، به تفصیل بیان می گردد. همچنین به بیان نتایج تحقیق های مرتبط با عناصر چیدمان و تاثیر آن ها بر افرایش فروش پرداخته می شود. در این مطالعه به طور نمونه، به معرفی چیدمان خاص در فروشگاه، پرداخته می شود. علاوه بر موارد مذکور، به منظور اثبات اهمیت طراحی چیدمان، از طریق مطالعه ی موردی در هایپرمارکت، به طور کمی به تبیین تاثیر لیوت در افزایش نرخ جریان مشتری و افزایش توقفات، که خود بر افزایش فروش تاثیرگزار است، پرداخته می شود.
طراحی وچیدمان فروشگاهی بر اساس لغت نامه ی آکسفورد، هماهنگ سازی طراحی شده برای جلوه داد ن رنگ ها،اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا محل کسب و کار به صورت هنرمندانه و اثربخش در راستای هدف نهایی، تعریف می شود. مراکزخرید در سرتاسر دنیا وجود دارند و می تواند مقصد سفر کسانی باشد که از خرید کردن لذت می برند. مجتمع تجاری نوعی فضای تجاری است که نیازهای مختف مردم را درقالب خرید و فروش ،گذراندن اوقات فراغت به بهترین نحو پوشش میدهد. باتوجه به پیدایش وایجاد ساختار جدید و فن آوری نوین در بخش خرده فروشی و فروشگاهی، شدت رقابت در بین این مراکز در حال افزایش است . همچنین، وجود تغییرات وسیع در نیازها و خواسته های مشتریان، فروشگا ه ها و برنامه ریزان را مجبور به توجه بیشتر به برنامه های بلند مدت و تفکر در خصوص برنامه ریزی استراتژی نموده است ،
لذا با درنظر گرفتن معیارهای صحیح طراحی میتوانیم مراکزی تجاری با بازدهی اقتصادی بالا ایجاد نمائیم. در طراحی مراکزخرید، نه تنها طراحی فیزیکی محیط مرکز خرید مورد توجه قرار داده می شود، بلکه باید بر تمام بخش ها مانند معابر، ورودی ها، پارکینگ، پیاده رو، امکانات مسیر، نور، مبلمان و فضاهای و دکوراسیون فضا توجه کرد. از لحاظ روحی -روانی ی محیط داخلی باید به گونهای باشد که تکثیر مثبتی بر روی افراد داشته باشد. در چیدمان داخلی ی مجتمع تجاری، گرافی بسیار راهگشاست و نوع رنگبندی، چیدمان، نورپردازی،  المانهای تصویری در دکوراسیون داخلی ی مجتمع تجاری از عناصر موثر بر افزایش فروش و راندمان فروشگاه است. همچنین هر نوع کالا
بر اساس میزان فروش و تقاضا چیدمان خاصی می طلبد. کالاها بر اساس میزان )فروش کالا و تقاضا ( به سه دسته تقسیم شده و بر همین اساس به ترتیب اولویت اصول طراحی چیدمان برای آن ها رعایت می شود.
 استراتژی : همان کالاهای کوپنی و یارانه دار می باشند که برای افراد در اولویت بالاتری نسبت به بقیه هستند.
 اصلی: کالاهایی که از قبل برای خرید آن ها تصمیم گیری می شود.
 معمولی: کالاهایی که تحت تاثیر نمایش، تبلیغات، هوس و ایجاد انگیزه در آینده برای خرید آن ها تصمیم گیری می شوند
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی