مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
نـــــــــــور:
نور نقش مهمی در زنده کردن فضا به عهده دارد و یکی از عوامل فیزیکی مهم و شاید مهمترین عامل در طراحی فضای فروشگاهی می باشد
که نقشی انکارناپذیر در خلق ی فضای زیبا و چشم نواز و تاثیر مستقیمی بر روح و روان انسان دارد. استفاده از نور مناسب و یکنواخت در فروشگاه خفگی محیط را از بین می برد و باعث می شود خریداران زمان طولانی تری را برای خرید در فروشگاه صرف کنند. نورپردازی ها از نظر منبع نوری بصورت طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که می بایست حتی المقدور از نور طبیعی در فضا استفاده شود ، همچنین باید در نظر داشته باشیم که در فروشگاه های مواد غذایی نور طبیعی طوری نباشد که باعث فاسد شدن محصولات گردد. در صورت ضعیف بودن نور طبیعی و در نقاط کور که دید کمتری دارد کمبودهای آن از طریق نور مصنوعی جبران می شود. همچنین برای محصولات جدید برای افزایش دقت نظر و توجه مشتری می توان با استفاده از نور مصنوعی توجه مشتری را به نقطه دلخواه معطوف نمود.
نورپردازی در فروشگاه به 3 روش صورت می پذیرد:
1 نورپردازی عمومی
2 نورپردازی موضعی
3 نورپردازی متمرکز
4 نورپردازی عمومی : این نوع نورپردازی از طریق توزیع متوازن نور طبیعی در محل فضا انجام می گیرد و فضا در حد نیاز روشن می گردد و سعی می شود از ایجاد گوشه های تاری یا ورود نورهای خیره کننده جلوگیری شود.
-2 نورپردازی موضعی: معمولاً از این نوع نورپردازی برای تامین نور جهت فعالیت های )مانند مطالعه ، صرف غذا و کارهای طریف مثل آبکاری طلا( استفاده می گردد ؛ این نور قابل تنظیم می باشد و از ویژگی های این نوع نورپردازی این است که باعث تقسیم بندی فضا و تنوع در روشنایی و افزایش جذابیت فضا می گردد که از این نورپردازی می توان در رستوران ها استفاده کرد.
نورپردازی -3 متمرکز: این نوع نورپردازی مخصوص مکان هایی می باشد که نیاز به ایجاد ی نقطه متمرکز یا کانونی در فضا دارد ؛ استفاده از نورهای متمرکز می تواند ضمن ایجاد روشنی ، یکنواختی فضا را از بین ببرد مانند نورپردازی تابلو در نمایشگاه
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

دکوراسیون فروشگاه

نقش نورپردازی در افزایش فروش فروشگاه

نورپردازی فروشگاه

چیدمان فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی