مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
خرید آنی یکی از جذاب ترین قسمت های رفتار مصرف کننده است که امروزه باید به آن توجه زیادی نمود. از آنجا که این بخش از خرید انسان ها، هر روز افزایش می یابد، فروشندگان در بازارهای مختلف به دنبال شناسایی عوامل تاثیرگذار بر این مسئله هستند تا بتوانند مشتریان خود را ترغیب به خرید آنی نمایند. در این میان جو فروشگاه فاکتوری است که برای فروشندگان قابل کنترل است و می توانند با تنظیم شرایط و ایجاد قوانین در این رابطه میزان درآمد خود را افزایش دهند. این مقاله در چارچوب یک پژوهش کتابخانه ای نقش و اهمیت موسیقی، نور، کارکنان و چیدمان فروشگاه را بر احساسات فردیسنجیده و سپس تاثیر این احساسات را بر خرید آنی مشخص می کند.
خرید آنی به منبع عالی درآمد در فروشگاه های مواد غذایی، لباس فروشی ها و در واقع خرده فروشیها تبدیل شده است و باید محیط فروشگاه را طوری تعبیه نمود که احساسات افراد را مورد تعدیل قرار
دهد تا بتوان آنها را به خرید آنی ترغیب نمود.
عوامل محیطی را باید طوری تنظیم نماییم که به مشتریان القا نمود که با خرید کالاها، احساسات منفی آنها از بین میرود و احساس مثبت آنها مضاعف میشود
خرید آنی
خرید آنی یکی از بخش های جذاب برای محققان در زمینه ی مطالعه ی رفتار مصرف کننده است. خرید آنی، موضوع تحقیق بسیاری از محققین رفتار مصرف کننده قرار گرفته است. این مسئله نه تنها به دلیل پیچیدگی هایی است که این موضوع دارد، بلکه به خاطر عمومیت گسترده آن در میان طیف وسیعی از طبقات مختلف محصول است),(. یکی از جامعترین تعاریف را پیرون)( ارائه کرده است: خرید آنی خریدی است بدون برنامه که نتیجهی در معرض محرک ها قرار گرفتن و تصمیم گیری نقطهای میباشد. پس از خرید، مصرف کننده واکنش های احساسی و یا شناختی تجربه میکنند)محمودی، .)
محققان پذیرفته اند که خرید آنی زمانی اتفاق می افتد که یک فرد، خرید بدون قصد، بدون تفکر و بی درنگ انجام می دهد.
خرید آنی بدون قصد و غیر عمدی است، زیرا فرد به طور فعالانه به دنبال کالای خاصی نبوده است و هیچ برنامه ای برایخرید نداشته و در حال انجام عمل خرید نبوده است. مشخصه غیر عمدی بودن و عدم برنامه ریزی لازمه یک خرید آنی است. اما تنها معیار برای قرار گرفتن در طبقه خرید آنی نمی باشد. خرید آنی بدون تفکر است زیرا این خرید بدون انجام ارزیابی های زیاد انجام می پذیرد),Rook(. خرید کنندگان آنی در مقایسه با خریداران غیر آنی ملاحضات لذت جویانه را برای خریدهای خود مدنظر قرار میدهند و نیز تجارت خرید آنها مبتنی بر عواطف قوی انگیزشی مانند هیجان و لذت باشد)می ,al et Verplanken
 
خرید آنی از دیدگاه استرن به چهار دسته تقسیم می شود:
-9 خرید آنی محض: میل فوری و بدون برنامه به خرید یک محصول که برخلاف الگوی معمول خرید فرد می باشد.
-1 خرید آنی یادآوری شده: نتیجه ی یک نیاز از قبل تعیین شده است که در حین خرید به محض مواجه شدن با آن شیئ برانگیخته می شود، به عنوان مثال زمانی که مصرف کننده یک شیئ را می بیندکه باعث تحریک حافظه اش
درمورد کمبود آن شیئ در خانه یا مصرف شدن کامل آن می شود، تصمیم به خرید می گیرد.
-8 خرید آنی پیشنهاد شده: زمانی اتفاق می افتد که یک خریدار یک شیئ را برای اولین بار می بیند و در او میل به خرید آن شیئ مشکل می یگرد، بدون هیچ گونه دانش پیشین در مورد آن محصول.
-4 خرید آنی برنامه ریزی شده: مصرف کننده میخواهد بعضی از محصولات رو فقط به خاطر حراجی بودن یا به خاطر این که معتقد است که آن یک خرید ارزان است، خریداری نماید) 2002 coley(.
با توجه به توضیحات بالا مدیران فروشگاه ها باید محیط فروشگاه را طوری تنظیم نمایند که هر کدام از انواع خرید آنی را بتوانند افزایش دهند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی