مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
دومین کنفرانس صنعت پخش ایران با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ مدیر کل نظارت و ارزیابی دارو ومواد مخدر وزارت بهداشت و نیز جمعی از صاحبنظران، متخصصان و کارشناسان صنعت پخش روز سه شنبه در سالن همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پس از توافق "برجام" و حضور هیات هایی اروپایی در ایران از کشورهای فرانسه، اتریش و... مذاکراتی برای سرمایه گذاری این کشورها به منظور تاسیس فروشگاه های زنجیره ای در ایران صورت گرفت  که انتظار می رود با نهایی شدن "برجام"  این روند تسریع شود.
مجتبی خسرو تاج روز سه شنبه در مراسم آغاز به کار "دومین کنفرانس صنعت پخش ایران" با اعلام این خبر افزود: در صورت راه اندازی این فروشگاه ها در کشور، برای رقابت با آن ها نیازمند توزیع و خدمات رسانی به شکل رقابتی تر و شفاف تر هستیم.
وی با اشاره به اینکه تدوین لایحه قانون توزیع کالا از جمله کارهای در دست اقدام است که با همکاری انجمن صنعت پخش در حال انجام است،خاطر نشان ساخت: سازماندهی و قانونمندی نظام توزیع، توسعه و بومی سازی شبکه توزیع، شفافیت و روان سازی نظام توزیع کالاها و تقویت بخش خصوصی از دیگر سیاست های دولت در بخش توزیع کالاست.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت پخش به دلیل دسترسی به اطلاعات بازار می تواند، مسئولان را از اطلاعات بازار مطلع کند. به عبارتی، اولین گروهی که از علایم رکود خبردار می شوند، دست اندرکاران این صنعت هستند که با مشاهده اولین آثار و علایم رکود می توانند به مسئولان در این زمینه هشدار دهند و نقش این صنعت در واقع نقش پیشگیرانه از بحران های اقتصادی است تا مسئولان بتوانند، برنامه های لازم را در این زمینه اجرا کنند.
وی اضافه کرد: شرکت های صنعت پخش از آنجا که رابط بین تولیدکننده و مصرف کننده هستند، بیشترین نقش مدیریتی را در زنجیره تامین برعهده دارند و با اصلاح سیستم توزیع می توانند در کاهش هزینه ها نقش موثری برعهده داشته باشند.
خسروتاج اظهار داشت: از دیگر نقش های تعیین کننده شرکت های صنعت پخش  معرفی برند به مصرف کنندگان است تا دغدغه کیفیت  در مصرف کننده از میان رفته، بتواند با آرامش خاطر کالاها را مصرف کند.
در این مراسم سعید جارودی، دبیر انجمن شرکت های صنعت پخش نیز گفت: به دنبال تنش در بازار نیستیم، اما معتقدیم، نظام عرضه و تقاضا باید تعیین کننده قیمت در بازار باشد.
وی با اشاره به این که یکی از مشکلات کنونی نظام توزیع، شیوه قیمت گذاری کالاها از سوی دولت است، تصریح کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده و با مساعدت دولت مقرر شد در شیوه کنونی قیمت گذاری تغییر صورت پذیرد و به جز 8 قلم کالای اساسی که جزو مایحتاج اولیه مردم بوده و مشمول قیمت گذاری دولت قرار دارند، شیوه قیمت گذاری بقیه کالاها عوض شده به سمت نظام عرضه و تقاضا سوق داده شوند.
دبیر دومین کنفرانس صنعت پخش خاطر نشان ساخت: درج قیمت روی محصول در محل کارخانه از مشکلاتی است که طی سال های گذشته تبعات زیادی برای نظام توزیع داشته که با تغییر این رویکرد و درج قیمت در محل فروشگاه بخش زیادی از این مشکل مرتفع می شود.
گفتنی است، "دومین کنفرانس صنعت پخش ایران" که با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ مدیر کل نظارت و ارزیابی دارو ومواد مخدر وزارت بهداشت و نیز جمعی از صاحبنظران، متخصصان و کارشناسان صنعت پخش روز سه شنبه 21 مهر ماه در سالن همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد، روز چهارشنبه نیز به کار خود ادامه می دهد.
منبع: عصرایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی