مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

یک فروشگاه زنجیره‌‌ای برای نصف جهان

کارفور، یک گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرانسوی است که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در لووالوا-پره فرانسه است.
الهام جوادی- این گروه در حال حاضر بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای از لحاظ تعداد، دومین از لحاظ درآمد، و بعد از وال-مارت و تسکو سومین از لحاظ سوددهی در جهان است. کارفور در زبان فرانسه به معنی «چهارراه» است. کارفور به طور عمده در اروپا، آرژانتین، برزیل، چین، کلمبیا و جمهوری دومینیکن فعالیت می‌کند، اما فروشگاه‌هایی در آفریقای شمالی و بخش‌هایی از آسیا نیز دارد.
اولین فروشگاه کارفور در 3 ژوئن سال 1957 در حومه شهر آنسی و در نزدیکی یک چهارراه تاسیس شد. موسسان این گروه مارسل فورنیر، دنیس دفوری و ژاک دفوری بودند که این فروشگاه کوچک را تبدیل به زنجیره‌‌ای از فروشگاه‌های بزرگ کردند. این سه در اواخر دهه 1950 در سمینارهای مختلفی که توسط برناردو تروجیلو پاپ توزیع مدرن و ارائه شده بود شرکت کرده بودند که بسیار بر کارشان تاثیر گذار بود. در سال 1963 کارفور یک مفهوم جدید به نام هایپرمارکت (ابر بازار) را خلق کرد و نخستین هایپرمارکت کارفور نیز در سنت‌ژنویودبوا با مساحت 2500 متر مربع و 12 صندوق و 400 فضای پارکینگ احداث شد. کارفور اولین هایپرمارکت‌های خود را در خارج فرانسه در بلژیک و اولین هایپرمارکت در خارج از اروپا را در برزیل تاسیس کرد.
در سال 1976 کارفور محصولاتی با برند خصوصی شرکت، به نام محصولات آزاد (produit libres) را به بازار فرستاد که بدون برند، اما «ارزان‌تر و به خوبی کالاهای با برند» بودند. این کالاها شامل کالاهایی چون روغن، بیسکویت، شیر و پاستا می‌شدند که بدون برند و با بسته‌بندی سفید و با قیمتی ارزان به فروش می‌رفتند. کارفور همچنین شروع به توسعه فروشگاه‌های هارد دیسکاونت خود کرد. در دهه 1990 شرکت با افزایش تعداد فروشگاه‌هایش در سرتاسر دنیا شروع به جهانی شدن و شناساندن خود در سطح بین‌المللی کرد. در سال 1999 کارفور با شرکت پرومودز که به کانتینت شهرت دارد و بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌‌ای در پرتغال است، ادغام شد. این شرکت از رقبای اصلی در بازار فرانسه بود. کارفور در سال 2009 درآمدی در حدود 96/85 میلیارد یورو و سودی بیش از 385 میلیون یورو داشت. این شرکت در سال 2009 لوگوی خود را تغییر داد. در حال حاضر لارس اولوفسون و آموری دو سز به ترتیب مدیرعامل و رییس گروه کارفور هستند.
گروه کارفور در سال 1989 با ورود به بازارهای آسیا و شراکت با شرکت تایوانی یوی پرزیدنت انترپرایزز، اولین گروه فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای بود که در آسیا حضور پیدا کرد. این گروه فعالیت خود را در آسیا گسترش داده و در حال حاضر از طریق شراکت با شرکت ماجد‌الفطیم در امارات‌متحده عربی و اردن نیز فعالیت می‌کند. کارفور در سال 2003 در عمان و در حومه شهر مسقط یک فروشگاه تاسیس کرده است. این گروه یک هایپرمارکت فرانشیز نیز در عربستان سعودی دارد. کارفور در سال 2007 با ایجاد 36 هایپرمارکت که 22 عدد از آن‌ها در چین قرار داشتند، رکورد بازگشایی فروشگاه در یک سال را از آن خود کرد. این گروه در سال 2008 نیز یک شبه فرانشیز در بحرین بازگشایی کرد. در سال ۱۳۸۸ کارفور و ماجد‌الفطیم امارات با نسبت مشارکت ۲۵ درصد و ۷۵ درصد اقدام به افتتاح اولین ابربازار (هایپرمارکت) در ایران به‌نام هایپراستار در بلوار فردوس در غرب تهران با سرمایه‌گذاری اولیه ۶۰ میلیون دلار کردند.
شعارهای کارفور در کشورهای مختلف تفاوت دارد و بسیار در جذب مشتریان تاثیرگذار است. برخی از این شعارها عبارتند از: انتخاب و کیفیت برای همه، این برای شما خوب است (هایپرمارکت‌های آرژانتین)، همیشه کمترین قیمت (هایپرمارکت‌های برزیل)، زندگی به شکلی که من می‌خواهم (هایپرمارکت‌های سنگاپور)، برای زندگی بهتر (هایپرمارکت‌های اندونزی و رومانی)، هر روز برای شما (هایپرمارکت و عمده‌فروشی‌ها در قبرس) قیمتی که مردم می‌خواهند و نزدیک به خانه (برای سوپرمارکت‌ها)، خواربار با قیمت‌های بسیار بسیار کم (برای فروشگاه‌های فروش ارزان‌قیمت)، هرچه بخواهید در همسایگی شما (برای فروشگاه‌های کوچک)، نزدیکی و در دسترس بودن برای عمده‌فروشان حرفه‌‌ای (برای عمده‌فروشی‌ها).
این گروه که از پیشتازان ورود به کشورهایی چون برزیل (1975) و چین (1995) هست در حال حاضر در سه بازار عمده اروپا،‌ آمریکای لاتین و آسیا فعالیت می‌کند. این شرکت با حضور در بیش از 34 کشور جهان، بیش از 57 درصد گردش سرمایه خود را از خارج از فرانسه تامین می‌کند. این گروه به دنبال فرصت‌های قوی برای رشد بین‌المللی در آینده به ویژه در بازارهای بزرگی چون برزیل، چین، اندونزی، لهستان و ترکیه است. کارفور علاوه بر حضور در بازارهای بین‌المللی، به شدت به ارتقای سطح اقتصاد محلی نواحی‌‌ای که در آن حضور دارد متعهد است. از آنجایی که فعالیت‌های خرده فروشی به میزان زیادی به ارتباط با مردم مربوط می‌شود، این گروه تاکید زیادی بر استخدام محلی و آموزش شغلی مدیریت و کارکنان کنونی دارد. این گروه همچنین به دنبال حمایت از تامین‌کنندگان محلی است به طوری که 90 تا 95 درصد محصولاتی که در قفسه‌های فروشگاه‌های این گروه وجود دارند بر اساس کشوری که در آن واقع شده‌اند، به شکل محلی تامین شده‌اند. امروزه کارفور با بیش از 15663 فروشگاه یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای دنیا محسوب می‌شود.
کلیدها , carrefor
http://www.vivannews.com/
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی