مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شما در چهار ثانیه اول اولین ارتباط با مشتری، تاثیر فوق العاده ای بر روی او می گذارید.
در اولین چهار ثانیه ارتباط شما با مشتری،تصویر ذهنی از شما در ذهن مشتری نقش می بندد.
او می خواهد این تصویر را تا زمانی که با شما ارتباط دارد در ذهن خود حفظ کند.
در این چهار ثانیه ظاهر شما بسیار اهمیت دارد.
ظاهر و پوشش فروشنده و ویزیتور پیش از اینکه شروع به صحبت کنید با مشتری حرف می زند و بر روی او تاثیر می گذارد.
در این رابطه،شما با رعایت اصول زیر در رابطه با ظاهر،لباس و پوشش می توانید حداکثر نفوذ را بر روی مشتری خود داشته باشید.
♦️۱)اصل حرفه:
مطابق حرفه و شغل خود لباس بپوشید.انتظار شما از پوشش فروشنده یک مغازه شیرینی فروشی با یک مکانیک کاملا متفاوت است.
اگر این دو نفر لباس خود را با یکدیگر عوض کنند،چه اتفاقی می افتد؟ کاملا افراد غیر حرفه ای به نظر می رسند.لباس فروشنده باید مطابق با شغل او باشد.
♦️۲)اصل مشابهت:
متناسب با افرادی که می خواهید ملاقات کنید لباس بپوشید.
ما با افرادی که به ما شبیه هستند احساس راحتی و صمیمیت بیشتری می کنیم.
انتخاب پوشش مشابه مخاطب باعث می شود ارتباط بهتری با وی بتوانید برقرار کنید.
متناسب با مشتری اما بیست درصد بهتر لباس بپوشید.شاید این اشتباه به نظر برسد ،اما در بازاریابی کار درستی است.
شما به شیوه ای لباس می پوشید تا با مردمی که با آن ها ارتباط برقرار می کنید آرامش ببخشید.پوشش فروشنده باید مشابه مشتری باشد.
♦️۳)اصل آراستگی:
-اگر آقا هستید سر و صورت شما باید آراسته باشد.یک سر و صورت ژولیده تاثیر منفی بر روی مخاطب خواهد گذاشت.
پیش از آن که موی شما آنقدر بلند شود که از فرم بیافتد به آرایشگاه بروید.موی پشت سر خود را اصلاح کنید.
در صورتی که ریش می گذارید آن را مرتب کنید.
-هر روز دوش بگیرید.دوش گرفتن نه تنها باعث تمیزی بدن شما می شود بلکه شما را سرحال تر و زنده تر میکند.
از مام یا اسپری های ضد عرق برای زیر بغل خود استفاده کنید. هیچ چیزی مثل بوی عرق مشتریان را فراری نمی دهد.
لباس های شما باید تمیز و اتو کشیده باشد.
جیب های خود را پر نکنید.بدترین صورتی که می توانید یک لباس عالی را از فرم بیاندازید, پر کردن جیب های آن است. از یک کیف استفاده کنید و وسایل اضافه خود را در آن بریزید.
کفش های خود را همواره واکس بزنید.
هماهنگ لباس بپوشید. لباس های خود را ست کنید و هماهنگ لباس بپوشید تا جلوه زیباتری داشته باشد.
از لباس ها و پوشش هایی که اصطلاحا زرق و برق دارند و باعث پرت شدن حواس مشتریان می شوند استفاده نکنید.
از کمربند و کفش همرنگ استفاده کنید.
از عطر و ادکلن استفاده کنید اما به صورت محدود و کم.
ممکن است برخی از مشتریان به بوی آن حساسیت داشته باشند.
♦️۴)اصل زیبایی و وضعیت جسمانی:
آیا می دانید استادانی که از نظر دانشجویان خوش قیافه تلقی می شوند در کل معلمان بهتری نسبت به استادان زشت و غیر جذاب هستند؟
همچنین از استادان خوش ظاهر بیشتر برای رفع مشکلات در خواست کمک می شود.
همچنین استادان جذاب، تقاضا و توصیه های مثبتی از سوی دانشجویان برای تدریس در کلاس هایشان دریافت می کنند و نیز کمتر احتمال می رود موقعی که یک دانشجو نمره ردی بگیرد مورد سرزنش واقع شوند؟ (تحقیقات رومانو و بویری در سال ۱۹۸۹)
فطرت ما انسان ها به گونه ای است که ناخود آگاه جذب انسان های زیبا می شویم.
برای زیبایی وضعیت جسمانی اندام خود تلاش کنید. با ورزش کردن اندام خو را روی فرم نگاه دارید.
♦️۵)اصل متعلقات
متعلقات و لوازم جانبی که همراه خود دارید مثل کیف، خودکار، ساعت، انگشتر و … باید زیبا و حرفه ای باشند.
به جزییات توجه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی