مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

نخستین فروشگاه مجازی و هوشمند دنیا در سئول افتتاح شد

گرچه فروشگاه‌های آنلاین و مجازی بی‌شمار هستند، اما کاری که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی کره جنوبی کرده است، بسیار جالب و مبتکرانه است.

Homeplus دومین فروشگاه زنجیره‌ای خرده‌فروشی در کره جنوبی است، این شرکت به تازگی در شهر پرجمعیت ۱۰ میلیونی سئول، در ایستگاه متروی Seolleung یک فروشگاه ویژه افتتاح کرده است:

قفسه‌های کالای این فروشگاه، همواره مملو از کالا هستند، کالاهایی از شیر و سیب گرفته تا کیسه‌های برنج و کوله‌پشتی مدرسه، اما هیچ از این کالاها واقعی نیستند، مشتری‌های فقط تصویر آنها را به صورتی طبیعی و واقع‌نما در قفسه‌هایی که چیزی بیشتر از صفحات نمایش بزرگ نیستند، می‌بینند.

07-08-2013 08-39-28 AM

مشتری‌ها برای خرید کالا باید نسخت اپلیکیشن اندروید فروشگاه را نصب کنند، بعد برای خرید گوشی هوشمند خود را سمت بارکد کالاها بگیرند، دست آخر سفارش آنها ثبت می‌شود و وقتی آنها شب‌هنگام به خانه برمی‌گردند، در ساعت مناسب کالا دم در خانه به آنها تحویل داده می‌شود.

07-08-2013 08-39-48 AM

البته هیچ اجباری به حضور فیزیکی مردم در این فروشگاه نیست، برای مثال اگر کسی متوجه شود که آب معدنی موجود در خانه در حال اتمام است، کافی است که اپلیکیشن Homeplus را اجرا کند، بارکد آب‌معدنی‌ها را اسکن کند تا آب‌معدنی بعدا به خانه یا شرکت‌اش تحویل داده شود.

07-08-2013 08-40-11 AM

بنابراین گرچه فروشگاه‌های آنلاین و مجازی چیز تازه‌ای نیستند، اقدام Homeplus در ایجاد یک جلوه فیزیکی عینی از فروشگاه‌های مجازی، ابتکاری است.

07-08-2013 08-40-35 AM

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی