مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فنگ شویی در چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه

ابتدا باید به بخش های مختلف خانه بپردازیم. البته باید دقت کنید که به کارگیری فنگ شویی صبر و حوصله ی خاصی می خواهد. و پس از انجام هر تغییر در فنگ شویی باید صبر کنید و آن تغییر را بررسی کنید سپس تغییر بعدی را انجام دهید. و به قول چینی ها مانند جادوگری که تازه به چوب جادو رسیده است عمل نکنید. در اصل فنگ شویی پنج اصل دارد که عبارتند از:‌

۱- فنگ شویی توصیه نمی کند که قواعد آن باید مو به مو ایجاد شود. این اصل را در اتاق هایی به کار ببرید که فکر می کنید لازم دارید.

۲- به کارگیری فنگ شویی، اضافه کردن وسایل ساخت چین به لوازم منزل نیست.

۳- هر وسیله شکسته، خراب و بی استفاده را بازبینی کنید و شهامت دور ریختن یا تعمیر آن را داشته باشید.

۴- هدایا و وسایلی را که از آنها خوشتان نمی آید در کمدهایتان انبار نکنید. کمتری ضرری که دارند این است که بیهوده جای شما را اشغال کرده است.

۵- از بی نظمی بپرهیزید. هوا را تهویه کنید و به طور مرتب خانه را نظافت کنید تا انرژی مثبت آزادانه جریان داشته باشد.

نکته مهم ان است که ما نباید عمل فنگ شویی در زندگیمان را دست کم بگیریم. فنگ شویی پیروی از خرافات و موهوم پرستی های چین باستان نیست. مدیتیشن و تمرین روحی نیست. روشی زودگذر و دوره ای نیست. جادو هم نیست. بلکه هنری است ساده،‌ انعطاف پذیر و ملموس برای افزایش نشاط، آرامش و تعادل در زندگی روزمره که با انواع سبک های چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  در منازل سازگاری دارد.

ورودی، فضای ارتباطی میان دنیای بیرون و آشیانه گرم شماست. در این مکان است که افراد و انرژی ها داخل و خارج می شوند و از نظر فنگ شویی در ورودی، دهانه ی خانه است زیرا انرژی (چی) پس از ورود از درب بلافاصله در تمام اتاق ها پراکنده می شود و در زندگی اشخاص جریان می یابد.

در فنگ شویی ۵ عنصر اصلی وجود دارد که به واسطه هر کدام می توان به تعادل و هارمونی دست پیدا کرد.

آتش که نماد اشتیاق و انرژی بالاست. و جهت آن جنوب، شمال شرق و جنوب غربی است و رنگهای مرتبط با آن، قرمز، نارنجی،‌بنفش،‌صورتی، زرد پر رنگ است. زمین نهاد پروردگی، ثبات و پایداری است و جهت آن مرکز خانه و رنگهای مرتبط با آن بژ، زرد کمرنگ و لیمویی است. فلز نماد روشنی، قطعیت، شفافیت و با خود صداقت، دقت، لیاقت و کفایت را به همراه دارد. جهت آن غرب و شمال است و رنگهای مرتبط با آن،‌ طوسی، خاکستری و سفید است.  آب نماد آسایش و تازگی و آرامش و فراوانی است. جهت آن شمال و شرق است و رنگهای مرتبط با آن آبی و مشکی است. چوب نماد شادابی، زندگی، نشاط و با خود شفا، حیات، رشد و ثروت را به همراه دارد. جهت آن شرق و جنوب شرق می باشد و رنگهای مرتبط با آن قهوه ای و سبز است.

مراحل فنگ شویی

برای شروع باید از مراحل ساده شروع کنیم. و بعد گام به گام به مراحل پیشرفته تر حرکت کنیم. در ابتدا باید ناهنجاری ها را از بین ببریم یعنی کلیه ی اشیایی را که دوست نداشته و علاقه ای نسبت به آنها ندارید از محیط اطرافتان حذف کنید. البته این مرحله اجباری است. شبیه نوعی پروسه روان درمانی است. دوم اینکه جریان هوا و میزان نور را تنظیم کنید. که این دو عنصر برای انرژی مثبت (چی) خیلی مهم هستند و سعی کنید درب ها و پنجره ها را به طور مکرر باز کنید. برای پاکسازی هوا از دستگاه تهویه استفاده کنید و تا جایی که ممکن است نور خورشید را به داخل خانه راه بدهید. سوم اینکه طرح انرژی مثبت فنگ شویی (با-گوا) خانه خود را بکشید که در هر مکان متفاوت است و مخصوص به همان مکان می باشد. مثلا جنوب شرقی خانه ارتباط مستقیم با انرژی پول و ثروت دارد. چهارم این که در مورد ۵ عنصر اصلی که گفتیم تحقیق کنیم و جهات مرتبط با آن را پیدا کنیم. به طور مثال اگر می خواهید در زندگی موفقیت و کامروایی بیشتری داشته باشید باید از عنصر چوب و آب در مناطق جنوب شرقی خانه بیشتر بهره بگیرید.  آخر اینکه عنصر ولادت فنگ شویی خود را پیدا کنید. و با استفاده از آن خانه ای بسازید که این عنصر را حمایت می کند. به عنوان مثال اگر عنصر شما آتش است، باید از نماد آتش در خانه خود استفاده کنید و یا می توانید از رنگهایی نظیر قرمز، نارنجی، ارغوانی، زرشکی، و زرد و اشکال سه گوش و مثلثی استفاده کنید. و همچنین نیاز مبرمی به استفاده از عناصر چوبی را در منزل دارید چرا که چوب آتش را تغذیه می کند.  همچنین باید سه گانه خانگی فنگ شویی را بشناسیم. یعنی همیشه در منزل خود از نظر ذهنی توجه دقیقی به مثلث سه گانه ی خانگی فنگ شویی یعنی اتاق خواب، حمام و آشپزخانه داشته باشیم.

چند توصیه مهم

ورودی اصلی خانه را نباید به انبار و محل نگهداری اشیاء‌ اضافی تبدیل کرد. آسانسور، راه پله ها و راهروی ساختمان باید روشن و از عرض کافی برخوردار باشد. دقت در کیفیت پوشش کف، راهروها، پوشش دیوراها و نوع روشنایی آن ها بسیار مهم است. ورودی داخل منزل باید تا حد امکان وسیع باشد و روشن باشد تا انرژی مثبت بتواند آزادانه حرکت کند. بنا براین از گذاردن رخت آویز برای آویزان کردن لباس در این فضا خودداری کنید. مگر آنکه آن ها را داخل کمد مخصوص آن کار جای دهید.  کفش ها نیز به همین ترتیب در جا کفشی چیده شوند و اگر ورودی شما کوچک و تاریک است انرژی مثبت برای داخل شدن به بخش های مختلف خانه دچار مشکل می شود. زیرا این مکان باید از روشنایی کافی برخوردار باشد.

در صورت امکان نصب یک لوستر با کریستال های کوچک باعث افزایش انرژی مثبت و مفید می شود. اما اگر با چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  شما سازگاری نداشت از هالوژن ها یا       نورافکن های کوچک استفاده کنید. و نور را به چهارگوشه ورودی پخش کنید. بهتر است شب ها به ویژه در زمستان چراغ ها روشن باشد. اگر ورودی کوچک است یک آینه بزرگ در این مکان نصب کنید ولی مراقب باشید که آینه را جلوی در ورودی قرار ندهید زیرا از نظر فنگ شویی این کار انرژی مثبت را باز پس می فرستد. بهتر است روبروی در ورودی اتاق نشیمن باشد و بهتر است مقابل در ورودی یک فرش نرمی پهن شود و در صورت امکان گذاردن یک کنسول و گلدان طرح دار روی آن وسیله ای مناسب است و دیوار روبروی درب ورودی محل مناسبی برای نصب دعاها و نمادهای مذهبی است.

اتاق خواب یکی از جاهای مهم و محل استراحت و آرامش و کسب انرژی است. بنابراین هر گونه وسایل اضافی مانند تلویزیون، کامپیوتر، وسایل ورزشی و لوازم کار را حتی اگر داخل کشو هستند از آن بیرون آورید. هنگام شب، استفاده از نور شمع (وارمر) مناسب است. اگر این امکان وجود ندارد برای تنظیم نور از سوئیچ کم و زیاد کننده (دیمر) استفاده کنید. طیف رنگی از سفید تا شکلاتی برا ی اتاق خواب مناسب است. اتاق خواب دارای بزرگترین مبلمان است پس ایجاد تعادل در آن اهمیت زیادی دارد. برای این منظور از دو پاتختی در دو طرف تخت استفاده کنید. یکی کافی نیست. و روی آنها وسایل تزئینی قرار دهید تا انرژی کامل شود.  بهتر است بالای تخت لبه دار باشد معمولا جنس چوب که با پوشش نرم پوشیده شده باشد، مناسب است.

آشپزخانه باید از نور مناسب، تهویه مطبوع و پاکیزگی برخوردار باشد. آشپزخانه را ساده نگه دارید و وسایل اضافی در آن پر نکنید. گاز، یخچال و سینک را طوری قرار دهید که یک مثلث تشکیل دهد به این ترتیب بین دو عنصر آب و آتش تعادل برقرار
می شود. استفاده از گلهای تازه و یک ظرف میوه یا گلدان با گل های طبیعی برای میز آشپزخانه بسیار مهم است.

سعی کنید برای عدم تداخل انرژی سرویس بهداشتی، با سایر جاها، درب آن همیشه بسته باشد. استفاده از آینه در کنار عنصر آب حس خوبی به شما می دهد. انتخاب رنگ سفید، خاکستری  کمرنگ و آبی برای این مکان مناسب است. انتخاب مواد معطر مانند روغن های مختلف با رایحه دلخواه را برای ریختن در آب فراموش نکنید. و همیشه حمام را گرم نگه دارید.

کلمات کلیدی:

۵ راه برای تغییر اساسی چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه , ۹ مورد برای چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  جدید, ۹ مورد برای چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  جدید خانه, ۹ نکته برای چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  جدید خانه, Decoration in black and white, آینه ای بزرگ و شکیل در سرویس بهداشتی, اتاق خواب, اتاق خواب شکلاتی احساس آرامش کنید, اتاقی که باید پنجره داشته باشد, اتنخاب رنگ برای اتاق خواب, استفاده از رنگ مشکی در چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه , تاثیر رنگ اتاق خواب روی روحیه, تاثیر رنگ روی اتاق خواب, تاثیر فرش ها در ظاهر خانه و چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه , ترکیب رنگی سفید و سیاه, تمامی فضای خانه, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه , چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  اتاق کودک, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  اتاق کودک ۲۰۱۱, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  با معماری خاص, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  داخلی, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  زیبا, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  سرویس بهداشتی, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  سرویس بهداشتی را جدی تر بگیرید, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  سفید و سیاه, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  مشکی, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  منزل, چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه ی علیه آسم و آلرژی, دیوار سرویس بهداشتی خانه, سرویس بهداشتی خانه, شمع ها و صابون های معطر, شمع های زرد رنگ, طراحی خانه, طراحی و چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  های زیبا و دیدنی, ظاهر فرش, فرش, فرش باید با مبل ها سازگار باشد, فرش مشهد, فرش ها, فرش ها در ظاهر خانه و چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه , فرش ها و قالیچه ها, فواید نگهداری گلدان, لباسی نو برای خانه با رنگ آمیزی, مدل چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه , معماری های خاص, موکت کنار فرش, نسل جدید کاغذ دیواری ها, نوسازی منزل با بهره گیری از معماری های خاص, وقتی چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه  خانه کسالت آور میشود, پرده هایی به سبک دستمال, چرا اتاق خواب باید شکلاتی باشد؟, چطور مقدار زیادی رنگ سبز به اتاق اضافه کنیم؟, چطور کمی رنگ سبز به اتاق اضافه کنیم؟, کاغذ دیواری, کاغذ دیواری زیبا, کاغذ دیواری های تازه, کاغذ دیواری های جدید, کوسن های دورو تغییری آسان، جلوه ای باشکوه, گرم کردن خانه با فرش, گل و گیاهان مخصوص سرویس بهداشتی, گلدان ها جان شما را نجات میدهد, ۵ تغییر سریع و جادویی در چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه , ▪ استفاده از نور خورشید, ▪ دیوارهای طاق دار, ▪ زیبا سازی آشپزخانه, ▪ طراحی سقف آشپزخانه, ▪ طراحی های مکمل, ▪ فضای بالای شومینه, ▪ قفسه ها و ظروف کریستال, ▪ قفسه هایی در داخل دیوارها, ▪ لامپ های آویزی, ▪ نصب قاب روی دیوارها, ▪ نور متمرکز از داخل سقف اتاق, ▪ پلکان ها, ▪ کاشی های سرامیکی طرح دار, ● انتخاب رنگ مشکی برای اتاق خواب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی