مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای



دوره های فروشگاه، مشاور هایپرمارکت
دوره های آموزشی مخصوص پرسنل و کارکنان فروشگاه ها و هایپرمارکت ها


کتاب مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش


 مشاور فروشگاه، مهندسی فروش و چیدمان فروش
مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

معرفی علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش

شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و تدریس در مرکز خرید پالادیوم
21- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ....
22- مرکز خرید پالادیوم
23-دپارتمان استور روشا

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف بازاریابی و برندسازی فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش


مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,

گروه مشاوران مدیریت شرکت مشاوره مدیریت gmas
متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان
09122991608
با سرپرستی مهندس علی خویه و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

طراحی چیدمان بخش خواروبارفروشی(سوپرمارکت)
همانند نمونه ی زیر، طراحی دوبعدی فضای کف بخش خواروبارConvenience Store  فروشگاه را ترسیم نمایید. در این طرح، صرفاً دیوار، در و پنجره ها را بر اساس فضایی که در اختیار دارید در نظر بگیرید:

طراحی هایپرمارکت

طرح ریزی کف فضای سوپرمارکت Convenience Store
تفاوت فروشگاه های خواروبارفروشی که به عنوان سوپرمارکت در مجتمع های تجاری یا در محله ها فعالیت میکنند با فروشگاه هایی که کالاهای بزرگ مانند فرش و ماشین لباسشویی می فروشند این است که سرقت (یا به اصطلاح «بلند کردن جنس») در آنها زیاد رخ میدهد. بنابراین نکته ای که در قفسه بندی و چیدمان این قفسه های فروشگاهی در سوپرمارکت ها و خواروبارفروشی ها بایستی مد نظر قرار گیرد این است که در عین اینکه قفسه ها باید به نحوی چیده شوند که مشتری در راهروهای ایجاد شده بین ردیف های قفسه ها احساس راحتی کند و به آسانی به همه ی کالاها دسترسی داشته باشد، بلکه باید امکان کنترل و نظارت بر فضاهای بین قفسه ها و خودِ قفسه ها و کالاهای داخل آنها نیز برای صاحب یا مدیر سوپرمارکت فراهم باشد. نورپردازی مناسب، چینش صحیح فضای انتهای هر ردیف از قفسه ها End Cap و محل مناسب صندوق ها نیز در آسایش مشتریان و استقبال آنها از چینش و فضای فروشگاه تان تأثیرگذار است.
مرحله ۱
قفسه ها را به شکلی بچینید که در میان آنها راهروهایی زاویه دار (مورب) شکل بگیرد. راهروهای زاویه دار میان قفسه های سوپرمارکت به صندوق دار این امکان را میدهد تا همانطور که امور صندوق را مدیریت میکند، نظارتی هم بر اتفاقاتی که در میان قفسه ها رخ میدهد داشته باشد.
مرحله ۲
محل استقرار صندوقدارها باید نزدیک به درب ها باشد تا هم بتوانند به مشتریانی که وارد می شوند خوش آمد بگویند یا از آنها استقبال کنند و هم اینکه مراقب مشتریانی که از فروشگاه خارج می شوند هم باشند تا احتمال سرقت کالاهای محاسبه نشده کاهش یابد. بعلاوه اینکه میتوانند نگاهی هم به راهروهای میان قفسه ها داشته باشند.
مرحله ۳
در نقطه ای از فروشگاه که امکان دسترسی سریع و بی دردسر وجود داشته باشد دستگاه سلف سرویس سِرو نوشیدنی و قهوه قرار دهید. این دستگاه باید در محلی قرار بگیرد تا پرسنل فروشگاه بتوانند دورادور روی آن نظارت داشته باشند و اگر مشتری به مساعدت نیاز داشت، بتوانند در حداقل زمان ممکن به او دسترسی داشته باشند و در عین حال مراقب سوء استفاده های احتمالی هم باشند.
مرحله ۴
از برنامه طراحی کامپیوتری برای چیدمان اولیه ی قفسه ها، یخچال های فروشگاهی و تجهیزات در فضای در نظر گرفته شده بر اساس مقیاس و اندازه گیری دقیق استفاده کنید تا مشخص شود هر یک در کدام قسمت از فروشگاه قرار میگیرند و چقدر فضا اشغال میکنند و تا چه حد با هم هماهنگ هستند تا بتوانند تناسب و ساختار مناسب را به فروشگاه بدهند. قفسه ها، یخچال ها و سیستم های سرمایشی را در کنار دیوارها قرار دهید و بین آنها به اندازه کافی فضای خالی در نظر بگیرید تا هم هنگام باز و بسته کردن درب آنها و هم هنگام عبور مشتریان از میان یخچال ها و قفسه ها، سهولت کافی برای مانوور دادن در میان این تجهیزات وجود داشته باشد.
مرحله ۵
فضای خالی طبقات قفسه های فروشگاهی و یخچال های فروشگاهی را ارزیابی کنید و بسنجید و مشخص کنید که به چه میزان کالا در این فضاها بچینید که دسترسی مشتریان به آنها آسان و امکان انتخاب کالای مورد نیاز بدون دردسر برای آنها فراهم باشد. تعیین کنید که چه گروه از کالاها در کدام قفسه قرار خواهند گرفت و بطور واضح اطلاعات و برچسب قیمت هر یک را در کنار آن درج کنید تا مشتری بتواند به راحتی آنها را رؤیت کند. کالاهایی را که مشتریان با دیدن آنها، بدون داشتن برنامه و تصمیم قبلی برای خرید، آنها را خریداری میکنند، در فضای انتهای هر ردیف از قفسه ها End Cap قرار دهید. یا این فضاهای ایده آل را به برندها، تولیدکننده ها یا فروشندگانی بفروشید یا اجاره دهید تا با فروش بالای خود، شما را نیز در سود خود سهیم کنند.
مرحله ۶
کالاهایی را که مصرف یا محبوبیت بالایی دارند را در قسمت های میانی راهروها قرار دهید تا مشتری به هوای خرید آنها، مجال مشاهده و بررسی سایر کالاهایی را که اغلب بی توجه از کنارشان میگذرد پیدا کند. کالاهایی را که معمولا مشتری آنها را با هم خریداری میکند در کنار هم قرار دهید، مثل چیپس و ماست موسیر، یا قهوه و کافی میت. یا آجیل و خشکبار و تنقلات نمکی را در قفسه های یک طرف و در قفسه های روبرو، نوشیدنی های خنک کننده و برطرف کننده ی عطش را قرار دهید. کیک و کلوچه و شیرینی هایتان را نیز در کنار دستگاه سلف سرویس نوشیدنی و قهوه (که در نکته ۳ اشاره کردیم) قرار دهید!
نکته
کفپوش فروشگاه، سوپرمارکت یا هایپرمارکت خود را به نحوی انتخاب کنید که مشتریان را به سمت قفسه هایی که کالاهای سودآورتری را در خود جای داده اند هدایت کند و مشتری احساس خفگی و تنگنا نکند. از پوشاندن کف سوپرمارکت یا هایپرمارکت خود با سنگ سفید براق یا خاکستری اجتناب کنید چون باعث احساس ضعف و خستگی در مشتریان می شود. در قسمت ورودی سوپرمارکت یا هایپرمارکت تان از کفپوش سبز روشن استفاده کنید تا احساس آرامش را به مشتری القاء کنید و همینطور که به سمت راهروهای و قفسه های پایانی فروشگاه تان می روید، از کفپوش های قرمز رنگ یا با سایه روشن قرمز استفاده کنید تا تپش قلب مشتریان را افزایش و حس هیجان و نشاط را به آنها منتقل کنید.

منبع: .monoshelf.com

موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی