مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

این مطلب، برای کسانی تهیه شده که سوپرمارکتی را راه اندازی کرده اند یا در شرف راه اندازی آن بوده و در جستجوی ویترین مناسبی برای نمایش و عرضه ی کالاهای خود هستند. در اینجا با انواع ویترین سوپرمارکت، هایپرمارکت و سایر فروشگاه های خرده فروشی و کاربریِ آنها آشنا خواهید شد. با شناخت از این تجهیزات فروشگاهی، میتوانید انتخاب مناسب تری را داشته باشید.

ویترین فروشگاه خرده فروشی

انواع ویترین های فروشگاهی
در اینجا به انواع اصلیِ ویترین هایی که در فروشگاه های خرده فروشی، از جمله سوپرمارکت، هایپرمارکت و لباس فروشی ها کاربرد دارند اشاره میکنیم. البته به خاطر داشته باشید که بین این چند گروه از ویترین ها، اشتراکاتی نیز وجود دارد، از جمله اینکه در مورد برخی کاربردها، میتوان آنها را با یکدیگر جایگزین نمود، که این نقاط اشتراک در مورد ویترین های نوع Gondola پررنگ تر است. لازم به ذکر است که ویترین های Gondola خود به انواع gridwall gondola، pegboard gondola و gridwall gondola تقسیم می شوند. حال، به تقسیم بندی انواع ویترین می پردازیم:
۱٫ Gondola: ویترین های gondola دوطرفه هستند، قفسه هایشان قابل تنظیم است و اغلب در قسمت های مرکزی فروشگاه(سوپرمارکت یا هایپرمارکت) برای عرضه و نمایش کالاها استفاده می شوند. این ویترین ها مستقل هستند، یعنی نه به جایی متکی هستند و نه به نقطه ای متصل می شوند. قاب های اصلی آنها اغلب از فولاد ساخته می شود و ورقه یا قسمت میانی آنها از Slatwall (دیواره هایی با شیارهای افقی) یا از Pegboard (دیواره هایی با سوراخ ها و حفره های منظم جهت نصب و سوار کردن تجهیزات بر روی آن) ساخته می شوند. این نوع ویترین های قفسه بندی شده بطور عمده در سوپرمارکت، خواروبارفروشی و داروخانه استفاده می شود. چون هم میتوانند کالاهای زیادی را در خود جای دهند و هم میتوانند با کالاهایی با سایزهای مختلف هماهنگ و تنظیم شوند.

انواع ویترین فروشگاه خرده فروشی

۲٫ Slatwall: ویترین های Slatwall پانل هایی دارای فضاهای توکار افقی هستند که انواع قفسه، قلاب، میخ آویز و … بر روی آنها قابل نصب است. این ویترین ها یکی از انواع قفسه بندی چندمنظوره محسوب می شوند، چون هم همه نوع کالا بر روی آنها قابل نمایش و عرضه است و هم اینکه میتوان آنها را هم بر روی دیوار نصب و سوار نمود و هم بطور مستقل و بدون تکیه و نصب به جایی، در نقطه ای مستقر نمود.

ویترین خرده فروشی slatwall

۳٫ Gridwall: این ویترین ها، پانل هایی متشکل از شبکه ای سیمی هستند که میتوانند انواع قلاب و قفسه را بر روی خود نگه دارند. این ویترین ها چندمنظوره و تطبیق پذیر و سبک هستند و به راحتی میتوان آنها را مطابق با نیاز و خواسته ی مشتری و بر اساس کاربری تعریف شده برای آن ساخت. میتوان آنها را بر روی دیوار سوار کرد یا بر روی پایه هایی بصورت آزاد (بدون تکیه به دیوار و …) نصب نمود. حفظ و نگهداری و نظافت این سازه ها بسیار آسان است.

ویترین خرده فروشی Gridwall

۴٫ Garment Rack: این ویترین ها که عمدتاً از فلز ساخته شده اند به گونه ای طراحی شده اند که پوشاک را به نمایش بگذارند. این ویترین ها که در شکل ها و اندازه های مختلف موجودند، برای آویزان و عرضه کردن پوشاک مورد استفاده قرار میگیرند.

ویترین خرده فروشی پوشاک

۵٫ Table Display: این ویترین ها شبیه به میز بوده و میتوانند چند طبقه یا تک طبقه باشند. با اینکه ممکن کلمه ی Table (میز) شما را به یاد میزهای چوبی بیندازد، اما ویترین های میزی شکل میتوانند از انواع مواد اولیه ساخته شوند.

ویترین های میزی شکل

۶٫ Pegboard: این ویترین ها از صفحه های فیبری ساخته می شوند که ردیف هایی یکنواخت و منظم از سوراخ ها و حفره ها در آنها ایجاد شده است و قلاب ها، سنجاق ها، میخ های آویز، قفسه ها و سایر اتصالات میتوانند بر روی آنها نصب شوند. این ویترین ها اغلب با سایر ویترین هایی که در بالا درباره شان صحبت کردیم، به ویژه gondolaها، ترکیب می شوند.

ویترین Pegboard

ویترین Pegboard

۷٫ Specialty Displays: این ها ویترین هایی هستند که برای منظور و کاربری خاصی طراحی و ساخته می شوند. برای مثال:

•    ویترین های یخچالی
•    ویترین های نگهداری جواهرات و اشیاء قیمتی
•    ویترین های نگهداری و عرضه ی سلاح
•    قفسه های ویترینی عرضه ی کتاب
•    ویترین های مانکن شکل برای عرضه پوشاک

ویترین با کاربری خاص

این ویترین ها برای نمایش چه کالایی مناسب هستند؟

از آنجایی که هر یک از انواع ویترین ها میتوانند مجموعه متنوعی از کالاها را در خود جای دهند و به نمایش بگذارند، بنابراین بین آنها نقاط اشتراکی نیز وجود دارد. در اینجا بطور کلی اشاره میکنیم که هر یک از انواع ویترین هایی که درباره شان صحبت کردیم برای چه نوع کالاهایی مناسبند:
۱٫ پوشاک: Gridwall ،  Slatwall، Garment Racks،  Tables
۲٫ سخت افزار، کالاهای الکترونیک کوچک: Slatwall،  rolling carts، pegboard به همراه قلاب های مخصوص
۳٫ مواد غذایی، محصولات کنسرو شده، لوازم پاک کننده: Gondola به همراه قفسه ها
۴٫ کالاهای هنری، دست ساز و کادویی: Tables, gridwall (paintings), Wood Gondolas, pegboard
۵٫ کفش: Slatwall, Table, gridwall و قفسه کفش فلزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی