مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای



دوره های فروشگاه، مشاور هایپرمارکت
دوره های آموزشی مخصوص پرسنل و کارکنان فروشگاه ها و هایپرمارکت ها


کتاب مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش


 مشاور فروشگاه، مهندسی فروش و چیدمان فروش
مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

معرفی علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش

شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و تدریس در مرکز خرید پالادیوم
21- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ....
22- مرکز خرید پالادیوم
23-دپارتمان استور روشا

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف بازاریابی و برندسازی فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش


مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,

گروه مشاوران مدیریت شرکت مشاوره مدیریت gmas
متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان
09122991608
با سرپرستی مهندس علی خویه و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
تبلیغات شما

کتاب مدیریت فروشگاه، خرده فروشی،چیدمان فروش

به نام هستی بخش هستی آفرین

 

 

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی retail management

چیدمان فروش Merchandising 

مدیریت مراکز خرید mall

اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری

چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store های مختلف

 

مولف ومترجم: علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش از۱۸  سال تجربه اجرایی

 

 

فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای، هایپرمارکت

فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای، هایپرمارکت

 

–    مفهوم مدیریت فروش حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه

–    اصول مدیریت فروشگاه و فروشگاه مداری

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه و چیدمان فروش

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی در فروش

–    مدیریت آمیخته بازاریابی در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه Merchandising

–    بازاریابی و فروش  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت فروش حرفه ای

–    اصول و تفکر مشتری مداری و فروشگاه مداری

اصول چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه Merchandising

–    مهارتهای چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه Merchandising

–    مهارت کنترل نور فضا محیط

–    مهارت استفاده از ابزارهای چیدمان

وظایف مرچندایزر

مهارت های مرچندایزرها

وظایف بازارپردازان

–    مهارت قفسه بندی و چیدمان اجناس

–    مهارت نمایش اجناس به مشتریان

–    مهارت نمایش محصول برای مشتریان مختلف

–    مهارت استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت بازی با چاشنی های فروش

–    مهارت کاربردهای گرافیک فروشگاهیمهارتهای مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای

–    مهارتهای ایجاد انگیزه در کارکنان و روش های آن

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش

–    مهارت مدیریت مشتریان فروشگاه

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان فروشگاه

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت های رفتاری در چیدمان فروش

–    مهارت چانه زنی حرفه ای در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه Merchandising

–    مهارت های ارایه پروموشن

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری

–    مهارت بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه

–    مهارت ایجاد تعادل، تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه

–    معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها

–    مهارت وفادارسازی مشتریان

–    مهارت ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان

–    مهارت برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان

–    مهارت گروه بندی فروشگاه

–    مهارت پیکر بندی فروشگاه و غرفه

–    مهارت مرچندایزینگ و سمپلینگ sampling

–    کایزن پوکا یوکه شش سیگما فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش

 

طراحی و چیدمان فروشگاه دکوراسیون فروشگاه مرچندایزینگ بازارپردازی

طراحی و چیدمان فروشگاه
دکوراسیون فروشگاه
مرچندایزینگ
بازارپردازی

  مدیریت امورفروشگاهی

مدیریت امور فروشگاهی ( به ویژه خرده فروشی ) وکلیه اموری است که ازجانب مدیریت فروشگاه برای ایجاد ارتباط بهتر وبیشتربا مشتری درمحل فروشگاه انجام می شود.

مدیریت فروشگاهی

– نحوه تامین کالا

– نحوه تامین مالی خریدها وپروژه ها

– نحوه انتخاب محل برای فروشگاه ها

– نحوه مشتری یابی

– نحوه ایجاد ارتباط ، حفظ وافزایش ارتباطات بامشتری

– چگونگی معرفی، جانمایی ، نمایش وعرضه کالا

– نحوه شناسایی وارزیابی رقبا

– نحوه ایجاد ارتباط وهمکاری بارقبا

– چگونگی خلق ، حفظ وحمایت از Brand

– چگونگی قیمت گذاری

– چگونگی تبلیغات واطلاع رسانی

– چگونگی ایجاد مزیت های رقابتی ( بادوام )

 

۱فصل اول : مقدمه ای برچیدمان فروش و فروشگاه مداری

۱-۱ )چیدمان فروش و فروشگاه مداری چیست ؟

۱-۲ مدیریت امورفروشگاهی

۱-۳ تاریخچه چیدمان و دکوراسیون در زندگی و کسب و کار

۱-۴ بیست اصل مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش

۱-۵ جایگاه طراحی و چیدمان فروشگاه در بازاریابی و کسب و کار:

۱-۶ مدیریت محصول و چیدمان کالا در فروشگاه مداری

۱-۶٫۱                    موضع و جایگاه محصول:

۱-۶٫۲                    استراتژیهای تعیین جایگاه محصول در فروشگاه

۱-۷ سطح فروش و چیدمان کالا :

فصل دوم : تجزیه تحلیل عناصر فروشگاه و مرکز خرید mall, store و چیدمان فروش

۲-۱) معماری فروشگاه :

۲-۲) رنگ پردازی وروانشناسی رنگها :

۲-۲-۱)رنگ بسته بندی کالا :

۲-۳) نور پردازی فروشگاه

۲-۳-۱)سبک های اصلی نورپردازی

۲-۴) موسیقی فروشگاه و محل کار:

۲-۴-۱) موسیقی درمانی در فروشگاه و محل کار

۲-۵) ایجاد فضای معطر و دل انگیز

۲-۶)  تابلوهای راهنمادر فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۷)  انتخاب رنگ دیوارها

۲-۸) انتخاب کفپوش

۲-۹) استفاده از طبیعت در محیط فروش

۲-۱۰) محیط، بهداشت و ایمنی فروشگاه و محل کار

امنیت – حفاظت – بهداشت – دسترسی

۲-۱۱) ارگونومی در چیدمان فروش و فروشگاه مداری مرکز خرید mall, store

۲-۱۲)  موقعیت فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۱۳)  نمای ورودی و محوطه ی اطراف فروشگاه

۲-۱۴) نقش تکنولوژی در طراحی و چیدمان فروش و فروشگاه مداری

۲-۱۵) فرم و فضا در طراحی و چیدمان فروش و مرکز خرید mall, store

۲-۱۶) حجم،  بافت و شکل در طراحی و چیدمان فروش

۲-۱۷) وضعیت انبار علی خـویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

۲-۱۸) وضعیت سردخانه ها

۲-۱۹)  تبلیغات و اطلاع رسانی

۲-۲۰) ویژگی فروشندگان ، صندوق داران ، انتظامات و خدمه

۲-۲۱) گرافیک فروشگاهی و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۱) کاربردهای گرافیک فروشگاهی و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۲) تداوم در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۳) تاکید در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۴) تعادل در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۵) تناسب: در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۶) ایجاد وحدت در فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۷) تنوع در فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۸) بافت فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۱-۹) نورفروشگاه و مرکز خرید mall, store

۲-۲۲) چک لیست معاینه فنی طراحی و چیدمان فروش

۲-۲۳)چک لیست عوامل داخلی و خارجی فروشگاه

۲-۲۴) چک لیست فروشگاه مداری ومدیریت فروشگاه و مرکز خرید mall, store

ده پرسش کلیدی در رابطه با خلق ارزش در فروش حرفه ای و مرکز خرید mall, store

۲-۲۵) بخش های چیدمان فروشگاه merchandising  و مرکز خرید mall, store

۲-۲۶) اصول چیدمان محصولات یخچالی در انبار دارویی داروخانه نگین

 

casual man carrying shopping bags in a store

casual man carrying shopping bags in a store

 

فصل سوم: مدیریت فروشگاه های بزرگ و مرکز خرید mall, store

۳-۱) انواع فروشگاه‎‎‎ها

۳-۱-۱)نکات مهم در استفاده از خدمات عمده فروشان

۳-۲) ویژگی های فروشگاه زنجیره ا

۳-۳)مزایای فروشگاه شبکه ای برای جامعه و مصرف کنندگان

۳-۴) فعالیت های اجرایی فروشگاه ها و فروشگاههای زنجیره ای

۳-۵) استراتژی فروشگاهی

۳-۶) عوامل رشد و توسعه فروشگاه ها به ویژه فروشگاه های  زنجیره ای

۳-۶-۱)عوامل بیرونی تاثیر گذار در رشدوتوسعه فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store

۳-۶-۲)عوامل درونی تاثیر گذار در رشد و توسعه  فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store

۳-۷) ایجاد مزیت رقابتی فروش و  فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۳-۷-۱) وفاداری مشتری

۳-۷-۱-۱)موقعیت و جایگاه فروشگاه   و مرکز خرید mall, store

۳-۷-۱-۲)سرویس و خدمات

۳-۷-۱-۳) پایگاه داده های فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۳-۷-۲)ارتباط باتامین کنندگان کالا علی خـویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

۳-۷-۳)کارکنان و پرسنل متعهد و موثر

۳-۷-۴)هزینه های عملیاتی و اجرایی پایین

۳-۸) استراتژی های رشد فروشگاه

۳-۸-۱) نفوذ در بازار

۳-۸-۲)   توسعه بازار

۳-۸-۳)   توسعه چارچوب فعالیت فروشگاه

۳-۸-۴)   تنوع

 

sale-s

 

فصل چهارم: ارتباطات فروشگاهی و فروشگاه مداری و مرکز خرید mall, store

۴-۱)استراتژی ارتباطات مشتری در بخش فروشگاهی

۴-۲)    نیاز به ارتباط موثر در فروش و فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۴-۳)    انواع ارتباطات فروشگاهی و مرکز خرید mall, store

۴-۴)    وظایف اجرایی برنامه ارتباطات

۴-۵)    روشهای برقراری ارتباط با مشتریان

۴-۶)فرآیند ارتباطات فروشگاهی

۴-۷)جنبه های عملی از ارتباطات مشتری

۴-۸)ارتباط موثر در فروشگاه

۴-۹)محدودیت های ارتباطات فروشگاهی

۴-۱۰)انتخاب پیام های ارتباطات

۴-۱۱)هزینه های ارتباطات

۴-۱۲)الزامات استراتژی ارتباطات مشتری

۴-۱۳)وظایف اجرایی برنامه ی ارتباطات

۴-۱۳)روش های برقراری ارتباط با مشتریان فروشگاه های بزرگ

۴-۱۵) نقاط قوت و ضعف روش های ارتباطات

فصل پنجم : مهندسی فروش، مبانی سازماندهی و ساختار فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store

۵-۱)مبانی سازماندهی و ساختار فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store

۵-۲)                       انواع نمودار فروشگاهی علی خـویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

shopping mall

www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

۵-۳)                       واحد سازی و گروه بندی فروشگاه

۵-۴)                       مهندسی فروش

۵-۴-۱) شاخه های مهندسی فروش و تجزیه تحلیل فروش

۵-۵)                       پیش بینی فروش

۵-۵)۱٫                  روشهای پیش بینی فروش

۵-۶)                       برنامه ریزی فروش و فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۵-۷)                       کارگاه کارگروهی مهندسی فروش و مرکز خرید mall, store

۵-۷-۱) چک لیست مهندسی فروش

۵-۸)                       بررسی موردی مهندسی فروش

۵-۹)                       هدفگذاری و مدیریت  هدف فروش

۵-۹-۱) تفاوت بین مفاهیم هدف، ابزار و عملیات فروش و مرکز خرید mall, store

۵-۹-۲) ویژگی های هدف گذاری خوب

۵-۹-۳) محاسن و مزایای هدف گذاری فروش

۵-۹-۴) فرایند هدفگذاری در سیستم فروش

۵-۷-۵) سیستم ها و روش های هدفگذاری اجرایی

۵-۱۰)                   سفارش گیری از مشتری

۵-۱۱)                   تعیین بودجه فروش

۵-۱۲)                   مهندسی  فروش هدف دار

۵-۱۲-۱) فروش هدف دار (فروش بر مبنای هدف)

۵-۱۲-۲) سه مرحله اصلی فروش بر مبنای هدف

۵-۱۳)                   تکنیک ها و استراتژی های فروش

۵-۱۳-۱) فروش انبوه {Mass Selling}

۵-۱۳-۲) فروش مبتنی بر بخشهائی از بازار و مشتریان{Segment Selling}

۵-۱۳-۳)فروش مبتنی بر بخش های ویژه {Niche Selling}

۵-۱۳-۴)فروش خرد {Micro Selling}

۵-۱۳-۵)فروش محلی: {Local Selling}

۵-۱۳-۶)فروش فردی: {Individual Selling}

۵-۱۳-۷)فروش یکنواخت(یکنواخت)

۵-۱۳-۸)فروش چندگانه علی خـویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

 

saleshopp

 

۵-۱۳-۹)فروش متمرکز

۵-۱۴)                   هدف قرار دادن بازار و مشتریان {تعیین بازار و مشتریان هدف}{Target Market}

۵-۱۵)                   ارزیابی بخشهای بازار و مشتریان

۵-۱۶)                   استراتژیهای انتخاب بخشهائی از بازار و مشتریان

۵-۱۷)                   عوامل موثر در گزینش استراتژی انتخاب بازار و مشتریان

اداره و کنترل فروشگاه

۵-۱۰-۱) جذب و انتخاب پرسنل فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۵-۱۰-۲)تجزیه و تحلیل شغل

۵-۱۰-۳)شرح شغل

۵-۱۰-۴)تربیت و آموزش شاغلین فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۵-۱۰-۵)ایجاد انگیزه و کنترل شاغلین فروشگاه

۵-۱۰-۶)رفتارهای مدیریتی فروشگاهی و مرکز خرید mall, store

۵-۱۰-۷)تصمیم گیری های فروشگاهی و مرکز خرید mall, store

۵-۱۰-۸)سبک و شیوه ی مدیریت فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۵-۱۰-۹)ارزیابی پرسنل فروشگاه :

۵-۱۰-۱۱)مدیریت پیکربندی فروشگاه

–          فروشندگان حرفه ای

–          کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها و مرکز خرید mall, store

–          اصول مکان یابی فروش و  فروشگاه و مرکز خرید mall, store

–           موقعیت فروشگاه و مشتری

–          موقعیت فروشگاه و محیط عمومی شهر

–          سطوح تجاری

–          شرایط اختصاصی محل فروشگاه

۵-۱۳-۵)  تحقیقات در محل و موقعیت فروشگاه

علی خـویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

 

book

 

فصل ششم:چاشنی های فروش و برنامه های ترفیع

۶-۱) ترفیع و ترویج در  فروش و فروشگاه:

۶-۲) اهداف سیستم ترفیع و چاشنی فروش

۶-۳) مدیریت کانال توزیع:

۶-۴) سیستم ترفیع در سطوح کانال:

۶-۵) عوامل و ابزارهای موثر در سبد ترویج

۶-۶)  پیشبرد فروش

۶-۷) فروش شخصی و بازاریابی مستقیم حضوری

۶-۹) روابط عمومی:

۶-۱۰) نمونه چاشنی فروش در یک شرکت پخش

۶-۱۱) سمپلینگ sampling  چیست ؟

۶-۱۲) سمپلینگ sampling  در ایران

۶-۱۳) کاربردهای سمپلینگ sampling

۶-۱۴) مزایای سمپلینگ sampling

۶-۱۵) هدف از سمپلینگ sampling

۶-۱۶)  شاخه های سمپلینگ sampling

۶-۱۷)  مرچندایزینگ

۶-۱۸)  هدف از مرچندایزینگ

۶-۱۹)  بودجه مرچندایزینگ

۶-۲۰) وظایف Merchandiser یا بازار پرداز

۶-۲۱) عوامل مورد نظر مشتریان دربازار پردازی

۶-۲۲) عملیات بازارپردازی

۶-۲۳) عوامل مورد نظر مشتری دربازارپردازی

groceryaisle1

 

فصل هفتم :خریداران و مشتریان فروشگاه ها

۷-۱)                       دسته‌بندی افراد در پذیرش و خرید فروشگاه های  جدید

۷-۲)                       درک رفتار خریداران، استفاده کنندگان مصرف کنندگان فروشگاه و فروشگاه

۷-۳)                       عوامل موثر بر رفتار خریداران فروشگاه و فروشگاه

۷-۳-۱) عوامل فرهنگی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و فروشگاه:

۷-۳-۲)عوامل اجتماعی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۷-۳-۳)گروههای مرجع و تاثیر آنها بر خرید از فروشگاه و فروشگاه مداری

۷-۳-۴)خانواده و نقش آن در خرید و تهیه اقلام از فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۷-۴)                       عوامل فردی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و مرکز خرید mall, store

سبک زندگی و تاثیر آن بر خریداران فروشگاه

تلقیات و برداشت های خریداران فروشگا

شخصیت خریداران

۷-۵)                       عوامل روانشناختی تاثیر گذار بر خریداران  فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۷-۶)                       انواع رفتارهای خرید در فروشگاه و مرکز خرید mall, store

۷-۷)                       فرایند ۶ مرحله ای انتخاب، خرید و تهیه جنس مشتری  از  فروشگاه و مرکز خرید mall, store

فصل هشتم:  تکنیک های فروشگاه مداری و طراحی و چیدمان فروشگاه Merchandising

۸-۱)                       پوکا یوکی

۸-۲)                       استراتژی ضد دزدان فروشگاهی علی خـویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

۸-۳)                         Just in Time

۸-۴)                          ۵s در مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش

۸-۵)                       کایزن در مدیریت  فروش و فروشگاه مداری

۸-۶)                       موداهای فروش و فروشگاه مداری

۸-۷)                       فاکتورهای استرس و نگرانی  در محیط‌ های فروش

۸-۸)                       مدیریت هزینه های فروشگاه

۸-۹)                       شش سیگما در مدیریت فروشگاه، طراحی و چیدمان فروشگاه Merchandising  و مرکز خریدmall, store

۸-۱۰)                   فنگ شویی در فروشگاه مداری و چیدمان فروش و مرکز خرید mall, store

پیوست ۱) نگاهی کلی به امکانات نرم افزار فروش فروشگاهی و مرکز خرید mall, store

پیوست ۲) تجهیزات فروشگاهی

پیوست ۳) مورد کاوی طراحی و چیدمان نمایشگاه کتاب

طراحی و چیدمان فروشگاه دکوراسیون فروشگاه مرچندایزینگ بازارپردازی

طراحی و چیدمان فروشگاه
دکوراسیون فروشگاه
مرچندایزینگ
بازارپردازی

 

 

فصل سوم: راهنمای دکوراسیون و چیدمان  املاک و مستغلات

۳-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  و ساختمان با توجه به نوع واحد

۳-۱-۱)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  مسکونی

۳-۱-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  خانه

۳-۱-۱-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  خانه معمولی

۳-۱-۱-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  خانه ویلایی

۳-۱-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  آپارتمان

۳-۱-۱-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  آپارتمان از مجتمع مسکونی

۳-۱-۱-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  آپارتمان از برج بلند مرتبه

۳- ۱- ۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری

۳-۱-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری با توجه به نوع فعالیت

۳-۱-۲-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات آموزشی

۳-۱-۲-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات فرهنگی

۳-۱-۲-۱-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات تولیدی

۳-۱-۲-۱-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات صنعتی

۳-۱-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری با توجه به محل فعالیت

۳-۱-۲-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در پاساژها

۳-۱-۲-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در خیابان های اصلی

۳-۱-۲-۲-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در خیابان های فرعی

۳-۱-۲-۲-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در مکان های عمومی

۳-۱-۲-۳)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری با توجه به شغل

۳-۱-۲-۳-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری براس فروشندگان پوشاک

۳-۱-۲-۳-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای فروشندگان لوازم کامپیوتر

۳-۱-۲-۳-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای فروشندگان مواد غذایی

۳-۱-۲-۳-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد  تجاری برای لوازم خانگی

۳-۱-۲-۳-۵) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای لوازم آرایش و بهداشتی

۳-۱-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری

۳-۱-۳-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری صفی

۳-۱-۳-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای موسسات دولتی

۳-۱-۳-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای دفاتر مرکزی شرکت ها

۳-۱-۳-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری ستادی

۳-۱-۳-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای بانک ها

۳-۱-۳-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای شرک های بیمه

۳-۱-۳-۲-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری برای شرکت ها

راهنمای دکوراسیون و چیدمان  و تهیه  واحد  کارمندان

۳-۲-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای کارمندان دولت

۳-۲-۲-۲) راهنمای  دکوراسیون و چیدمان  برای کارمندان بخش خصوصی

۳-۲-۳)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  مرکز خرید mall, store  پزشکان

۳-۲-۴)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  مرکز خرید mall, store  فرهنگیان

۳-۲-۵)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  مرکز خرید mall, store  تاجران

۳-۲-۶)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  مرکز خرید mall, store  شب کارها

راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای افراد کم درآمد

۳-۳-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای افراد با درآمد متوسط

۳-۳-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای افراد پردرآمد

۳-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  از دیدگاه موقعیت اجتماعی – شغلی

۳-۴-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان   برای افراد حقوقی

۳-۴-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای شرکت های خصوصی

۳-۴-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای شرکت های دولتی

۳-۴-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای اشخاص حقیقی

۳-۴-۲-۱)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای اشخاص شغل آزاد

۳-۴-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای کارمندان

۳-۴-۲-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای اصناف

۳-۴-۲-۴)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای فروشندگان

۳-۵) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  با توجه به سن دکوراسیون و چیدمان اران

۳-۵-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  افراد زیر ۲۰ سال

۳-۵-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  افراد بین ۲۰ تا ۴۰ سال

۳-۵-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  افراد بالای ۴۰ سال

۳-۶) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  با توجه به سبک زندگی

۳-۶-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای کسانی که به سبک سنتی زندگی می کنند

۳-۶-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای کسانی که به سبک های مدرن زندگی می کنند

۳-۷) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  با توجه به روحیات روانشناسی

۳-۷-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای افراد برنگرا

۳-۷-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای افراد درونگرا

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی