مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی مواد غذایی

مدیریت  بازاریابی مواد غذایی

بازاریابی  مواد غذایی

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی مواد غذایی

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت  مواد غذایی

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی مواد غذایی      ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

www.khooyeh.ir

 

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   مواد غذایی

مدیریت  بازاریابی مواد غذایی

فروش و بازاریابی مواد غذایی

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  مواد غذایی

بازاریابی مواد غذایی

بازاریابی مواد غذایی       گیری و

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

بازاریابی مواد غذایی

 

 

تألیف و ترجمه:

علی خـوبه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  مواد غذایی

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  مواد غذایی
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  مواد غذاییbrand engineering

استراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)

Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  مواد غذایی
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند

عناصر تاکتیکی برند

چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  مواد غذاییبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  مواد غذاییstyle of branding
هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  مواد غذایی

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  مواد غذایی

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  مواد غذایی

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری

ارتقای بینش و نگرش -    تفکر برند در صنعت  مواد غذایی-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  مواد غذایی

-    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  مواد غذایی

ارتقای مهارت -    مهارتهای برند سازی در صنعت  مواد غذایی-    مهارت برند داری

-    مهارت برند شناسی در صنعت  مواد غذایی

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-   مهندسی ارزش برند در صنعت  مواد غذایی

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

-    مهارت تحقیقات برند در صنعت  مواد غذایی

-    مهارت حفظ برند

-   مهارت کنترل برند در صنعت  مواد غذایی

-    مهارت هویت سازی برند در صنعت  مواد غذایی

-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  مواد غذایی

-    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

-    معاینه فنی برند

-   سبگ های برندسازی

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه -    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مواد غذایی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مواد غذایی-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان مواد غذایی       و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در مواد غذایی

دوره های آموزشی ویژه مواد غذایی

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی مواد غذایی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی مواد غذایی

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته بازاریابی مواد غذایی-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مواد غذایی

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک -   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-   مهارت بازاریابی مویرگی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی مواد غذایی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مواد غذایی      تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

 

کارگاه -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مواد غذایی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مواد غذایی-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان مواد غذایی       و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری مواد غذایی       و خدمات  وابسته-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

-   فروش خلاق در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  مواد غذایی     و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

...........................................................................................

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در مواد غذایی      و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    مواد غذایی       به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار مواد غذایی       بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی مواد غذایی       رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های مواد غذایی       و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    مواد غذایی       چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی مواد غذایی      موسسات    مواد غذایی      چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده مواد غذایی      موسسات    مواد غذایی      خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان مواد غذایی      بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    مواد غذایی       

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    مواد غذایی        و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته

مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های مواد غذایی      پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

  روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم مواد غذایی      پس از فروشضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی مواد غذایی

اشتباه های و خطاهای کارکنان مواد غذایی      پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مواد غذایی
11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت مواد غذایی      پس از فروش

مواد غذایی      تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در مواد غذایی      پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مواد غذایی      پس از فروش
14-16 تکنیک های مواد غذایی      پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های مواد غذایی      پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع مواد غذایی      پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم مواد غذایی      پس از فروشضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی مواد غذایی

فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایف

و مواد غذایی      پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13 انواع مواد غذایی      پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های مواد غذایی      پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهامواد غذایی      تعمیران نگهداری آموزش
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مواد غذایی      پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مواد غذایی      پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مواد غذایی      پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان مواد غذایی      پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مواد غذایی

کنترل هزینه های مواد غذایی

16-18 کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی مواد غذایی مدیریت کارکنان مواد غذایی      پس از فروش ، سیستم های مواد غذایی      پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهیمواد غذایی      تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم مواد غذایی      پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی مواد غذایی      در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی مواد غذایی      و مواد غذایی      پس از فروش

  • انواع مواد غذایی      پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مواد غذایی      پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای مواد غذایی      پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و مواد غذایی      پس از فروش
  • سیستم هاتی مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذاییو خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی مواد غذایی      براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در مواد غذایی      پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی مواد غذایی      ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق مواد غذایی      ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان مواد غذایی      پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان مواد غذایی      در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های مواد غذایی
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی مواد غذایی
  • مدیریت کارکنان مواد غذایی      پس از فروش ، سیستم های مواد غذایی      پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  مواد غذایی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم مدیریت-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش -    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی

-    تفکر خلاق و سیستمی در مواد غذایی

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در مواد غذایی

ارتقای مهارت -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در مواد غذایی-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در مواد غذایی

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی