مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

 

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

فروش و بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویریو

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

 

 بازاریابی لوازم خانگی

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری

brand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

brand engineering

استراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری

تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)

Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
هویت و شخصیت برند

بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند

عناصر تاکتیکی برند

چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند

رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری

کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

style of branding

هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCS

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم برند و نام و نشان تجاری

-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری

ارتقای بینش و نگرش -    تفکر برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

ارتقای مهارت -    مهارتهای برند سازی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارت برند داری

-    مهارت برند شناسی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-   مهندسی ارزش برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

-    مهارت تحقیقات برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارت حفظ برند

-   مهارت کنترل برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارت هویت سازی برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

-    معاینه فنی برند

-   سبگ های برندسازی

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه -    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

بازاریابی لوازم خانگی صوتی و تصویری (2)

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

دوره های آموزشی ویژه لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت بازاریابی حرفه ای در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک -   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-   مهارت بازاریابی مویرگی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

 

کارگاه -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

-   فروش خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری    و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

...........................................................................................

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری       و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

  روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

اشتباه های و خطاهای کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

14-16 تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

و لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13 انواع لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تعمیران نگهداری آموزش

14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

کنترل هزینه های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

16-18 کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش ، سیستم های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی

لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     و لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

  • انواع لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • سیستم هاتی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
  • مدیریت کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش ، سیستم های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم مدیریت

-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش -    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی

-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی

-    تفکر خلاق و سیستمی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

ارتقای مهارت -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی