مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دوره‌های بازاریابی | دوره‌های بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای

1)    اصول و مبانی بازاریابی خدمات  (بازاریابی خدمات  در بازارهای در حال رکود)

2)    ده گناه نابخشودنی بازاریابی خدمات

3)    بازاریابی خدمات  خلاق

4)    فرصت‌شناسی، کلید موفقیت در بازاریابی خدمات

5)    اصول و فنون تبلیغات تجاری

6)    اشتباهات رایج در تبلیغات

7)    آسیب‌شناسی تبلیغات تجاری در ایران

8)    بازاریابی خدمات  مستقیم (Direct Marketing)

9)    بازاریابی خدمات  چریکی

10)                    استراتژی اقیانوس‌های آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی

11)                    بازاریابی خدمات  صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی خدمات  برای فروش به سازمان‌ها و مؤسسات

12)                    بازاریابی خدمات  خدمات

13)                    بازاریابی خدمات  خدمات بانکی

14)                    بازاریابی خدمات  گردشگری

15)                    بازاریابی خدمات  در صنعت ساختمان

16)                    بازاریابی خدمات  بیمه

17)                    مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing)

18)                    کارگاه آموزشی شیوة تهیة برنامه بازاریابی خدمات  (Marketing Plan)

19)                    ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات  (Integrated Marketing Communication: IMC)

20)                    روان‌شناسی فروش و شناخت رفتار مصرف‌کننده

21)                    مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: CRM)

22)                    سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM)

23)                    اصول و تکنیکهای مشتری‌مداری (Customer Care)

24)                    مدیریت کیفیت خدمات (Service Quality Management)

25)                    اصول و مبانی فروش حرفه‌ای

26)                    مدیریت فروش اثربخش

27)                    بازاریابی خدمات  بین‌المللی

28)                    بازاریابی خدمات  رابطه‌مند (Relationship Management)

29)                    مهندسی فروش

30)                    استراتژی‌های بازاریابی خدمات

31)                    مدیریت استراتژیک بازار

32)                    تحقیقات بازاریابی خدمات

33)                    بازاریابی خدمات  جهانی (Global Marketing)

34)                    مبانی صادرات

35)                    روشهای ورود به بازارهای صادراتی

36)                    اصول شرکت در نمایشگاههای تجاری

37)                    شیوه‌های قیمت‌گذاری

38)                    آموزش و انگیزش تیم فروش

39)                    سازماندهی تیم فروش

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی