خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 13 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی |
اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات آموزشی |
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت آموزشی و خدمات پس از فروش آموزشگاه ها و خدمات آموزشی نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات آموزشی پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات آموزشی |
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش در آموزشگاه ها انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی |
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم آموزشی و خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش خدمات آموزشی |
تکنیک های خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات پس از فروش در آموزش |
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود آموزشی و خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات آموزشی و خدمات پس از فروش موسسات آموزشی |
اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی کنترل هزینه های آموزشی و خدمات آموزشی |
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی |
مدیریت کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات آموزشی پس از فروش و کنترل کیفیت |
|
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- چک لیست بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی و آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش
- انواع آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات آموزشی پس از فروش
- کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای آموزشی و خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت خدمات آموزشی پس از فروش
- سیستم های خدمات آموزشی پس از فروش در موسسات موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- نرم افزارهای آموزشی و خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- تکنیک های آموزشی و خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی آموزشی و خدمات آموزشی براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در آموزش و خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- دسترسی به کلیه سوابق آموزشی و خدمات آموزشی ارایه شده به تفکیک جزییات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی در موسسات موسسات آموزشی و خدمات وابسته
- کنترل هزینه های آموزشی و خدمات آموزشی
- کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی آموزشی و خدمات آموزشی
- مدیریت کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش ، سیستم های آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات موسسات آموزشی و خدمات وابسته
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}