مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
800x600

خدمات پس از فروش در موسسات   آموزشی و  خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 13 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

  

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات آموزشی  

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت آموزشی و خدمات پس از فروش

آموزشگاه ها و خدمات آموزشی  نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در  خدمات آموزشی  پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در  خدمات آموزشی  

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش در آموزشگاه ها

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های  خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم آموزشی و خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

  خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش خدمات آموزشی

تکنیک های  خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

 خدمات پس از فروش در آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود آموزشی و خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در آموزشی و خدمات آموزشی  پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات آموزشی و خدمات  پس از فروش موسسات آموزشی

اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی  

کنترل هزینه های آموزشی و خدمات آموزشی

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

مدیریت کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش ، سیستم های  خدمات آموزشی  پس از فروش و کنترل کیفیت

 

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی  در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • چک لیست بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی  و آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش
  • انواع آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود  خدمات آموزشی  پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای آموزشی و خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت   خدمات آموزشی  پس از فروش
  • سیستم های خدمات آموزشی  پس از فروش در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای آموزشی و خدمات پس از فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • تکنیک های آموزشی و خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی   و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی آموزشی و خدمات آموزشی  براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در آموزشی و خدمات آموزشی  پس از  فروش،  و مدیریت 
  • تکنیک های مذاکره در آموزش و خدمات پس از فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • دسترسی به کلیه سوابق آموزشی و خدمات آموزشی  ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی  در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های آموزشی و خدمات آموزشی  
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی آموزشی و خدمات آموزشی  
  • مدیریت کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش ، سیستم های آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی