مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

 

خرده فروشی

 

در قسمت شماره‌ی دو این مطلب، در مورد شیوه‌های متفاوتی که امروزه از سوی مشتریان برای خرید از فروشگاه‌ها به‌کار گرفته می‌شوند صحبت کردیم و اینکه هر مشتری، بر اساس اینکه کدام شیوه، او را راحت‌تر به کالاهای مورد نیازش می‌رساند، روش خاص یا حتی چندگانه‌ای را برای خرید از فروشگاه در پیش می‌گیرد.

 در این مطلب نیز درباره‌ی موارد دیگری از این تازه‌های حوزه‌ی خرده‌فروشی صحبت می‌کنیم:

1. کیف پولِ همراه

این روزها، کیف پول همراه (سیار) به‌منظور پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه دارد در بین مشتریان جا باز می‌کند. استفاده از کارت‌های شتاب نیز به همه‌ی فروشگاه‌های خرده‌فروشی این پیام را می‌دهد که زمان آن فرا رسیده که خود را با این فرایند هماهنگ کنند. با این حال، از آنجایی که مجهز کردنِ فروشگاه با این سیستم‌های پرداخت الکترونیک مستلزم سرمایه‌گذاری قابل توجه برای خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار خاص است و اینکه دقیقاً مشخص نیست که در آینده چه هزینه‌ها و تغییراتی برای به روز رسانیِ این تجهیزات و سیستم‌ها مورد نیاز خواهد بود، بنابراین بسیاری از فروشگاه‌ها رغبت چندانی برای تجهیز خود با این سیستم‌ها نشان نمی‌دهند. هر چند فروشگاه‌های بزرگ، از سیستم‌های پرداخت سیار برای خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان‌ خود و افزایش فروش کالاهایشان استفاده کرده و می‌کنند.

2. تحلیل رفتار مشتری

مشاهده و بررسی فرآیند خرید کردنِ مشتریان، اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که با تحلیل آنها می‌توانیم دیدگاه و شناختی جامع از انتخاب‌ها و رفتاری که از خود بروز می‌دهند بدست بیاوریم. متصدیان، فعالان و متخصصان حوزه‌ی خرده‌فروشی با ارزیابی این اطلاعات، می‌توانند برای هر مشتری، بر اساس انتخاب‌ها، اولویت و رفتارهای او در زمان خرید، پروفایلی شخصی را برای او تنظیم کنند، ضمن اینکه این اطلاعات جامع و اختصاصی، می‌توانند روی تصمیماتی که در فضای فروشگاه اتخاذ می‌شوند تأثیرگذار باشند: از به‌کار گماردنِ پرسنل و متصدیانِ کارآزموده، باهوش و آشنا با رفتارهای مشتریان فروشگاه گرفته تا به‌کار گرفتنِ استراتژی‌های خاص در چیدمان کالاها در فضای فروشگاهی و نحوه‌ی ارائه‌ی آنها و همچنین برنامه‌های تخفیفیِ هفتگی یا ماهیانه به همراه اعطای جوایز به مشتریان خاص.

3. وای‌فای درون‌فروشگاهی

در تحقیقاتی که به‌تازگی بر روی فروشگاه‌های خرده‌فروشی انجام گرفت، مشاهده شد که بیش از 28 درصد از فروشگاه‌ها، از هر نوع و ساختار و اندازه، پس از راه‌اندازیِ سیستم وای‌فای در داخل فضای فروشگاه، وفاداری و تداوم و تکرار بیشتری را در مراجعه‌ی مشتریانِ خود شاهد بودند که این به افزایش 2 درصدیِ میزان فروش منجر شد. به‌علاوه اینکه مشتریان، به‌خاطر استفاده از شبکه وای‌فای، زمان طولانی‌تری را در فروشگاه سپری می‌کردند. سیستم وای‌فای در فضای فروشگاه باعث می‌شود که هم مشتریان و هم پرسنل فروشگاه بتوانند اطلاعات بیشتری را به‌صورت آنلاین در مورد کالاهای مختلف در فضای فروشگاه بدست بیاورند و انتخاب‌های بیشتری و خریدهای بیشتری را در هر بار مراجعه داشته باشند.

 

ترجمه و تنظیم : تحریریه ریتیل ایران

منبع : www.fooddive.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی