مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

  • به نام او که همه هستی از اوست

    پ
  •  
  • چک لیست های عملیاتی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  و بازاریابی
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    گروه ها (group)
    مدیریار در رسانه (Modiryar.com)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تصمیم گیری(Decision)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    بیمه (Insurance)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و برنامه ریزی(planning)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انرژی (Energy)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    حقوق ودستمزد(salary)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و مدیریت و مهندسی (Conference)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    جهانی (Global)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    عمومی(general)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انتقادی (critic)
    عمومی(general)
    مدیریت و مبانی سازمان (Org)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و روش تحقیق(Res)
    نظریه های مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (theorists)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    رفتار (Behavior)
     (مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    فناوری اطلاعات (ICT)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    منابع انسانی (HRM)
    مدیریت بازاریابی (Marketing)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    کیفیت و استاندارد (QM)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    راهبرد و چشم انداز (st)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    مالی-اقتصادی(finance)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    دولتی (administration)
    مدیریت تطبیقی (Comparative)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    خلاقیت وکارآفرینی(e&c)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تحول و توسعه (OD)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    آموزشی (education)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    صنعتی (Indusrial)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    اجرایی (MBA)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و تفکر سیستمی(sys)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    بحران (Crisis)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    ومدیریت و مهندسی ارزش(value)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    دانش و دانائی (know)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    بازرگانی (business)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و کنترل پروژه (project)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    مشارکتی(Participative)
    مدیریت و تکریم مشتری (custm)
    مدیریت استرس(Stress)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    زمان (Time)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تعارض (Conflict)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تغییر (Change)
    مدیریت فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (sale)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و تفکر ناب (Lean)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انگیزش (Motivation)
    مدیریت بهره وری (Productivity)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و مفاهیم نوین(modern)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    جهانگردی (tourism)
    مهندسی فناوری اطلاعات (ITE)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    روابط عمومی(relation)
    روانشناسی کارومدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (psy)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    ریسک (risk)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تبلیغات (publicity)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تولیدومحصول(Product)
    مدیریت و مهندسی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    (engineering)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    پزشکی (medical)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و رهبری (leadership)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    نوآوری (Innovation)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تکنولوژی (technology)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    رسانه و ارتباطات(media)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    سازماندهی(Organiz)
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )

و بازاریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی