علی خویه
khooyeh.ir
مشاوره فروش
با 16 سال سابقه ی اجرایی
- استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
- الگو های مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مدیران و مهندسان
- تمایز مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی مشارکتی
- فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مدیریت و مهندسی و خدمات مدیریت و مهندسی
- جلسات دفاع مدیران و مهندسان
- خط مشی های مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تبلیغات
- خط مشی های دفاعی مدیران و مهندسان
- مطالعه موردی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) جهانی
- مدیریت و مهندسی جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی
- شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی
- مدیریت و مهندسی صادرات و واردات
- مدیریت و مهندسی خطوط تولید
- مدیران و مهندسان فعالیت های پیشبردی
- مدیریت و مهندسی تبلیغات
- مدیریت و مهندسی اهداف تبلیغات
- مدیریت و مهندسی رسانه های تبلیغاتی
- مدیریت و مهندسی روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی
- مدیریت و مهندسی قیمت گذاری
- مدیریت و مهندسی موسسات خدماتی
- مدیریت و مهندسی برند و نام و نشان تجاری
- مدیریت و مهندسی کانال های توزیع
- مدیریت و مهندسی بازاریابان
- مدیریت و مهندسی کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی حقوق و مزایای کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی انگیزه
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مویرگی
- مدیریت و مهندسی کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- بازاریابی پارتیزانی و چریکی در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مدیران و مهندسان خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها
- تکنیک های خلاق در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- گروه کانون در مدیریت و مهندسی مشتریان
- تشکیل کمیته های مختلف برای مشتریان
- جلسات آموزشی مدیران و مهندسان
- دستور کار مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- اثربخشی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات موفق دنیا
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در 30 روز برای مشتریان خاص
- دلایل ترک مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- نقش مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در بحران ها
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در شرایط سخت بازار
- ویژگی های مدیران و مهندسان حرفه ای
- نمونه فرم های بازدید مدیران و مهندسان
- نمونه مطالعات موردی
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انرژی دهنده
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انگیزه بخش
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تغییر دهنده و تحول گرا
- مدیران و مهندسان تند کننده
- مدیران و مهندسان ریزبین
- حل مساله و تصمیم گیری مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) گذشته محور و آینده محور
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) نظم دهنده و کوتاه کننده
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تمرکز گرا و تنوع گرا
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) استراتژی گرا و سیاست گرا
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) روش گرا و فرایند گرا
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تکنیکی و مدیران و مهندسان تاکتیکی
- مطالعه موردی . مراقب این نوع مدیران و مهندسان باشید...
- مقایسه مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی غیر انتفاعی خدماتی و...
-
چرا باید تحقیقات فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انجام دهیم؟. 17
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) چیست؟. 18
چرا فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ضروری است؟. 18
گستره فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) : 19
الف) بررسی مصرفکننده یا فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (Customer Research): 19
ب) بررسی رقبا (Competitor Research): 19
پ) بررسی عملیات شرکت (Company Resarch): 20
۱- بررسی سیستمهای توزیع و فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (Place/Distribution Research) 20
۲- بررسی تبلیغات و روشهای پیشبرد فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) شرکت (Promotion): 21
۳- بررسی قیمت (Price): 21
۴- بررسی محصول (Product): 22
ت) بررسی محیط شرکت (Climate Analisis): 22
گامهای اجرایی تحقیق فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) : 22
مرحله ۱: تحقیق مختصر و اولیه (Research Brife): 23
مرحله ۲: تهیه طرح تحقیق (Research Proposal): 23
مرحله ۳: تنظیم برنامه اجرایی (Practical Plan): 24
مرحله ۴: عملیات میدانی و جمعآوری دادهها (Data Collection): 25
مرحله ۵: آمادهسازی دادهها و تجزیه و تحلیل آنها 25
مرحله ۶: آماده کردن و ارائه گزارش تحقیق (Preparation of Research Report): 26
ابعاد مختلف پروژههای فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) : 26
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در مقابل فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) . 28
ارزش اطلاعات.. 29
فرایند فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 29
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور - مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر مراقبت
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر جهت گیری مدیران
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر جهت گیری مشتریان
- مطالعه موردی – مدیریت و مهندسی خودطراح
- مطالعه موردی – فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) دانش در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- فازهای کاربردی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- فازهای پیش ترکیب مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- فازهای ترکیب عملیاتی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر
- پاسخ های مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های محیطی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های سازمانی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های رقابتی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های جمعی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- توسعه فرامدیریت و مهندسی در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- برنامه های دستمزد مدیران و مهندسان
- سبک های مدیریت مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک T
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک G
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک H
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک Z
- آزمون های مورد استفاده مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- سطوح مختلف مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مطالعه موردی سطح 5 مدیریت و مهندسی
- سوئ استفاده از مدیران و مهندسان
- دیدگاه های شخصی مدیران و مهندسان داخلی و خارجی
- مطالعه موردی – در حاشیه بودن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات
- استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608