مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی |
ساعات آموزش |
||
سر فصل دروس |
|
|
|
اصول اولیه و عناصر اولیه بازاریابی |
6 |
|
|
محیط، مشتری و کانال های توزیع |
6 |
|
|
محصول و نرخ گذاری آن |
6 |
|
|
بخش ها و تحقیقات بازار |
6 |
|
|
برنامه ریزی و تحلیل بازار |
6 |
|
|
جمع کل: 30 ساعت |
|
||
استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608 دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی
|