آموزش چیدمان فروشگاه ها ، هایپرمارکت ها و مراکز خرید
آسیب شناسی عارض یابی آشنایی با ساختار کلی گردآوری اطلاعات پتانسیل بازار رقبا مشتریان |
تدوین و تهیه برنامه رفتار مصرف کنندگان رفتار خریدران رفتار سنجی و افکار سنجی و تدوین نظامنامه چیدمان فروشگاه، استانداردسازی |
استراتژی هارمونی و ارگونومی فروشگاه |
- استراتژی های استفاده از ابزارهای چیدمان متریال های چیدمان |
استراتژی های کنترل نور و رنگ روانشناسی نورها و رنگ ها و اجرای رنگ پردازی و نورپردازی در فروشگاه Lighting plan- LUO |
- استراتژی های قفسه بندی و چیدمان اجناس در فقسه ها رنگ بافت تداوم تعادل تاکید تناسب وحدت |
- استراتژی های نمایش اجناس به مشتریان وفادار و همیشگی استراتژی های نمایش محصولات جدید برای انواع مشتریان مختلف |
- |
- استراتژی های استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش |
- استراتژی های ویترین بندی مدیریت ویترین و ویترین گردیvitrine management Vitrine planning تدوین نظامنامه ویترین ارایه برنامه ویترین |
- استراتژی های های رفتاری چیدمان فروش |
- استراتژی های بازی با چاشنی های فروش |
- استراتژی های اجرای گرافیک فروشگاهی تداوم تاکید تعادل تناسب تنوع بافت نور استراتژی های کنترل فضا محیط فرم فضا حجم بافت مدیریت عناصر بصری |
استراتژی های های مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای |
- استراتژی های های ایجاد انگیزه در کارکنان و روش های آن - استراتژی های های ایجاد هماهنگی در فروشگاه |
- استراتژی های های نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش |
- استراتژی های مدیریت نظارت سازماندهی کنترل رفتارهای مشتریان فروشگاه |
- استراتژی های های ارتباطات اثربخش با مشتریان فروشگاه اصول وفنون مذاکرات فروشگاهی چانه زنی حرفه ای 24 ساعت |
استراتژی های عناصر صوتی فروشگاه استانداردسازی و نظامنامه عوامل صوتی در فروشگاه Store sound planning |
استراتژی 5s و شش سیگما- آموزشی و اجرایی |
مهندسی هزینه های فروشگاه |
- استراتژی های بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی |
- استراتژی های ایجاد انگیزه در مشتری |
- استراتژی های های ایجاد هماهنگی در مشتریان همراهان تصمیم گیرندگان و خریداران فروشگاه برنامه ریزی استراتژی های حرکت مشتریان، و برنامه ریزی برای افزایش متشریان اثربخش و مشتریانی که منجر به خرید شوند |
تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه - معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها |
- استراتژی های وفادارسازی مشتریان |
- استراتژی های ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان |
- استراتژی های برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان - استراتژی های گروه بندی فروشگاه - استراتژی های پیکر بندی فروشگاه و غرفه - استراتژی های مرچندایزینگ و سمپلینگ |
- کایزن پوکا یوکه فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش
|
|
آموزش مدیریت و سرپرستی فروشگاه به مدیران فروشگاه های و شعب تهیه برنامه ارتباطی مرکز خرید و محل کسب و کار ساختاربندی و سازماندهی مرکز خرید و محل کسب و کار و... 16 ساعت
|
آموزش کامل چیدمان فروشگاه 32 ساعت |