مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

 
مرکز آموزش­های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران         
دروس ارایه شده توسط استاد خویه www.khooyeh.com -   
در دوره های آزاد و MBA
 
                    بسم الله الرحمن الرحیم                      
 
مدرس: استاد علی خویه
استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...
 - www.khooyeh.ir-   09122991608 
 
    برنامه دوره سوم مهندسی فروش و بازاریابی
 
عنوان دوره
زمان دوره
استاد
اصول بازاریابی (61 ساعت)
مفاهیم و تعاریف پایه در بازاریابی
4 ساعت
خویه و همکاران
تحلیل رفتار مصرف کننده
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
تحلیل رفتار مصرف کننده
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
تحقیقات بازاریابی و تحلیل بازار
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
تحقیقات بازاریابی و تحلیل بازار
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
تحقیقات بازاریابی و تحلیل بازار
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مدیریت آمیخته بازاریابی
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مدیریت آمیخته بازاریابی
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مشتری­مداری
5 ساعت
www.khooyeh.irخویه
استراتژی بازاریابی
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
توسعه، اجرا و کنترل برنامه بازاریابی (کارگاه)
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
توسعه، اجرا و کنترل برنامه بازاریابی (کارگاه)
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
اصول فروش حرفه‏ای (20 ساعت)
آمادگی برای شغل فروشندگی
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
روان شناسی فروش (4) و مهندسی فروش (2)
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مهندسی فروش (مدیریت فروش)
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مهندسی فروش (مدیریت فروش)
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مبانی مدیریت فروش (34 ساعت)
برنامه‏ریزی و کنترل فروش
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
برنامه‏ریزی و کنترل فروش
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
برنامه‏ریزی و کنترل فروش
4  ساعت
www.khooyeh.irخویه
تعطیل
---
www.khooyeh.irخویه
طراحی سازمان فروش
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
طراحی سازمان فروش
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مدیریت تیم فروش
4 ساعت
www.khooyeh.irخویه
مدیریت تیم فروش
6 ساعت
www.khooyeh.irخویه
 
--------
تعطیل
--
www.khooyeh.irخویه
تعطیل
--
www.khooyeh.irخویه
(10 ساعت)
مدیریت تیم فروش
5 ساعت
www.khooyeh.irخویه
نرم افزارهای مورد نیاز فروشنده
6 ساعت
//
ارتباطات بازاریابی یکپارچه(20 ساعت)
بازاریابی مستقیم
4 ساعت
//
تبلیغات، روابط عمومی و ترفیع فروش
6  ساعت
//
تبلیغات، روابط عمومی و ترفیع فروش
4  ساعت
//
فروش حضوری
6  ساعت
//
مدیریت ارتباط با مشتریان(20 ساعت)
 
مفاهیم و تعاریف پایه
4  ساعت
//
استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان
6 ساعت
//
آماده سازی سازمان برای مدیریت ارتباط با مشتریان
4 ساعت
//
فناوری اطلاعات پشتیبان CRM
6 ساعت
//
شیوه مدیریت جلسات استخدام
4 ساعت
//
نرم افزار های مورد نیاز یک فروشنده
6 ساعت
//
بازاریابی بین­الملل
4 ساعت
//
 
مرکز آموزش­های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران         
دروس ارایه شده توسط استاد خویه www.khooyeh.com -   
در دوره های آزاد و MBA
 
                    بسم الله الرحمن الرحیم                      
 
مدرس: استاد علی خویه
استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...
 - www.khooyeh.ir-   09122991608 
متمایز در شیوه آموزش
•        آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.
•        اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.
•        آیا تدریس فقط تدریس است؟
•        آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟
•        بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟
انواع روش های آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی
•        متد چند وجهی
•        الگوی تدریس / الگوی عمومی تدریس
•        روش دیداری
•        روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی)
•        روش بحث گروهی
•        روش ترکیبی
•        روش تحلیلی
•        روش ترکیبی تحلیلی
•        الگوی حل مسأله (problem-solving model)
•        الگوی پیش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)
•        روشهای آموزش انفرادی
•        آموزش به وسیله نرم افزار شبیه سازی شده
•        شیوه تحقیقی تفسیری
•        روش سخنرانی
مراحل اجرای سیستم آموزش خویه www.khooyeh.comدر سازمانها، شرکت ها و موسسات:
1-    مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش
 
 
 
نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها گردآوری و تالیف: استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...
 - www.khooyeh.ir-   09122991608 
 
چگونه ؟
دوره های آموزشی به صورت حضوری و یا غیرحضوری برگزار شود بهتر است؟
به چه دلیل دوره های کاربردی آموزش برگزار نمی شود؟
به چه دلیل دوره های آموزشی در داخل شرکت کمتر برگزار می شود؟
چگونه افراد برای دوره ها انتخاب می شوند؟
چگونه آموزش ها اثربخش باشند؟
چگونه ارزیابی از اثربخشی آموزش ها صورت پذیرد؟
چگونه برنامه ریزی آموزش در شرکت انجام می شود؟
چگونه تامین اعتبار صورت نمی پذیرد؟
چگونه راندمان و بهره وری آموزش ها در بهبود سیستم بالا می رود؟
چگونه در کارکنان جهت شرکت فعالانه در آموزش ها انگیزه ایجاد کرد؟
چگونه آموزش های متناسب با هر پست مشخص می گردد؟
چگونه معیار ارزشیابی عادلانه تری از دوره های آموزشی برای کارکنان ایجاد کنیم؟
چگونه بهترین و بیشترین نیاز آموزشی برای هر واحد را می توان مشخص کرد؟
چگونه می توان برنامه ریزی آموزشی خوبی داشت؟
چگونه امکان دارد مسئول آموزش شرکت تغییر داد؟
چگونه ممکن است محل آموزش کارکنان تغییر داد؟
چگونه می شود امتیاز بیشتری به آموزش دیدگان داد؟
چگونه باید مشکل آموزش را حل کرد و مشکل دیگری پیدا نکرد؟
چگونه می توان انگیزه روسا را برای افزایش دوره آموزشی بالا برد؟
چگونه می توان اساتید مجرب برای دوره آموزشی پیدا نمود؟
چگونه می توان تعادل بین اعزام کلیه افراد به دوره آموزشی را برقرار کرد؟
کیفیت آموزش چگونه باشد؟
مربی و استاد آموزش چگونه باشد و چگونه انتخاب می شود؟
چگونه یک دوره آموزشی می تواند مفیدتر برای فرد باشد؟
علاوه بر دقت بر روی حجم و ساعت آموزش به چگونگی ارائه آموزش و کیفیت آن نیز دقت و کنترل شود. دوره های تکراری حذف شود؟
چگونه نیازهای آموزشی را بنویسیم؟
چگونه مدرسین را انتخاب کنیم؟
چگونه در آموزش نقش ایفا کنیم؟
چگونه ماموریتهای آموزشی را بدهیم؟
چگونه انگیزه آموزشی ایجاد کنیم؟
چگونه استاد دوره تعیین می شود؟
چگونه نیازهای آموزشی تدوین می شود؟
چگونه افراد می توانند از ماموریت آموزشی استفاده کنند؟
چگونه برای آموزش کارکنان برنامه ریزی کنیم که به وظایف سازمانی آنها لطمه وارد نشود؟
چگونه آموزش بدهیم که نیازهای آموزشی کارکنان با وظایف شغلی آنها تناسب داشته باشد؟
به چه شیوه ای برنامه ریزی کنیم که کارکنان برای فراگیری دوره های آموزشی رغبت داشته باشند؟
آیا برگزاری دوره های تئوری کفایت می کند یا به صورت عملی نیز باید آموزش دید؟
چگونه می توان به ایده آل ها رسید؟
چگونه با کم کاری در آموزش باید برخورد شود؟
چگونه آموزش ها اولویت بندی می شوند؟
چگونه آموزش در شرکتها به         رفت ؟
چگونه می توانیم مشکل عدم تناسب آموزشها با نیازها و چالش های شرکت را رفع کنیم ؟
چگونه می توانیم آموزشهای مناسب  همکاران شرکت برای انجام ماموریتهای شرکت را مشخص نمائیم؟
چگونه کیفیت آموزشها را ارتقاء ببخشیم؟
چگونه افراد را به طی دوره های آموزشی علاقه مند گردانیم؟
چگونه مدیران را جهت اعزام کارکنان به آموزش ترغیب نمائیم؟
چگونه می شود دیدگاه مسئولان آموزش را تغییر داد؟
چگونه می شود از تجارب سایر شرکتها استفاده نمود؟
چگونه می شود از مسئولان آموزش جواب درستی دریافت نمود؟
وسیله اعزام به محل آموزش مطابق میل فرد نمی باشد؟
امکانات رفاهی مناسب در اختیار افراد قرار نمی گیرد؟
چگونه می توان نیازهای آموزش افراد را تشخیص داد؟
چگونه باید از برگزاری دوره ها انتقاد کرد؟
چگونه می توان کیفیت هر دوره را ارزیابی کرد؟
چگونه می توان کمیت دوره ها را بررسی کرد؟
چگونه بین نیازها و چالش های شرکت با آموزش مناسب ایجاد کرد؟
چگونه باید نیازسنجی و طراحی آموزش انجام شود؟
چگونه افراد را به آموزش اعزام کنیم؟
چگونه می توان بین آموزش و مهارتهای شغلی ارتباط برقرار نمود؟
چگونه می توان نسبت به ارتقاء واحد آموزش اقدام نمود؟
چه کنیم که آموزش بهتر شود؟
چه کنیم که هزینه آموزشی کمتر شود؟
چه کنیم که افراد علاقمند می شوند؟
چند نفر را به آموزش اعزام کنیم که خللی در کار ایجاد نشود؟
چه کنیم که مدیران از آموزش کارکنان جلوگیری نکنند؟
گردآوری و تالیف: علی خویه www.khooyeh.ir      09122991608    
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 50 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
www.khooyeh.com
 
 
 
 
 
 
 
 
مجموعه کتاب ها و محصولات آموزشی                   www.khooyeh.com
مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت
www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
khooyehali@yahoo.com
09122991608
برای تهیه کتاب ها و محصولات آموزشی می توانید با شماره های انتشارات آگاه  66460932 و66467323 پخش رسا 66415040 و  نشر دوران و دیدار 66961622  تماس حاصل نمایید.
 
 
 
نام کتاب و محصول
مولفان
قیمت
ناشر
 
 
1
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات – کتابی در مورد رفتار مصرف کنندگان وشیوه های برخورد با مشتریان و ذهن خوانی مشتریان- برقراری ارتباط موثر با دیگران
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
1700
رسا
 
 
مدیریت استراتژیک توزیع و پخش
فروش مویرگی، تکنیک ها و تاکتیک ها و استراتژی های توزیع و پخش کانال ها توزیع
علی خویه
18000
فرادید
 
 
مدیریت برند،
مهندسی ساختار برند مدیریت نام و نشان تجاری
علی خویه
15000
ایده
 
2
شیوه های حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات- - 
تبلیغات تریزی – کتابی موثر وکاربردی در مورد بازاریابی خلاق و شیوه های به کارگیری خلاقیت در فروش بازاریابی  ارتباطات و تبلیغات
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
1700
رسا
 
3
راز تجارت
نکات ساده، کلیدی و کاربردی از تجارت، بازرگانی، بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خرید
علی خویه، مرضیه خویه، فهیمه احمدی، علیرضا خویه و ...
2000
مولف
 
 
 
اسرار تجار ت بین الملل در ایران
کتابی ساده و کاربردی برای بازاریابی بازرگانی و تجارت بین الملل درایران نکات بسیار مهم و کاربردی برای صادرات واردات و تجارت بین الملل....
علی خویه
4000
مولف
 
4
مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی –
کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
3200
رسا
 
5
بازاریابی املاک و مستغلات – راهکارهای علمی و عملی انتخاب، خرید، فروش، اجاره و رهن ساختمان ملک و آپارتمان.....
کتابی کاربردی برای هر کسی که می خواهد در زندگی و کار خود به خرید فروش و معامله ملک بپردازد ...
علی خویه و فهیمه احمدی
3500
مولف
 
6
سبک های تبلیغات
تئوری ها و سبکهای تبلیغات
کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....
دکتر محمود محمدیان و مهندس علی خویه
2750
رسا  
7
تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات-  چاپ دوم
در این کتاب دایره المعارفی از تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی را فرا می گیرید به طور ساده و کاربردی تمامی شیوه ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و فروش را مورد بررسی قرار داده است ....
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
3200
سیته  
8
سی دی آموزشی راز تجارت(1)
بیش از هزاران مقاله مطلب متن کتاب در مورد تجارت فروش تبلیغات بازاریابی خلاقیت ارتباطات و ...
نکات ساده، کلیدی و کاربردی از تجارت، بازرگانی، بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خرید
علی خویه مرضیه خویه علیرضا خویه
3500
رسا و مولف
 
9
مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش ،طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب  و کار- یکی از مهمترین و اثرکذارترین عوامل فروش و تجارت محیط و طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار می باشد
یکی از کتاب های کاربردی برای هرفردی که در کسب و کار خود که به محیط توجه دارد و اثر محیط بر کسب و کار خود را می داند
علی خویه
3200
دیدار
 
10
مهندسی فروش-
از نامش پیداست مهندس و تجزیه تحلیل عوامل فروش فروشنده حرفه ای و هزاران مطلب مفید برای تمامی بازاریابی کاسبان فروشندگان وتاجران
علی خویه
4000
مولف
 
 
دی وی دی و نرم افزار آموزشی مدیریت و مهندسی فروش – تکنیک های فروش -  فروش حرفه ای
علی خویه
8000
Gmas.ir
 
11
خلاقیت کاربردی
 در حل مشکلات و مسائل زندگی و کسب و کار
علی خویه و فهیمه احمدی
4000
مولف
در حال
چاپ
 
 
دی وی دی و نرم افزار آموزشی مدیریت و مهندسی خلاقیت – خلاقیت وایده یابی – تکنیک های خلاقیت
علی خویه
8000
Gmas.ir
 
12
مهندسی تبلیغات تجاری و بازرگانی
علی خویه و فهیمه احمدی
2500
مولف
در حال
چاپ
 
 
دی وی دی و نرم افزار آموزشی بازاریابی تلفنی ویزیت تلفنی و فروش تلفنی سفارش تلفنی چگونه یک بازاریاب و فروشنده تلفنی موفقی باشیم
علی خویه
5000
Gmas.ir
 
 
دی وی دی و نرم افزار آموزشی بازاریابی بیمه
علی خویه
5000
Gmas.ir
 
 
مجموعه آموزشی بازاریابی خدمات بخش رستوارن هتل گردشگری و خدمات تفریحی
علی خویه
10000
Gmas.ir
 
 
دی وی دی و نرم افزار آموزشی ارتباطات خلاق وموثر
علی خویه
5000
Gmas.ir
 
و چندین اثر دیگر در دست  تهیه  ترجمه ، تالیف و اجرا ......                                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مدرس دوره های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، خلاقیت، فروش و ارتباطات
استاد علی خویه
09122991608www.khooyeh.com 
    www.alikhooyeh.blogfa.com
  www.gmas.ir
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم بیش از 10 عنوان کتاب تخصصی
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 15  سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
 
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی و اجرایی
 
 
 
 
 
نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها گردآوری و تالیف: استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...
 - www.khooyeh.ir-   09122991608 
 
چگونه ؟
دوره های آموزشی به صورت حضوری و یا غیرحضوری برگزار شود بهتر است؟
به چه دلیل دوره های کاربردی آموزش برگزار نمی شود؟
به چه دلیل دوره های آموزشی در داخل شرکت کمتر برگزار می شود؟
چگونه افراد برای دوره ها انتخاب می شوند؟
چگونه آموزش ها اثربخش باشند؟
چگونه ارزیابی از اثربخشی آموزش ها صورت پذیرد؟
چگونه برنامه ریزی آموزش در شرکت انجام می شود؟
چگونه تامین اعتبار صورت نمی پذیرد؟
چگونه راندمان و بهره وری آموزش ها در بهبود سیستم بالا می رود؟
چگونه در کارکنان جهت شرکت فعالانه در آموزش ها انگیزه ایجاد کرد؟
چگونه آموزش های متناسب با هر پست مشخص می گردد؟
چگونه معیار ارزشیابی عادلانه تری از دوره های آموزشی برای کارکنان ایجاد کنیم؟
چگونه بهترین و بیشترین نیاز آموزشی برای هر واحد را می توان مشخص کرد؟
چگونه می توان برنامه ریزی آموزشی خوبی داشت؟
چگونه امکان دارد مسئول آموزش شرکت تغییر داد؟
چگونه ممکن است محل آموزش کارکنان تغییر داد؟
چگونه می شود امتیاز بیشتری به آموزش دیدگان داد؟
چگونه باید مشکل آموزش را حل کرد و مشکل دیگری پیدا نکرد؟
چگونه می توان انگیزه روسا را برای افزایش دوره آموزشی بالا برد؟
چگونه می توان اساتید مجرب برای دوره آموزشی پیدا نمود؟
چگونه می توان تعادل بین اعزام کلیه افراد به دوره آموزشی را برقرار کرد؟
کیفیت آموزش چگونه باشد؟
مربی و استاد آموزش چگونه باشد و چگونه انتخاب می شود؟
چگونه یک دوره آموزشی می تواند مفیدتر برای فرد باشد؟
علاوه بر دقت بر روی حجم و ساعت آموزش به چگونگی ارائه آموزش و کیفیت آن نیز دقت و کنترل شود. دوره های تکراری حذف شود؟
چگونه نیازهای آموزشی را بنویسیم؟
چگونه مدرسین را انتخاب کنیم؟
چگونه در آموزش نقش ایفا کنیم؟
چگونه ماموریتهای آموزشی را بدهیم؟
چگونه انگیزه آموزشی ایجاد کنیم؟
چگونه استاد دوره تعیین می شود؟
چگونه نیازهای آموزشی تدوین می شود؟
چگونه افراد می توانند از ماموریت آموزشی استفاده کنند؟
چگونه برای آموزش کارکنان برنامه ریزی کنیم که به وظایف سازمانی آنها لطمه وارد نشود؟
چگونه آموزش بدهیم که نیازهای آموزشی کارکنان با وظایف شغلی آنها تناسب داشته باشد؟
به چه شیوه ای برنامه ریزی کنیم که کارکنان برای فراگیری دوره های آموزشی رغبت داشته باشند؟
آیا برگزاری دوره های تئوری کفایت می کند یا به صورت عملی نیز باید آموزش دید؟
چگونه می توان به ایده آل ها رسید؟
چگونه با کم کاری در آموزش باید برخورد شود؟
چگونه آموزش ها اولویت بندی می شوند؟
چگونه آموزش در شرکتها به         رفت ؟
چگونه می توانیم مشکل عدم تناسب آموزشها با نیازها و چالش های شرکت را رفع کنیم ؟
چگونه می توانیم آموزشهای مناسب  همکاران شرکت برای انجام ماموریتهای شرکت را مشخص نمائیم؟
چگونه کیفیت آموزشها را ارتقاء ببخشیم؟
چگونه افراد را به طی دوره های آموزشی علاقه مند گردانیم؟
چگونه مدیران را جهت اعزام کارکنان به آموزش ترغیب نمائیم؟
چگونه می شود دیدگاه مسئولان آموزش را تغییر داد؟
چگونه می شود از تجارب سایر شرکتها استفاده نمود؟
چگونه می شود از مسئولان آموزش جواب درستی دریافت نمود؟
وسیله اعزام به محل آموزش مطابق میل فرد نمی باشد؟
امکانات رفاهی مناسب در اختیار افراد قرار نمی گیرد؟
چگونه می توان نیازهای آموزش افراد را تشخیص داد؟
چگونه باید از برگزاری دوره ها انتقاد کرد؟
چگونه می توان کیفیت هر دوره را ارزیابی کرد؟
چگونه می توان کمیت دوره ها را بررسی کرد؟
چگونه بین نیازها و چالش های شرکت با آموزش مناسب ایجاد کرد؟
چگونه باید نیازسنجی و طراحی آموزش انجام شود؟
چگونه افراد را به آموزش اعزام کنیم؟
چگونه می توان بین آموزش و مهارتهای شغلی ارتباط برقرار نمود؟
چگونه می توان نسبت به ارتقاء واحد آموزش اقدام نمود؟
چه کنیم که آموزش بهتر شود؟
چه کنیم که هزینه آموزشی کمتر شود؟
چه کنیم که افراد علاقمند می شوند؟
چند نفر را به آموزش اعزام کنیم که خللی در کار ایجاد نشود؟
چه کنیم که مدیران از آموزش کارکنان جلوگیری نکنند؟
گردآوری و تالیف: علی خویه www.khooyeh.ir      09122991608    
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 50 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
www.khooyeh.com Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

com

khooyeh

در دوره های آزاد و MBA

مرکز آموزش­های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی