چرا آموزش
نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها
گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...
- www.khooyeh.ir- 09122991608
به چه دلیل ؟
به چه دلیل نیاز به برگزاری دوره آموزشی می باشد؟
به چه دلیل دوره های آموزشی جنبه کاربردی پیدا نمی کنند؟
به چه دلیل مدیران در برابر برگزاری بعضی دوره ها مقاومت نشان می دهند؟
چه چیزی در مسئله آموزش در حال روی دادن است؟
چه ارتباطی بین آموزش و کارائی شغلی کارکنان وجود دارد؟
چه میزان افراد از مشکل آگاه هستند؟
چه محدودیت هایی در اجرای دوره های آموزشی وجود دارد؟
چه رابطه ای بین سابقه کار و آموزش وجود دارد؟
چه چیز باعث شده کلاسهای آموزشی از دید کارکنان صرفاً دوره ای جهت افزایش امتیاز شغلی باشد ولاغیر؟
به چه دلیل ساعت آموزش واحد برنامه ریزی بیشتر از متوسط اداره است؟
به چه دلیل هزینه های آموزش دانشکده های صنعت آب و برق خیلی بالا است؟
به چه دلیل هزینه آموزش صرف افرادی می شود که کار تخصصی ندارد؟
به چه دلیل آموزش خوبی اخذ نمی گردد؟
به چه دلیل مسئول آموزش همه کاری می کند به جز آموزش؟
به چه دلیل بعضی از واحدها هیچ گونه آموزشی ندارند؟
به چه دلیل بعضی از افراد به هیچ دوره آموزشی فرستاده نمی شوند؟
به چه دلیل به بحث آموزش بهایی داده نمی شود؟
به چه دلیل فقط از واحدهای خاص به آموزش فرستاده می شوند؟
چه آموزشهایی برای کارمندان مناسب است؟
چه نتایجی در آموزشهای کارمندان برای شرکت و کارمندان بدست می آید؟
چه تاثیری در عملکرد کارمندان خواهد داشت؟
دلیل به موقع برگزار نشدن دوره ها چیست ؟
دلیل کم شرکت کردن کارکنان در جلسات آموزش چیست؟
محتوای دوره های آموزشی تخصصی مربوط به هر دوره چیست؟
بودجه سالانه آموزش چقدر است؟
به چه دلیل باید حتماً دوره های آموزشی کددار برگزار شود؟
چرا آموزش ضرورت دارد؟
چرا برنامه مدونی برای آموزش وجود ندارد؟ یا اگر هم برنامه داریم فقط فرمایشی است و عملی نمی شود؟
چرا به لحاظ تامین اعتبار، هزینه های آموزشی در اولویت های آخر است؟
چرا آموزش صرفاً برای افراد خاص است و اغلب کارکنان در دوره های آموزشی بی بهره اند؟
چه دوره های موردنیاز شرکت است؟
چه چیز باید از آموزش شرکت انتظار داشت؟
دلیل عدم تناسب آموزشها با نیازها و چالشهای شرکت چیست؟
مواردی که آموزشها متناسب با نیازها نبوده اند کدامند؟
چه امکاناتی برای اثربخشی بیشتر دوره های آموزشی موردنیاز می باشد؟
به چه دلیل آموزش نقشی در بهره برداری ندارد؟
به چه دلیل افراد به آموزش فرستاده نمی شوند؟
به چه دلیل کارکنان به رفتن دوره های آموزشی علاقه ای ندارند؟
به چه دلیل مسئولان آموزش فقط توجیه می کنند؟
به چه دلیل دوره های آموزشی فقط در مرکز برگزار می شود؟
به چه دلیل فقط در شرکتها دوره های آموزشی در مرکز برگزار می شود؟
به چه دلیل امور مالی با آموزش همکاری نمی کنند؟
آموزش ها در بعضی از واحدها شرکت بیش از سایر واحدها اجرا می شود؟
سرفصل دروس آموزش به شکلی طراحی شده است که با چند ساعت نمی توان حق مطلب را ادا نمود و دوره ها ناقص تمام می شوند.
چه راهکارهایی جهت جذب کارکنان به آموزش وجود دارد؟
چه مشکلاتی باعث عدم رغبت کارکنان در دوره های آموزشی می شود؟
به چه دلیل علاقه مندی جهت شرکت در دوره ها وجود ندارد؟
به چه دلیل آموزش های شرکت متناسب با نیازها و چالشهای شرکت نمی باشد؟
به چه دلیل آموزش باید با نیازها و چالشهای شرکت مناسب باشد؟
به چه دلیل فقط مسئول آموزش باید پاسخگوی نیازهای آموزش باشد؟
عدم آموزش چه تاثیری بر عملکرد دارد؟
چه ضرری از آموزش نامناسب به شرکت وارد می شود؟
نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها
گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...
- www.khooyeh.ir- 09122991608
چگونه ؟
دوره های آموزشی به صورت حضوری و یا غیرحضوری برگزار شود بهتر است؟
به چه دلیل دوره های کاربردی آموزش برگزار نمی شود؟
به چه دلیل دوره های آموزشی در داخل شرکت کمتر برگزار می شود؟
چگونه افراد برای دوره ها انتخاب می شوند؟
چگونه آموزش ها اثربخش باشند؟
چگونه ارزیابی از اثربخشی آموزش ها صورت پذیرد؟
چگونه برنامه ریزی آموزش در شرکت انجام می شود؟
چگونه تامین اعتبار صورت نمی پذیرد؟
چگونه راندمان و بهره وری آموزش ها در بهبود سیستم بالا می رود؟
چگونه در کارکنان جهت شرکت فعالانه در آموزش ها انگیزه ایجاد کرد؟
چگونه آموزش های متناسب با هر پست مشخص می گردد؟
چگونه معیار ارزشیابی عادلانه تری از دوره های آموزشی برای کارکنان ایجاد کنیم؟
چگونه بهترین و بیشترین نیاز آموزشی برای هر واحد را می توان مشخص کرد؟
چگونه می توان برنامه ریزی آموزشی خوبی داشت؟
چگونه امکان دارد مسئول آموزش شرکت تغییر داد؟
چگونه ممکن است محل آموزش کارکنان تغییر داد؟
چگونه می شود امتیاز بیشتری به آموزش دیدگان داد؟
چگونه باید مشکل آموزش را حل کرد و مشکل دیگری پیدا نکرد؟
چگونه می توان انگیزه روسا را برای افزایش دوره آموزشی بالا برد؟
چگونه می توان اساتید مجرب برای دوره آموزشی پیدا نمود؟
چگونه می توان تعادل بین اعزام کلیه افراد به دوره آموزشی را برقرار کرد؟
کیفیت آموزش چگونه باشد؟
مربی و استاد آموزش چگونه باشد و چگونه انتخاب می شود؟
چگونه یک دوره آموزشی می تواند مفیدتر برای فرد باشد؟
علاوه بر دقت بر روی حجم و ساعت آموزش به چگونگی ارائه آموزش و کیفیت آن نیز دقت و کنترل شود. دوره های تکراری حذف شود؟
چگونه نیازهای آموزشی را بنویسیم؟
چگونه مدرسین را انتخاب کنیم؟
چگونه در آموزش نقش ایفا کنیم؟
چگونه ماموریتهای آموزشی را بدهیم؟
چگونه انگیزه آموزشی ایجاد کنیم؟
چگونه استاد دوره تعیین می شود؟
چگونه نیازهای آموزشی تدوین می شود؟
چگونه افراد می توانند از ماموریت آموزشی استفاده کنند؟
چگونه برای آموزش کارکنان برنامه ریزی کنیم که به وظایف سازمانی آنها لطمه وارد نشود؟
چگونه آموزش بدهیم که نیازهای آموزشی کارکنان با وظایف شغلی آنها تناسب داشته باشد؟
به چه شیوه ای برنامه ریزی کنیم که کارکنان برای فراگیری دوره های آموزشی رغبت داشته باشند؟
آیا برگزاری دوره های تئوری کفایت می کند یا به صورت عملی نیز باید آموزش دید؟
چگونه می توان به ایده آل ها رسید؟
چگونه با کم کاری در آموزش باید برخورد شود؟
چگونه آموزش ها اولویت بندی می شوند؟
چگونه آموزش در شرکتها به رفت ؟
چگونه می توانیم مشکل عدم تناسب آموزشها با نیازها و چالش های شرکت را رفع کنیم ؟
چگونه می توانیم آموزشهای مناسب همکاران شرکت برای انجام ماموریتهای شرکت را مشخص نمائیم؟
چگونه کیفیت آموزشها را ارتقاء ببخشیم؟
چگونه افراد را به طی دوره های آموزشی علاقه مند گردانیم؟
چگونه مدیران را جهت اعزام کارکنان به آموزش ترغیب نمائیم؟
چگونه می شود دیدگاه مسئولان آموزش را تغییر داد؟
چگونه می شود از تجارب سایر شرکتها استفاده نمود؟
چگونه می شود از مسئولان آموزش جواب درستی دریافت نمود؟
وسیله اعزام به محل آموزش مطابق میل فرد نمی باشد؟
امکانات رفاهی مناسب در اختیار افراد قرار نمی گیرد؟
چگونه می توان نیازهای آموزش افراد را تشخیص داد؟
چگونه باید از برگزاری دوره ها انتقاد کرد؟
چگونه می توان کیفیت هر دوره را ارزیابی کرد؟
چگونه می توان کمیت دوره ها را بررسی کرد؟
چگونه بین نیازها و چالش های شرکت با آموزش مناسب ایجاد کرد؟
چگونه باید نیازسنجی و طراحی آموزش انجام شود؟
چگونه افراد را به آموزش اعزام کنیم؟
چگونه می توان بین آموزش و مهارتهای شغلی ارتباط برقرار نمود؟
چگونه می توان نسبت به ارتقاء واحد آموزش اقدام نمود؟
چه کنیم که آموزش بهتر شود؟
چه کنیم که هزینه آموزشی کمتر شود؟
چه کنیم که افراد علاقمند می شوند؟
چند نفر را به آموزش اعزام کنیم که خللی در کار ایجاد نشود؟
چه کنیم که مدیران از آموزش کارکنان جلوگیری نکنند؟
گردآوری و تالیف: علی خویه www.khooyeh.ir 09122991608
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 50 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
- ۱۱۲۸ نمایش