مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

به نام خدا

 

 

هدف گذاری در فروش و بازاریابی

تهیه و تنظیم: علی خویه

www.khooyeh.com

09122991608

 

 

مقدمه:

مهمترین عامل ، در کسب هر موفقیتی ، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدفگذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است ، هدفها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند.

باتوجه به مبانی هدف گذاری هایی که در این مدت در شرکت برای کارشناسان و مراکز توزیع مشخص شده بود سعی می شود تا با آسیب شناسی آن به بهبود سیستم هدفگذرای پرداخته شود

مفهوم هدف:

 مفهوم هدف ، دارای تعاریف گوناگونی است . این واژه معمولا در زندگی روزمره انسانها کاربردهای فراوانی دارد و از آن در موقعیتها و شرایط مختلف استفاده می شود هدف در حقیقت یک موقعیت یا وضعیت بیرونی یا خارج از وجود انسانها است که افراد سعی دارند با تلاش به آن دست پیدا کنند. علی رغم اینکه سلیقه ها و انگیزه ها را از درون هدایت می کنند، هدفها محرکهای خارجی هستند که با تحریک انگیزه های انسانی ، افرادرا به سمت خود سوق می دهند.

یکی از تعاریف نسبتا جامع از هدف به شرح ذیل است :

"هدف ، نتیجه یا پایانی است که کوششهای شما را به سمت خود هدایت می کندو" (LARRIE ROUILARD) در این تعریف ، نتیجه یا پایان یک واقعیت است که کوششهایش را برای کسب آن به کار می گیرد. به طورکلی در این تعریف برای هدف چهارعنصر درنظر گرفته شده است که شالوده اصلی هدف را نیز تشکیل می دهند:

فعالیت یا کوشش ; نتایج یا پایان ; زمان ; هزینه ها.

هر هدفی متضمن یکسری فعالیت هدفمند و مشخصی است که تمامی این کوششهابرای رسیدن به یک نتیجه یا پایانی است که برای فرد از اهمیت والایی برخوردار است .این کوششها تاجایی تداوم پیدا خواهندکرد که انتظار فرد از زمان و هزینه ها برای فرد قابل عمل باشد. باتوجه به این عناصر چهارگانه ، هدف را می توان چنین تعریف کرد که هدف ،نتیجه یا پایان یک فعالیت ویژه و قابل اندازه گیری است ، تحت یک شرایط زمانی و موانع و محدودیتهای هزینه ای ویژه .

تفاوت بین مفاهیم هدف، ابزار و کار:

اولین نقطه قابل توجه که سیستم هدف شرکت دارد عدم تعریف و تفاوت بین مفاهیم هدف کارها و ابزار ها می باشد هدف درواقع قله ای است که مشخص شده برای رسیدن به این هدف لوازم و ملزومات و ابزارهای نیاز است علاوه بر این برای رسیدن به این هدف باید کارهایی صورت پذیرد.  

مفهوم

نوع و جنس

منابع

روش انجام

هدف

کمی کیفی

سازمانی

عملیاتی

ماموریت

کمی

سازمان

ادراکی

کار

کیفی

توانمندی نیروها

اجرایی

وظیفه

کمی کیفی

قابلیت توانمندی استعداد

اجرایی

استراتژی

کمی کیفی

چشم اندار و ماموریت شرکت

مطالعاتی تحقیقاتی

ابزار

کمی- عددی

امکانات

تدارکاتی

برای روشن شدن بیشتر این مفاهیم به چند نمونه اشاره می شود

مفهوم

نمونه اول

نمونه دوم

هدف

فروش 80 درصدی

جذب محصول جدید

ماموریت

پیشبرد فروش

توسعه بازار

کار

پیگیری ها مکرر  تماس با نمایندگی ها

افزایش انگیزه - سیستم های تشویقی

تخفیفات جوایز و ...

تحقیقات بازاریابی

آمار و گزارشات

تجزیه و تحلیل SWOT

وظیفه

ارتباط با تولید کننده و توزیع کننده

ارتباط با بازار

استراتژی

فروش مویرگی

افزایش سهم بازار

ابزار

تلفن فکس پرینت ای میل

ابزارهای تحقیقاتی

 

تعریف هدف و مبانی هدف در شرکت:

استراتژی کلی هدف گذاری در شرکت بر مبنای استراتژی فشار و فروش مویرگی می باشد و هدف ها بر اساس فروش و توزیع ماهها گذشته درصدی از میزان توزیع محصولات و خدمات به صورت درصدی به مراکز و کارشناسان ابلاغ می شود برای نمونه در جدول زیر نمونه هدفگذاری کارشناسان مشاهده می شود.

تجزیه و تحلیل هدفگذاری کارشناسان و برندها
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

هدف گذاری در فروش و بازاریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی