مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها



 

سوالات کلاس های استاد خویه www.khooyeh.ir 

www.khooyeh.com

www.saleschool.blogfa.com

 

11- کارایی را تعریف کنید؟

 

 

12- اثر بخشی را توضیح دهید؟

 

 

13- از نظر تئوری سازمان ، چه چیزی سازمان را اثر بخش می کند.؟

 

 

14_ آیا  مدیر خوب تصمیم ساز است یا تصمیم گیر  شرح دهید؟

 

 

15- مدیر خوب از هدف تاثیر میگرد یا بر هدف تاپر می گذارد؟

 

نام و نام خانوادگی :                                                                                                                تاریخ:

1- تعریف طراحی و چیدمان فروشگاه را بنویسید؟

2- از اصول مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش، 4 اصل را بنو یسید؟

3- مدیریت فروشگاهی را تعریف کنید؟

4- عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتری را نام ببرید؟

5- ارتباطات را تعریف کنید؟

6- فروشگاههای زنجیره ای از چه مواردی با مشتریان ارتباط برقرار می کنند؟

7- انواع فروشگا هها را نام ببرید؟

8- ویژگیهای فروشگا ههای زنجیره ای را نام ببرید؟

9- روابط عمومی را تعریف کنید؟

10- سمپلینگ چیست؟

11-روش های برقراری ارتباط با مشتریان را شرح دهید؟

12- مزایای سمپلینگ را نام ببر ید؟

13- بازارپردازی یا مرچندایزینگ چیست؟

14- هدف از مرچندایزینگ را بنویسید؟

15- وظایف چیدمان مرچندایزینگ را بنویسید؟

16- وظایف بازار پرداز یا سمپلر را بنویسید؟

17- عوامل مورد نظر مشتری در بازار پردازی را بنویسید؟

 

.نام و نام خانوادگی:                                                                                                                تاریخ :

 

1-     منظور از شکار مشتری چیست؟

2-    چگونه می توان از زمان و حضور در سازمان  برای شکار مشتری استفاده کرد؟

3-    استفاده از ابزار ها و امکانات سازمان در شکار مشتری با ذکر مثال شرح دهید؟

4-    نحوه استفاده از استراق سمع در شکار مشتری چگونه است مثال بزنید؟

5-    افق طلایی دید را توضیح دهید؟

6-    نحوه اسفاده از تملق و چاپلوسی در تکنیک شکار مشتری را شرح دهید؟

7-    چهار مورد از تکنیک های شکار مشتری را نام ببرید؟

8-    انواع حریم را با توضیح شرح دهید؟

9-    ترفند ویزیت به ویزیت را توضیح دهید؟

10-  جابه جایی منطقه ویزیت چه تاثیری در کار فروشندگی دارد؟

11-                        نام و نام خانوادگی:                                                                                   تاریخ:

12-                        1- چند منابع مشتری یابی در کتاب ذکر شده است ؟

13-                                                                                                                                                           الف)18                  ب)22                         ج)20                            د)24

14-                                                                                                                                                           2-بزرگ ترین کتابخانه جهان که از منابع مشتری یابی است و زیر انگشتان شما است چیست؟

15-                                                                                                                                                           الف)کتابخانه                 ب)کتاب زرد                   ج)اینترنت               د) نماشگاه تجاری

16-3-نحوه معرفی به مسئول پذیرش یا مشتری در فراخوان سرد به چه گونه ای است؟

17-                                                                                                                                                           الف)نامتان،نام شرکتتان،شغلتان،سرزده آمده اید                ب)نام شرکتتان،نامتان،سرزده آمده اید، شغلتان

18-                                                                                                                                                           ج)نامتان،شغلتان،اسم شرکتتان، سر زده آمده اید               د)شغلتان،شرکتتان،نامتان،سرزده امده اید

19-                                                                                                                                                           4-مشتری یابی گام چندم در زنجیره فروش حرفه ای است؟

20-                                                                                                                                                           الف)اول                     ب)چهارم                        ج)پنجم                           د) سوم

21-                                                                                                                                                           5- یکی از مفید ترین ابزارها که می توانید به گنجینه فکری یا ارزش ویژه حرفه ای خود اضافه کنید چیست؟

22-                                                                                                                                                           الف)مشتری یابی              ب)سازگاری                 ج)انعطاف رفتاری          د)تفاهم

23-                                                                                                                                                           6-کلید کاربرد موفق مدل انعطاف رفتاری چیست؟

24-                             الف)سازگاری         ب)انعطاف رفتاری              ج)قابلیت تطبیق رفتار         د)تفاهم

25-                             7-کدام یک از افراد زیر شنودگان خوبی نیستند و از اینکه توجهات معطوفشان شود نمی هراسند؟

26-الف)رابطه گرا            ب)معاشرتی                   ج)مدیر                 د) متفکر

27-                             8-کدامیک از افراد زیر یک کسب و کار کننده تمام عیار است و فردی درون گراست؟

28-                             الف)معاشرتی                 ب)متفکر                      ج)رابطه گرا                   د)مدیر

29-                             9.پرس و جو ،گام چندم زنجیره فروش حرفه ای است؟

30-                             الف)سوم                       ب)چهارم                     ج)پنجم                        د) ششم

 

 

                      

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

کلاس های استاد خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی