800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در موسسات مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
حوزه
محتوای آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
- اصول فروشندگی
ارتقای بینش
- مدیریت در فروش موسسات آژانس های مسافرتی هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- تفکر خلاق و سیستمی
- مهندسی فکر
ارتقای مهارت
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
- مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت مدیریت زمان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت های رفتاری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- زبان بدن
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته - انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری - مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته - نکات مهم برای جذب مشتری موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
- 10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- 10 اشتباه فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
- تکنیک های فروش تلفنی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- چاشنی های فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- فروش خلاق در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
کارگاه
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
دارای بیش از 13 سال تجربه اجرایی
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
دوره های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری ویژه آموزشگاه ها و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
همایش بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
بازاریابی خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری ، بازاریابی و فروش
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
حوزه آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
محتوای آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
- اصول مدیریت بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
- اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
- مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش
- مدیریت آمیخته بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
- اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت مدیریت مشتریان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت های ارتباطی با مشتریان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت تبلیغات و روابط عمومی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
- مهارت های ارایه پروموشن در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت های جذب و حفظ مشتری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت بازارگرمی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت بازارسازی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت بازار سنجی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت بازاریابی مویرگی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت مدیریت زمان در بازاریابی موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت های رفتاری
- مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
- مهارت های تحقیقات بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری تولید شده
- · شناخت تقسیمات بازار در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- · شناخت جایگاه یابی بازار در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
- · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
کارگاه
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
حوزه آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
محتوای آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
- اصول فروشندگی
ارتقای بینش
- مدیریت در فروش موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- تفکر خلاق و سیستمی
- مهندسی فکر
ارتقای مهارت
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
- مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت مدیریت زمان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت های رفتاری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- زبان بدن
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته - انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری - مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته - نکات مهم برای جذب مشتری موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
- 10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- 10 اشتباه فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
- تکنیک های فروش تلفنی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- چاشنی های فروش در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- فروش خلاق در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
کارگاه
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری کاربردی
مدیریت برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
مدیریت برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
09372991608
www.khooyeh.com
حوزه آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
محتوای آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- اصول برند سازی حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
ارتقای بینش و نگرش
- تفکر برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- تعریف جدید اصول مدیریت برند
- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند
- تفکر خلاق در برند سازی
ارتقای مهارت
- مهارتهای برند سازی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت برند داری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت برند شناسی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند
- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند
- مهندسی ارزش برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت پیشبرد و ترفیع برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت تحقیقات برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت حفظ برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت کنترل برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت هویت سازی برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- مهارت شخصیت سازی برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- معاینه فنی برند در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- سبگ های برندسازی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری
کارگاه
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.gmas.ir
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
- بیش از 13سال تجربه اجرایی،
مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری www.alikhooyeh.blogfa.com
...........................................................................................
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد. بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند. در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود. سرفصل های سمینار: ۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف) ۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟ ۳/ موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟ ۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری چیست؟ ۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری خود دارد؟ ۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟ ۳-۴- چگونه می توان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری بیشتری به یک مشتری فروخت؟ ۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟ ۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته ۵/ پرسش و پاسخ گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
و خدمات وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
تیپ شناسی مشتریان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهروانشناسی مشتریان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهشیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهروش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها .... .... ... در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهان ال پی در ارتباطات خلاق در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهتکنیکهای مشتری سازی تلفنی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهمشتری مداری تلفنی در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهروابط عمومی خلاق و موثر در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهتکنیک های بهبود روابط عمومی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهدام های روابط عمومی موثر و اثربخش 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهزبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) مهندسی ذهن در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهالف)اعصابو شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی ج)برنامهریزی نقش اعصاب در تبلیغات ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهاصل استفاده از قدرت سوال اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهبازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدلسازی برای مشتری سازی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهفرایند مدلسازی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهاصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها اصل خطوط زمانی اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 13 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری : 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
روز اول
روز دوم
9-11
مبانی و مفاهیم آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
اشتباه های و خطاهای کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
11-13
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش
ابعاد کیفیت آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری تعمیرات نگهداری آموزش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش، و مدیریت
تکنیک های مذاکره در آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
14-16
تکنیک های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
کارگاه کارگروهی تکنیک های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
16-18
کارگاه کارگروهی
انواع آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
روز اول
روز دوم
روز سوم
9-11
مبانی و مفاهیم آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
فروشنده و نمایندگی حرفه ای
ویژگیها، شرایط، وظایف
و آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13
انواع آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
تکنیک های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری تعمیران نگهداری آموزش
14-16
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش، و مدیریت
تکنیک های مذاکره در آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
اشتباه های و خطاهای کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
کنترل هزینه های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
16-18
کارگاه کارگروهی
چک لیست بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
مدیریت کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش ، سیستم های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش و کنترل کیفیت
کارگاه کارگروهی
آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری تعمیران نگهداری آموزش
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: مبانی و مفاهیم آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهچک لیست بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش انواع آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهتکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف مدیریت و آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش سیستم هاتی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهنرم افزارهای آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهتکنیک های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری براساس قرارداد مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... تاکتیک های ارتباطات خلاق در آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهنگهداری صورتجلسهی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری ارایه شده به مشتریان دسترسی به کلیه سوابق آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری ارایه شده به تفکیک جزییات اشتباه های و خطاهای کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهکنترل هزینه های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری مدیریت کارکنان آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش ، سیستم های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری پس از فروش و کنترل کیفیت جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابستهانواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
کارگاه آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.gmas.ir
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری کاربردی
سرپرستی اثربخش
در موسسات موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
حوزه آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
محتوای آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم مدیریت
- مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت
- مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش
- حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن
- اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
- اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش
- اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
ارتقای بینش
- مدیریت تغییر در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- مدیریت استرس در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- تفکر خلاق و سیستمی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- مهندسی فکر و مثبت اندیشی در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
ارتقای مهارت
- مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن
- روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر
- مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش
- مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی
- مهارت ارائه مؤثر مطالب
- مهارت های رفتاری برای سرپرستان در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
- مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی