مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
 
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در موسسات     مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
 
 
حوزه
محتوای آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش
-    مدیریت در فروش موسسات    آژانس های مسافرتی  هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    تفکر خلاق و سیستمی
-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت
-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
-    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت های رفتاری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    زبان بدن
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته -        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
-    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
-    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    چاشنی های فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    فروش خلاق در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
کارگاه
-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
 
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
 دارای بیش از 13 سال تجربه اجرایی
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
 
 
 
 
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
دوره های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   ویژه آموزشگاه ها و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
همایش بازاریابی و فروش در   خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    و خدمات  وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
بازاریابی خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   ، بازاریابی و فروش
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
 
حوزه آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
محتوای آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
-    اصول مدیریت بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش
-    مدیریت آمیخته بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک
-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات  وابسته
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت مدیریت مشتریان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های ارایه پروموشن در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت بازارگرمی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت بازارسازی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت بازار سنجی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت بازاریابی مویرگی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت های رفتاری
-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های تحقیقات بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    تولید شده
-    ·        شناخت تقسیمات بازار در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
 
کارگاه
-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
 
 
 
 
 
 
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
محتوای آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش
-    مدیریت در فروش موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    تفکر خلاق و سیستمی
-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت
-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
-    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت های رفتاری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    زبان بدن
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته -        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
-    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
-    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    چاشنی های فروش در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    فروش خلاق در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
کارگاه
-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
 
 
  
 
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   کاربردی
مدیریت برند در موسسات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته 
مدیریت برند در موسسات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
09372991608
www.khooyeh.com
حوزه آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
محتوای آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    اصول برند سازی حرفه ای در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
ارتقای بینش و نگرش
-    تفکر برند  در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    تعریف جدید اصول مدیریت برند
-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند
-    تفکر خلاق در برند سازی
ارتقای مهارت
-    مهارتهای برند سازی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت برند داری در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت برند شناسی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند
-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند
-    مهندسی ارزش برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت تحقیقات برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت حفظ برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت کنترل برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت هویت سازی برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    مهارت شخصیت سازی برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-     معاینه فنی برند در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    سبگ های برندسازی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری
کارگاه
-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی
 
 
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com 
    www.alikhooyeh.blogfa.com
  www.gmas.ir
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
- بیش از 13سال تجربه اجرایی،
 مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
 همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
 ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
 مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
 مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   www.alikhooyeh.blogfa.com
 ...........................................................................................
 
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    و خدمات  وابسته اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد. بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند. در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود. سرفصل های سمینار: ۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف) ۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟ ۳/ موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟ ۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    چیست؟ ۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    خود دارد؟ ۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟ ۳-۴- چگونه می توان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    بیشتری به یک مشتری فروخت؟ ۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟ ۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته ۵/ پرسش و پاسخ گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
 
 
 
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
 
 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     
و خدمات  وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
  تیپ شناسی مشتریان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهروانشناسی مشتریان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهشیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهروش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری      و انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها .... .... ... در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهان ال پی در ارتباطات خلاق در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهتکنیکهای مشتری سازی تلفنی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهمشتری مداری تلفنی در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهروابط عمومی خلاق و موثر در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهتکنیک های بهبود روابط عمومی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهدام های روابط عمومی موثر و اثربخش 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهزبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) مهندسی ذهن در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهالف)اعصاب‌و شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی ج)برنامه‌ریزی نقش اعصاب در تبلیغات ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهاصل استفاده از قدرت سوال اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهبازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدلسازی برای مشتری سازی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهفرایند مدلسازی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهاصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها اصل خطوط زمانی اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
 
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     خدمات  وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
اساتید دوره:
 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 13 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
  
مدت زمان دوره آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  : 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
 
روز اول
روز دوم
9-11
مبانی و مفاهیم آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
اشتباه های و خطاهای کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
11-13
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش
ابعاد کیفیت آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    تعمیرات نگهداری آموزش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از  فروش،  و مدیریت
تکنیک های مذاکره در آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
14-16
تکنیک های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
کارگاه کارگروهی تکنیک های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
16-18
کارگاه کارگروهی
انواع آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
 
روز اول
روز دوم
روز سوم
9-11
مبانی و مفاهیم آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
فروشنده و نمایندگی حرفه ای
ویژگیها، شرایط، وظایف
 و آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13
انواع آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
تکنیک های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    تعمیران نگهداری آموزش
14-16
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از  فروش،  و مدیریت
تکنیک های مذاکره در آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
اشتباه های و خطاهای کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
کنترل هزینه های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
16-18
کارگاه کارگروهی
چک لیست بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   
مدیریت کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش ، سیستم های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش و کنترل کیفیت
کارگاه کارگروهی
آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    تعمیران نگهداری آموزش
 
 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: مبانی و مفاهیم آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهچک لیست بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    و آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش انواع آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهتکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف مدیریت  و آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش سیستم هاتی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهنرم افزارهای آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهتکنیک های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    براساس قرارداد مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... تاکتیک های ارتباطات خلاق در آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از  فروش،  و مدیریت  تکنیک های مذاکره در آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهنگه‌داری صورت‌جلسه‌ی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    ارایه شده به مشتریان دسترسی به کلیه سوابق آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    ارایه شده به تفکیک جزییات اشتباه های و خطاهای کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهکنترل هزینه های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    مدیریت کارکنان آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش ، سیستم های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    پس از فروش و کنترل کیفیت جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابستهانواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
 
مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
 
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
 
 
 
 
 
کارگاه آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com   
   www.gmas.ir
 
سرفصل دوره آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   کاربردی
سرپرستی اثربخش
در موسسات    موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته
 
حوزه آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
محتوای آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری  
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم مدیریت
-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت
-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش
-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن
-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
ارتقای بینش
-    مدیریت تغییر در موسسات  آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
-    مدیریت استرس در موسسات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
-    تفکر خلاق و سیستمی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
ارتقای مهارت
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر
-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب
-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
 
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

همایش بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرت

هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی