800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در موسسات آموزشی و
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده - اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش موسسات آموزشی و خدمات وابسته - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای - مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت زمان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت های رفتاری در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات آموزشی و خدمات وابسته - 10 اشتباه فروش و ویزیت موسسات آموزشی و خدمات وابسته - 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات آموزشی و خدمات وابسته - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات آموزشی و خدمات وابسته - چاشنی های فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - فروش خلاق در موسسات آموزشی و خدمات وابسته |
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی