مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

سرفصل دوره های آموزشی در  مراکز پزشکی و درمانی  به شکل کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی 

محتوای آموزشی مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-
        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-
        مدیریت اعتراضات مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        نکات مهم برای جذب مشتری مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

دوره های مراکز پزشکی و درمانی   ویژه آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات مراکز پزشکی و درمانی    و خدمات  وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی   

محتوای مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازاریابی مویرگی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی