800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سرفصل دوره های آموزشی در مراکز پزشکی و درمانی به شکل کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی مراکز پزشکی و درمانی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده - اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت کارکنان فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای - مهارتهای مدیریت انگیزه در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت زمان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت های رفتاری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه کور فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - 10 اشتباه فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - پیگیری و ارزیابی فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - چاشنی های فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - فروش خلاق در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته |
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی
دوره های مراکز پزشکی و درمانی ویژه آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی
همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی
بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای مراکز پزشکی و درمانی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت های ارتباطی با مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت های جذب و حفظ مشتری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت بازارگرمی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت بازارسازی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت بازار سنجی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت بازاریابی مویرگی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت زمان در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - · شناخت جایگاه یابی بازار در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی