800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای مراکز پزشکی و درمانی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده - اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت کارکنان فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای - مهارتهای مدیریت انگیزه در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت زمان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت های رفتاری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه کور فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - 10 اشتباه فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - پیگیری و ارزیابی فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - چاشنی های فروش در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - فروش خلاق در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته |
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی
مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای مراکز پزشکی و درمانی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - اصول برند سازی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای برند سازی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت برند داری در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت برند شناسی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت پیشبرد و ترفیع برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت تحقیقات برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت حفظ برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت کنترل برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت هویت سازی برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - مهارت شخصیت سازی برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - معاینه فنی برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - سبگ های برندسازی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
- بیش از 13سال تجربه اجرایی،
مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های مراکز پزشکی و درمانی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های مراکز پزشکی و درمانی www.alikhooyeh.blogfa.com