طراحی ویترین و اهمیت آن در رقابت بازار کار
در بازار کار دنیای امروز و با توجه به اینکه هر روز به تعداد فروشگاه ها، مغازه ها و مجتمع های تجاری افزوده می شود؛ توجه به طراحی حرفه ای دکوراسیون مغازه و فروشگاهها یک نیاز ضروری است. مشتریان در پاساژها و از کنار مغازه های گوناگون عبور میکنند و در نهایت آن مغازه ای را برای خرید انتخاب می کنند که توجه و کنجکاوی آنها را تحریک کند و حس دعوت شوندگی را در آنها برانگیزد.
طراحی یک ویترین شیک و مناسب اولین اقدام برای جلب توجه مشتری است و از این طریق میتوان افراد را با سلیقه ها و نیازهای مختلف جذب نمود. ویترین مغازه نیز باید با توجه به نوع محصولات طراحی شود.
در بازار کار دنیای امروز و با توجه به اینکه هر روز به تعداد فروشگاه ها، مغازه ها و مجتمع های تجاری افزوده می شود؛ توجه به طراحی حرفه ای دکوراسیون مغازه و فروشگاهها یک نیاز ضروری است. مشتریان در پاساژها و از کنار مغازه های گوناگون عبور میکنند و در نهایت آن مغازه ای را برای خرید انتخاب می کنند که توجه و کنجکاوی آنها را تحریک کند و حس دعوت شوندگی را در آنها برانگیزد.
طراحی یک ویترین شیک و مناسب اولین اقدام برای جلب توجه مشتری است و از این طریق میتوان افراد را با سلیقه ها و نیازهای مختلف جذب نمود. ویترین مغازه نیز باید با توجه به نوع محصولات طراحی شود.