مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

روش های افزایش فروش و جلب مشتری

تمامی فروشنده‌ها و شرکت‌ها خواستار افزایش فروش خود می‌باشند.با استفاده از راهکارهای ساده می‌توان تا حدودی میزان فروش را افزایش داد.

امروزه کلاس‌ها،‌ کتاب‌ها و اطلاعات زیادی برای افزایش توانایی فروشندگان و جذب مشتریان توسط آن‌ها وجود دارد.

با رعایت نکاتی ساده و کاربردی می‌توان تا حد زیادی بدون صرف هزینه این توانایی را افزایش داد.نکات پیشنهادی کارشناسان و فروشندگان موفق بین‌المللی و بازاریابان به شرح زیر می‌باشد:

۱.اطلاعات خود را افزایش دهید.

شما احتیاج به دانش بالا درباره خریداران خود دارید تا بتوانید به مشتریان خاص خود درباره ارزش و کاربرد کالا به زبان آن‌ها سخن بگویید.سعی کنید دانسته‌های خود را در مورد مشاغل و گروه‌های مختلف مردم بالا ببرید.

۲.اهداف خود را مشخص کنید.

سعی کنید با انتخاب اهداف عمل‌گرا و شدنی به خود امید و انرژی انجام کارها را بدهید.برای مثال به خود بگویید که من در پایان این ملاقات آن‌ها را برای خرید متقاعد خواهم کرد و یا آن‌ها از من خرید خواهند کرد.
فروشندگان موفق بزرگ و خوشبینانه فکر می‌کنند.

۳.سوال بپرسید.

به نظر کارشناسان یک فروشنده موفق باید ۲۰ درصد صحبت و ۸۰ درصد گوش کند.
شما احتیاج به پرسیدن سوال‌هایی برای واضح شدن نیازهای خریدار دارید و بعد از شناسایی جنس مورد نیاز او، خریدار را متقاعد کنید که کالایی که در حال فروش آن هستید مشکلات و نیازهای مورد نظرشان را حل خواهد کرد.

۴.به روز باشید.

سعی کنید اطلاعات خود را درمورد کالا و اصطلاحات فروش آن بالا ببرید و از کلمات منسوخ برای فروش استفاده نکنید.
این امر به خصوص در زمان فروش به افراد جوان در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد.

۵.از زبان خریداران استفاده کنید.

بعد از پرسش درباره خواسته و تقاضای خریداران و گوش دادن به توضیحات آن‌ها، درباره کالای خود با زبان و اصطلاحات خود آن‌ها صحبت کنید.ثابت شده‌است که افراد نمی‌توانند با کلمات مورد استفاده خود مخالفت ‌کنند.

۶.یک تعهد از آن‌ها بگیرید.

در گام آخر اگر خریداران قصد خرید در همان زمان را نداشتند، از آن‌ها بخواهید که توصیه‌های شما را درنظر بگیرند و زمانی را برای دیدار یا صحبت دوباره در نظر بگیرد.

momtaznews.com

نظرات (۲)

  • کیمیا فکر بزرگ
  • با تشکر
    موفق باشید
    عالیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی