کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت خدمت رسانی این نمایندگی ها وکانال های فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود، نیاز به یک نگرش سیستمی و آموزش های تخصصی و حرفه ای هستند.
سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش
- روش های ایجاد نمایندگی در سراسر کشور
- تکنیک های اثربخش کنترل وهدایت نمایندگی ها وکانال های فروش سراسر کشور
- روش های کاهش هزینه های نمایندگی های سراسر کشور
- روش های ارزیابی کمی و کیفی نمایندگان
- روش های بهبود فرایند های ارتباطی بین شرکت و نمایندگان
- استانداردسازی نمایندگان وکانال های بازاریابی فروش خدمات پس از فروش در سراسر کشور
- روش های افزایش فروش نمایندگان سراسر کشور
- روش های ارزیابی نمایندگان
- روش های انتخاب و گزینش اثربخش نمایندگان
- مهارت های عقد قرارداد با نمایندگان
- روش های مدیریت اثربخش نمایندگی ها
-
تدوین
اهداف فروش و استراتژی های
هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
نظارت
بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی نمایندگان سراسر کشور
- ۰ نظر
- ۱۰۵۰ نمایش