مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

راز موفقیت فروشگاه لباس

داشتن مزون ، بوتیک و یا فروشگاه لباس موفق ، دارای نکات و رمز و راز هایی است که آن را برجسته می کند و دانستن این شاخصه ها به صاحب فروشگاه در گسترش و موفقیت فروشگاه کمک خواهد کرد. در این مطلب از روچی به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود و توضیحاتی کلی در مورد آن ها خواهیم داد.   فهرست عناوین:
  • دکور و چینش فروشگاه لباس
  • تناسب محصول با مکان
  • مشتری محوری
  • همخوانی برند و نام فروشگاه
  • تبلیغات کاربردی
  • حراج و فروشگاه پوشاک
  • تصاویری از فروشگاه ها
 

دکور و چینش فروشگاه لباساهمیت چینش فروشگاه لباس


استفاده از اصول روانشناختی در چینش ، استفاده اصولی و هارمونیک از رنگ ها ،تناسب رنگ های فروشگاه با نوع لباس ،دید و اشراف کامل مشتری بر لباس ها ، سادگی و جذابیت ویترین فروشگاه از مواردی است که یک فروشگاه را برجسته می کند . چینش هایی که دست مشتری را در بررسی و مشاهده لباس باز بگذارد و قرار دادن لباس های پر فروش و پر مخاطب در ویترین  نیز از جمله مواردی است که بر فروش و رونق فروشگاه یا مغازه پوشاک تاثیر گذار است و نورپردازی مناسب و استفاده از رنگ های شفاف در دکور و ویترین اهمیت بالایی دارد. قرار دادن اتکت ها یا برچسب هایی که نشان گر قیمت لباس می باشند روی دید و انتخاب مشتری فروشگاه تاثیر دارد و قرار دادن اطلاعات کوتاه و مختصری از نوع و جزییات لباس بر روی این اتکت ها بسیار مفید می باشد. تقسیم بندی و اختصاص هر ناحیه از فروشگاه لباس به یک نوع از لباس و استفاده از چینش های رگالی و سبدی در فروشگاه لباس ، روی دید مشتری و جذابیت فروشگاه موثر است .

تناسب نوع پوشاک و محل فروشگاه لباس


داشتن تناسب میان نوع لباس مورد ارائه و محله ای که فروشگاه در آنجا دایر است اهمیت بالایی در موفقیت اهمیت تناسب لباس فروشگاه در فروشگاه لباسفروشگاه خواهد داشت . مثلا تناسب در نوع قیمتی لباس با قدرت خرید منطقه یا نوع استفاده پوشاک مورد ارائه با فرهنگ بومی محله از این موارد است . توجه به سن و جنسیت نیز بی تاثیر نیست.
 
 

رفاه مشتری و مشتری محور


مشتری محور بودن فروشگاه لباسفراهم نمودن امکاناتی که در زمان خرید لباس ، به آسانی روند خرید و پرداخت کمک می کند و ایجاد موارد مفید بعد از خرید که باعث ایجاد وفاداری و اطمینان مشتری میگردد از موارد حائز اهمیت و ترفند های مشتری مداریست. به عنوان مثال می توان از گارانتی لباس ، کارت تخفیف ، تبریک اس ام اسی ، اشانتون و هدیه ، قرعه کشی ماهانه و مواردی از این دست برای ایجاد یک فروشگاه لباس مشتری محور استفاده نمود .
 

همخوانی برند با نام فروشگاه لباس


موفقیت در فروش لباس  همخوانی و تشابه اسم فروشگاه لباس با برند لباس مورد ارائه ، روی درصد موفقیت تاثیر خواهد داشت و این مسئله هم در جلب اطمینان مشتری مفید است و هم در امر تبلیغات می تواند به فعالیت کمک کند. این موضوع مزیت های فراوانی دارد که در روچی در مورد بررسی قرار داده ایم. مطالب مفیدی برای تولید آسان یک برند در روچی قرار داده ایم
 

تبلیغات کاربردی


برای یک فروشگاه لباس ، روش های مفید ، تبلیغات خاص فروشگاه پوشاکخاص و کاربردی در امر تبلیغات وجود دارد که می توان با مانور روی آنها ، موفقیت و رونق بیشتری به فروشگاه و فروش آن داد ازجمله تبلیغات خاصی که برای فروشگاه مد و لباس مفید است می توان به این موارد اشاره نمود:
  • پک و بسته بندی: درج تبلیغات روی کیسه و پاکت هایی که در پایان خرید لباس را در آن قرار می دهند.
  • بیلبورد : استفاده از شعار و طرح های جذاب در بیلبورد با محتوای جالب
  • افتتاحیه جالب : ایجاد یک  جذابیت در هنگام افتتاح لباس که در ذهن بماند
  • تراکت : پخش تراکت هایی جذاب با عناوین خیره کننده به صورت محلی
  • اینترنت: تبلیغات مفید اینترنتی  و ایجاد یک وبگاه (در روچی مورد بحث قرار گرفته )
  • تیکت های پشت شیشه : چسباندان برگه های زیبا  با محتوای رویداد ها و ویژگی ها ی فروشگاه به شیشه
 

حراجی فروشگاه لباس


حراجی فروشگاه لباس و اصول آن حراجی کلمه ای است که ذهن مشتری را درگیر خود خواهد کرد . برقراری دوره های حراجی تاثیر زیادی بر فعالیت بوتیک یا فروشگاه لباس خواهد داشت. ولی حراجی یک فروشگاه لباس شرایطی دارد  که توجه به آنها حائز اهمیت است : حراجی باید واقعی باشد و در غیر اینصورت بدون شک مشتری ها متوجه کذب بودن حراجی شده و دیگر به فروشگاه اعتماد نخواند کرد. حراجی هایی تاثیر گذارند که مدت محدود داشته و تعداد دوره های حراجی کنترل شده باشد ، به عنوان مثال در هر فصل به مدت یک هفته. اخذ مجوز حراجی فروشگاه برای مواجه نشدن با مشکلات تعزیراتی و جلب اطمینان مشتری ، امری واجب است . قرار دادن اتکت های جالب حراجی در نواحی مختلف فروشگاه با محتوای جذاب و خیره کننده در این روند تاثیر گذار است.
منبع: /rochi.ir/
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

دکور و چینش فروشگاه لباس

فروشگاه لباس

ویترین فروشگاه لباس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی