مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۶ ثبت شده است

امروزه مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و خرید کالا بخشی از زندگی اجتماعی و روابط انسانی را تشکیل داده اما گاها عناصر مهمی مثل احترام به مشتری که منجر به لذت خرید می‌شود از این فرآیند حذف شده است.
 در چنین شرایطی، نسل جدید فروشگاه‌ها که با نام انتخاب مفید در حال ایجاد هستند، این عناصر را به زندگی اجتماعی بر می‌گردانند. در این فروشگاه‌ها، فضایی زیبا و دلپذیر با استقبالی خوشایند در بدو ورود به همراه حس خوب احترام به مشتری و نظم مشتری را در مقابل قفسه‌هایی پر از کالاهای برندهای معروف قرار می‌دهد. مشتریان از قیمت‌ها تعجب می‌کنند وقتی همین کالاها را در فروشگاه‌های دیگر با قیمت بالاتر دیده‌اند، با خود فکر می‌کنند که چرا کالاها این‌جا اینقدر با قیمت مناسب عرضه می‌شوند؟
سبد کالا با لبخند و راهنمایی کارمندان فروشگاه کم کم پر می‌شود. عجیب است اما هیچ وقت این اطلاعات در مورد محصولات مورد نظر را در دیگر فروشگاه‌ها دریافت نمی‌شود. کارمندان این فروشگاه برای فروش کالای بیشتر تلاش نمی‌کنند، فقط اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری می‌گذارند و به سوالات پاسخ می‌دهند، بهترین راهنمایی را به مشتری می‌کنند تا کالای مورد نیاز را درست انتخاب کنند. اینکه مشتری اطمینان داشته باشد که یک مشاور خرید کنار او است نه یک فروشنده آن هم از نوع باحوصله و خوش اخلاق و رایگان، حس خوبی را ایجاد می‌کند.
در پایان نیز حس خوبی ایجاد خواهد شد که نه تنها در خرید کالا مغبون نشده بلکه لحظات خوبی را نیز سپری شده است.
خرید تضمینی و پرحجم و نقدی محصولات تولیدی برندهای معتبر و تامین مواداولیه در قبال دریافت محصول و حذف هزینه‌های میانی زنجیره تامین و توزیع کالا، یا به عبارتی عرضه مستقیم کالا از تولیدکننده به خریدار موجب کاهش قیمت‌ها می‌شود.
این همان الگویی است که باعث موفقیت وال‌مارت شده ....
 
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت
شبکه روبه گسترش فروشگاه های زنجیره ای که قرار است تا ۵ سال آینده ۲۰ درصد از بازار خرده فروشی کالا در ایران را تصاحب کند، همزمان به فکر ورود به بازار کشورهای اطراف و توسعه صادرات کالاهای ایرانی است.
امیرخسرو فخریان رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشگاه های زنجیره ای دیروز به خبرنگاران گفت: بررسی ورود شعب برخی از فروشگاه های زنجیره ای ایران در بازار کشورهایی نظیر عراق و عمان آغاز شده و یقینا سال آینده در تعدادی از کشورهای اطراف شعبه خواهیم زد.
وی گفت: اکنون ۹۰ مجموعه شرکت فروشگاه های زنجیره ای با ۱۱۰ برند (نشان) در قالب سه هزار و۵۰۰ شعبه و در فضایی به وسعت یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع در سطح کشور فعالیت می کنند که این ظرفیت باید تا ۵ سال آینده به حدی افزایش یابد تا ۲۰ درصد از بازار خرده فروشی کالا را شامل شود.
فخریان ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای که تاکنون به عضویت این اتحادیه درآمده اند، در بخش لوازم خانگی، الکترونیک، فرش، پوشاک، کیف و کفش و اقلام سوپری هستند، ولی با استقبال گسترده خریداران به نظر می رسد که در سایر رسته های توزیعی هم
می‌توان اقدام به ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کرد.
وی افزود: مردم به این باور رسیده اند که خرید از فروشگاه های زنجیره ای از اطمینان بسیار بالایی نسبت به سایر فروشگاه ها برخوردار است و در وقت و سرمایه آنها صرفه جویی می کند. به همین دلیل استقبال خرید از شعب فروشگاه های زنجیره ای روز به روز در حال افزایش است.
نامبرده با استناد به گزارش های رسمی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به دلیل نظارت دقیق و مدیریت یکپارچه در اداره فروشگاه های زنجیره ای، کمترین میزان شکایات مردمی در بازار خرده فروشی از شعب این فروشگاه ها است. وی سهم فروشگاه های زنجیره ای در بازار خرده فروشی دنیا را حدود ۷۰ درصد خواند و افزود: با توجه به گردش مالی قابل توجه در فروشگاه های
زنجیره ای، امید است در آینده بتوانیم سهم فروشگاه های
زنجیره ای در بازار خرده فروشی کشور را افزایش دهیم.
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای از گسترش صنعت فروشگاه های زنجیره ای در کشور خبر داد و افزود: این فروشگاه ها نقشی ویژه در تنظیم بازار و مدیریت اقتصادی خانوارها ایفا می کنند. علاوه بر این خدمات فروشگاهی با استفاده از برند
فروشگاه های بزرگ که از آن به عنوان “فرانچایز″ نامبرده می شود، به سرعت در ایران در حال توسعه است. این شیوه مدیریت عرضه باعث ایجاد کسب و کارهای نوین در بخش خرده فروشی کالا شده است.
به گفته وی، فروشگاه های زنجیره ای با کاهش واسطه ها و کم کردن حاشیه سود در توزیع کالاها توانسته اند تخفیف هایی بطور میانگین ۱۵ تا۲۰ درصدی را برای مصرف کنندگان در نظر بگیرند.
وی درباره توزیع کالاهای اساسی در ایام پایانی سال در فروشگاه های زنجیره ای گفت: پنج کالای اساسی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، میوه و تخم مرغ با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی توزیع خواهد شد.
فخریان افزود: هر شانه تخم مرغ با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت ۱۲۶ هزار ریال در فروشگاه های زنجیره ای عرضه خواهد شد.
منبع: روزنامه ی اطلاعات
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت