ارائه ی راهکارهای عملی افزایش فروش
اجرای و طرح ریزی مهندسی فروش
مشاوره تخصصی و اثربخش
تحلیل و آنالیز سیستم فروش فروشگاه
برگزاری دوره های آموزشی در محل
افزایش مشتریان و وفادارسازی آن ها
برگزاری دوره های آموزشی مخصوص پرسنل فروشگاه
جلسات مشاوره و دوره های تخصصی مخصوص مدیرانفروشگاه های زنجیره ای
www.hypermarketing.ir

علی خویه
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
۱- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و …
۲- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
۳- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
۴- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ….
۵- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
۶- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
۷- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
۸- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
۹- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
۱۰- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
۱۱- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
۱۲- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
۱۳- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
۱۴- مشاورو مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
۱۵- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
۱۶- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
۱۷- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
۱۸- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
۱۹- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و…
۲۰- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ….
بهترین شیوه بازاریابی و بازارسازی هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای چیست؟
چگونه می توان مشتریان هایپر مارکت ها و فروشگاه ها را افزایش داد
روشهای وفادارسازی مشتریان فروشگاه های بزرگ چگونه است
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه
این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاههای زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
دوره های آموزشی فروشگاه ها (فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت ها، مراکز خرید و … )
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید
مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید

دوره ی فروش حرفه ای


دوره آموزشی مدیریت فروش
محتوای دوره:
– اصول بازارایابی و فروش و مدیریت بازاریابی (مفاهیم پایه بازاریابی– رویکردها و ابعاد بازاریابی-تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعاتبازاریابی– محیط شناسی ( خرد و کلان)- ایجاد ارزش برای مشتری-رفتار مصرف کننده- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف- جایگاه یابی دربازاریابی و بازار هدف- استراتژی های بازاریابی– آمیخته بازاریابی– بازاریابی نوین)
– مهندسی فروش و مهارت های مدیریت فروش (مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی- مفهوم بازاریابی و فرآیند آن- جایگاه فروش در بازاریابی– فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی– مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی– ارتباط فروش و مهندسی فروش– ارتباط فروش و تحقیقات-بازاریابی و مهندسی فروش– سوالاتی که در فروش باید به آن پاسخ داد- مروری بر مراحل هفتگانه فروش– مراحل فروش حرفه ای- فرآیند فروش حرفه ای اثربخش- خصوصیات فروشندگان حرفه ای)
– سیاست های تشویقی افزایش فروش (تبلیغات- تبلیغات غیرشخصی- تعیین بودجه تبلیغات- تبلیغات پیشبرد فروش– تعیین اهداف تبلیغات- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش– روابط عمومی- ابزارهای اصلی روابط عمومی)
– مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط مشتری–بازاریابی تک به تک- نقش IT در CRM– سازماندهی و پیاده سازی-CRM)
– مدیریت تیم فروش (ارزیابی و جذب نیروی فروش– سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش– چگونگی ایجاد انگیزه در فروش– شناسایی و ارائه آموزش های لازم برای نیروهای فروش– نظارت و کنترل نیروهای فروش– اصول گزارشگیری صحیح از نیروی فروش– ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی- جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی)
– برنامه ریزی فروش (تکنیک هدفگذاری فروش– پیشبینی فروش– برنامهریزی فروش– کنترل فروش– بودجهبندی فروش)
– ابزارها و تکنیکهای سیاستگذاری فروش و تدوین استراتژی (ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB)
طول دوره: ۲۴ ساعت
مدرس» علی خویه

مدیریت پذیرش مشتری در فروشگاه و مرکز خرید (فرانت آفیس)

مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
فروش و بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت منابع انسانی در فروشگاه و مرکز خرید

مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
قوانین، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت و چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه، طراحی نصب و استقرار تیم بازارپردازی
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

روابط عمومی در فروشگاه و مرکز خرید

مدیریت تشریفات و مراسم در فروشگاه و مرکز خرید
اجرای و طرح ریزی مهندسی فروش
مشاوره تخصصی و اثربخش
تحلیل و آنالیز سیستم فروش فروشگاه
برگزاری دوره های آموزشی در محل
افزایش مشتریان و وفادارسازی آن ها
برگزاری دوره های آموزشی مخصوص پرسنل فروشگاه
جلسات مشاوره و دوره های تخصصی مخصوص مدیرانفروشگاه های زنجیره ای
www.hypermarketing.ir

علی خویه
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
۱- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و …
۲- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
۳- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
۴- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ….
۵- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
۶- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
۷- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
۸- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
۹- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
۱۰- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
۱۱- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
۱۲- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
۱۳- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
۱۴- مشاورو مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
۱۵- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
۱۶- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
۱۷- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
۱۸- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
۱۹- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و…
۲۰- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ….
بهترین شیوه بازاریابی و بازارسازی هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای چیست؟
چگونه می توان مشتریان هایپر مارکت ها و فروشگاه ها را افزایش داد
روشهای وفادارسازی مشتریان فروشگاه های بزرگ چگونه است
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه
این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاههای زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
دوره های آموزشی فروشگاه ها (فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت ها، مراکز خرید و … )
| مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی | ساعات آموزش | |
| ردیف | سر فصل دروس | |
| ۱ | اصول اولیه و عناصر اولیه بازاریابی | ۶ |
| ۲ | محیط، مشتری و کانال های توزیع | ۶ |
| ۳ | محصول و نرخ گذاری آن | ۶ |
| ۴ | بخش ها و تحقیقات بازار | ۶ |
| ۵ | برنامه ریزی و تحلیل بازار | ۶ |
| جمع کل: ۳۰ ساعت | ||
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید
| مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی ( انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها، درجه بندی، طبقه بندی ) | ۴ | _ |
| ۲ | شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی | ۱۲ | _ |
| ۳* | مدیریت و سرپرستی در فروشگاه و مرکز خرید | ۱۶ | _ |
| ۴* | مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش مشتری فروشگاه و مرکز خرید | ۱۲ | ۴ |
| ۵* | مدیریت و نظارت بر بخش محصولات داری و مشتری داری فروشگاه و مرکز خرید | ۱۲ | ۴ |
| ۶* | مدیریت و نظارت بربخش اسنک غذا و نوشیدنی ابه فروشگاه و مرکز خرید | ۱۲ | ۴ |
| ۷ | مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری فروشگاه و مرکز خرید | ۱۶ | _ |
| ۸ | زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری | ۲۰ | _ |
| ۹ | ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث | ۱۲ | ۴ |
| ۱۰ | مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش، آراستگی و ….) | ۴ | _ |
| ۱۱ | قوانین و مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری | ۴ | _ |
| ۱۲ | کارورزی | _ | ۵۰ |
| جمع کل: ….. ساعت | ۱۲۴ | ۶۴ | |
|
* مخاطبین دوره : مدیران کل و مدیران داخلی فروشگاه و مرکز خرید ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید داری ،علاقمندان و جویندگان کار * پیش نیاز : دیپلم متوسطه –آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط-آشنایی با کاربرد کامپیوتر * معرفی هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی در چهار درس برای برگزاری دوره:۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- فرانت آفیس۳- مشتری داری |
|||
| مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱* | مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در فروشگاه و مرکز خرید | ۱۶ | _ |
| ۲* | مدیریت استراتژیک در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری | ۱۲ | _ |
| ۳ | فن آوری های جدید در فروشگاه و مرکز خرید داری | ۴ | _ |
| ۴ | مدیریت و نظارت بر تاسیسات فنی و مهندسی فروشگاه و مرکز خرید | ۱۲ | _ |
| ۵ | روابط عمومی فروشگاه و مرکز خرید | ۴ | _ |
| ۶* | بازاریابی و فروش در فروشگاه و مرکز خرید | ۱۲ | _ |
| ۷* | کنترل هزینه ها و تنظیم بودجه سالیانه فروشگاه و مرکز خرید | ۱۲ | _ |
| ۸ | فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری | ۱۲ | _ |
| ۹ | زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری | ۱۶ | _ |
| ۱۰ | سمینارو کارگاه های تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری | _ | ۱۲ |
| ۱۱ | آشنایی با قوانین ، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی | ۶ | _ |
| ۱۲ | بازدید از فروشگاه و مرکز خرید | _ | ۴ |
| جمع کل: ۶۰ ساعت | ۱۰۶ | ۱۶ | |
|
* *پیش نیاز : مدرک کارشناسی ، پنج سال سابقه کار در فروشگاه و مرکز خرید ها ،آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط ، آشنایی با کاربرد کامپیوتر* * هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی در چهار درس برای برگزاری دوره: * ۱- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری ۲- مدیریت منابع انسانی ۳- بازاریابی ۴- حسابداری |
|||

دوره ی فروش حرفه ای
| عنوان دوره | مدرس | |
| فروش حرفه ای (۴)(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان، سفارش گیری و مدیریت سفارش)۱۶۶ ساعت | علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۶)(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش ۸ ساعت) |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۷)(لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی)) ۵ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۸)(ابزارها و تکنیک های فروش) ۸ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۹)(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا) ۶ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۰)(اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکردفروش و کارشناسان فروش ) ۱۲ ساعت |
علی خویه و فهیمه احمدی | |
|
فروش حرفه ای (۱۱)(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی) ۱۲ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۲)(بازاریابی الکترونیکی ، مدیریت باشگاه مشتریان) ۵ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۳)(مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی) ۱۴ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۴)(مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و روش های خلاقانهمدیریت فروش) ۱۰ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۵)(تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش) ۱۲ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۶)(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ،مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستانفروش) ۱۶ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۷)(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران) ۴ ساعت |
علی خویه | |
|
فروش حرفه ای (۱۸)(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش) بستگی به تعداد محصولات معمولا برای هر محصول ۶ ساعت |
علی خویه | |
| اصول و مبانی بازاریابی ، اصول مهندسی فروش۱۶ ساعت | علی خویه | |
| اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده۶ ساعت | علی خویه | |
| قیمت گذاری و مدیریت قیمت۱۶ ساعت | علی خویه | |
| مدیریت تبلیغات و آگهی های تجاری۱۶ ساعت | علی خویه |

| (عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش، تکنیکها و مهارتهای مهندسی فروش | تاریخ برگزاری : | ||||||||||||
| هدف دوره آموزشی :آشنا ساختن مدیران وکارشناسان فروش با تکنیکهای نوین برنامه ریزی فروش، مهارت های برنامه ریزی فروش، فروش واصول مهندسیفروش، | |||||||||||||
| مخاطبین دوره آموزشی :مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش، کارشناسان فروش و بازاریابی، | |||||||||||||
| محتوای دوره آموزشی :· برنامه ریزی فروش به عنوان یک علم یا هنر، برنامه ریزی فروش به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت برنامه ریزی بازاریابی و برنامه ریزیفروش · ماهیت کار برنامه ریزی فروش چیست؟ · مهارت های لازم برای برنامه ریزی فروش · تکنیک های برنامه ریزی فروش · روش های اجرایی برنامه ریزی فروش · ویژگی های و خصوصیات موفق یک برنامه موفق فروش · برنامه فروش چگونه آماده می گردد؟ · چگونه یک برنامه فروش تهیه می گردد؟ · مراحل برنامه ریزی فروش · فرایند های مهم برنامه ریزی فروش · مهندسی فروش چیست و مهندس فروش چه کسی است؟ · ماهیت کار یک مهندس فروش در برنامه ریزی فروش چیست؟ · عواملی که یک واحد برنامه ریزی فروش باید داشته باشد · چه کاری میتوان انجام داد تا بهترین نتایج را از واحد برنامه ریزی فروش بدست آورد ؟ · شرایط کار (Working Condition) · استخدام و چشمانداز کاری (Employment and Outlook) · درآمد (Earnings) · مشکلات واحد برنامه ریزی فروش چیست و کجاست؟ · انواع مهندسین فروش و دوره عمر تکنولوژی · مدیریت مهندسی فروش دامنه کاربرد نرم افزارهای مهندسی فروش در سازمان قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش · مهندسین فروش از نگاه سازمان ها و شرکت ها ۱٫ شرایط احراز ۲٫ شرح وظایف و مسئولیتها |
|||||||||||||
حضوری غیرحضوری |
روش ارائه محتوی :
کارگاه آموزشی |
روش ارزشیابی :کتبی -عملی
|
|||||||||||

دوره آموزشی مدیریت فروش
محتوای دوره:
– اصول بازارایابی و فروش و مدیریت بازاریابی (مفاهیم پایه بازاریابی– رویکردها و ابعاد بازاریابی-تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعاتبازاریابی– محیط شناسی ( خرد و کلان)- ایجاد ارزش برای مشتری-رفتار مصرف کننده- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف- جایگاه یابی دربازاریابی و بازار هدف- استراتژی های بازاریابی– آمیخته بازاریابی– بازاریابی نوین)
– مهندسی فروش و مهارت های مدیریت فروش (مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی- مفهوم بازاریابی و فرآیند آن- جایگاه فروش در بازاریابی– فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی– مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی– ارتباط فروش و مهندسی فروش– ارتباط فروش و تحقیقات-بازاریابی و مهندسی فروش– سوالاتی که در فروش باید به آن پاسخ داد- مروری بر مراحل هفتگانه فروش– مراحل فروش حرفه ای- فرآیند فروش حرفه ای اثربخش- خصوصیات فروشندگان حرفه ای)
– سیاست های تشویقی افزایش فروش (تبلیغات- تبلیغات غیرشخصی- تعیین بودجه تبلیغات- تبلیغات پیشبرد فروش– تعیین اهداف تبلیغات- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش– روابط عمومی- ابزارهای اصلی روابط عمومی)
– مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط مشتری–بازاریابی تک به تک- نقش IT در CRM– سازماندهی و پیاده سازی-CRM)
– مدیریت تیم فروش (ارزیابی و جذب نیروی فروش– سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش– چگونگی ایجاد انگیزه در فروش– شناسایی و ارائه آموزش های لازم برای نیروهای فروش– نظارت و کنترل نیروهای فروش– اصول گزارشگیری صحیح از نیروی فروش– ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی- جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی)
– برنامه ریزی فروش (تکنیک هدفگذاری فروش– پیشبینی فروش– برنامهریزی فروش– کنترل فروش– بودجهبندی فروش)
– ابزارها و تکنیکهای سیاستگذاری فروش و تدوین استراتژی (ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB)
طول دوره: ۲۴ ساعت
مدرس» علی خویه

مدیریت پذیرش مشتری در فروشگاه و مرکز خرید (فرانت آفیس)
| مدیریت پذیرش مشتری در فروشگاه و مرکز خرید (فرانت آفیس) | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | تاریخچه فروشگاه و مرکز خرید داری، سازمان فروشگاه و مرکز خرید ها، (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها، درجه بندی و طبقه بندی) | ۲ | _ |
| ۲* | بخش پذیرش مشتری (فرانت آفیس) | ۲ | _ |
| ۳ | مهارت های فردی و ارتباطی(آداب معاشرت اجتماعی، ظاهر رفتار، پوشش، آراستگی و …) | ۴ | _ |
| ۴ | ارائه خدمات به مشتریان (آگاهی از خدمات فروشگاه و مرکز خرید ، برنامه های فروش محصولات و خدمات، انواع فروشگاه و مرکز خرید ها، شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی ، اطلاع رسانی بهمشتری ، قیمت گذاری محصولات و خدمات فروشگاه و مرکز خرید و رسیدگی به شکایات و …) | ۴ | _ |
| ۵ | ورود و خروج مشتریان از فروشگاه و مرکز خرید (ورود و پذیرش – خروج و تسویه حساب) | ۲ | _ |
| ۶ | راهبری امور بخش( لوازم و تجهیزات اداری بخش فرانت آفیس، خدمات ارتباطی، پاسخگویی به تلفن، تغییر شیفت، گزارشات داخلی، اطلاعات محرمانه بخش پذیرش، آراستگی محل کار، کارت مشتریان ، اشیاء گمشده و پیدا شده، امنیت مشتریان ، دریافت پیام، راهنمایی مشتریان و …) | ۴ | _ |
| ۷ | آشنایی با نرم افزارهای فروشگاه و مرکز خرید داری بخش پذیرش مشتری | ۲ | _ |
| ۸ | ایمنی، بهداشت و پیشگیری از حوادث | ۴ | _ |
| ۹ | شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی | ۲ | _ |
| ۱۰ | آشنایی با قوانین، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی | ۴ | _ |
| ۱۱ | کارورزی | _ | ۳۰ |
| جمع کل: ۶۰ ساعت | ۳۰ | ۳۰ | |
| *پیش نیاز : دیپلم متوسطه – آشنایی با زبان انگلیسی در حد خوب- آشنایی با کاربرد کامپیوتر*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره :فرانت آفیس | |||

مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
فروش و بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید
| فروش و بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | تاریخچه فروشگاه و مرکز خرید داری ، سازمان فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلففروشگاه و مرکز خرید ها، طبقه بندی،درجه بندی ) | ۲ | _ |
| ۲ | شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی | ۲ | _ |
| ۳ | روابط عمومی درفروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۴ | مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ،گفتار ،پوشش ، آراستگی و …) | ۴ | _ |
| ۵ | مهارت های فروشندگی خدمات فروشگاه و مرکز خرید | ۴ | _ |
| ۶* | عناصر بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید داری (محصول ، قیمت ، پیشبرد فروش ،مکان توزیع ) | ۴ | _ |
| ۷ | روش های بازار یابی و فروش خدمات در فروشگاه و مرکز خرید | ۴ | _ |
| ۸ | طرح های نوین بازاریابی و فروش خدمات | ۲ | _ |
| ۹ | قوانین ، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی | ۴ | _ |
| جمع کل: ۲۸ ساعت | ۲۸ | _ | |
| *فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: عناصر بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید داری* آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی – آشنایی با کاربرد کامپیوتر – مدرک لیسانس | |||

مدیریت منابع انسانی در فروشگاه و مرکز خرید
| مدیریت منابع انسانی در فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | سازمان فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع، طبقه بندی و درجه بندی) | ۲ | _ |
| ۲ | بایگانی و طبقه بندی پرونده ها، آمار و گزارشات اداری | ۲ | _ |
| ۳ | بخشنامه، دستور العمل های مدیریتی و جلسات اداری | ۲ | _ |
| ۴ | محاسبه افزایش حقوق، اضافه کاری، مرخصی و ماموریت اداری، حضور و غیاب کارکنان | ۴ | _ |
| ۵ | بازخریدی، بازنشستگی، تغییر شغل و طبقه بندی مشاغل | ۴ | _ |
| ۶ | امکانات رفاهی کارکنان، امتیازات و تخفیفات، تشویقات و تنبیهات، احکام انضباطی کارکنان | ۲ | _ |
| ۷ | مصاحبه و تدوین پرسشنامه استخدامی | ۲ | _ |
| ۸ | حوادث شغلی، پیشگیی و پیگیری روند درمات کارکنان مصدوم | ۴ | _ |
| ۹* | قوانین کار و تامین اجتماعی | ۸ | _ |
| جمع کل: ۳۰ ساعت | ۳۰ | _ | |
| ** پیش نیاز : دیپلم متوسطه – آشنایی با کاربرد کامپیوتر | |||
| حسابداری و صندوق داری فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | تسویه حساب و خروج مشتریان از فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۲* | حسابداری و صندوق داری در فروشگاه و مرکز خرید | ۸ | _ |
| ۳ | شناخت قسمت های مختلف امور مالی فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۴ | آشنایی با نرم افزار حسابداری و مالی در فروشگاه و مرکز خرید و تجهیزات مبادله پول در صندوق | ۲ | ۴ |
| ۵ | تحویل شیفت و گزارشات صندوق | ۱ | _ |
| ۶ | مهارتهای فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، پوشش، آراستگی و …) | ۴ | _ |
| ۷ | امور مربوط به امانات و صندوق های شخصی | ۱ | _ |
| ۸ | گزارشات در آمد و هزینه های فروشگاه و مرکز خرید | ۱ | _ |
| ۹ | ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث | ۲ | _ |
| ۱۰ | نگهداری مدارک شناسایی و اسناد مالی مشتریان در صندوق فروشگاه و مرکز خرید | ۱ | _ |
| جمع کل: ۲۸ ساعت | ۲۴ | ۴ | |
| *فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: حسابداری*پیش نیاز : لیسانس (ترجیحاً حسابداری و امور مالی) – آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی – آشنایی با کاربرد کامپیوتر | |||

مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
قوانین، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی
| قوانین، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | سازمان فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها ،درجه بندی ، طبقه بندی ) | ۲ | _ |
| ۲* | قوانین و مقررات مربوط به مشتریان و کارکنان | ۲ | _ |
| ۳ | تعریف تابعیت و طبقه بندی در فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۴ | مقررات مربوط به ورود مشتریان و کارکنان به فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۵ | حقوق مشتریان و کارکنان در ایران | ۴ | _ |
| ۶ | محدودیت های حقوقی مشتریان و کارکنان خارجی در ایران | ۴ | _ |
| ۷ | مقررات مربوط به خروج مشتریان و کارکنان از فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۸ | آشنایی با سازمانهای خرده فروشی و فروشگاهی در ایران | ۴ | _ |
| ۹ | آشنایی با سازمانهای بین المللی خرده فروشی و فروشگاهی | ۲ | _ |
| جمع کل: ۲۴ ساعت | ۲۴ | _ | |
|
*معرفی مدرس مورد نظر در یک درس برای برگزاری دوره: قوانین و مقررات مربوط به مشتریان و کارکنان*مخاطبین دوره : مدیران ، مدیران داخلی وکارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید داری، علاقه مندان *پیش نیاز : دیپلم متوسطه |
|||
| اصول حفاظت و نگهبانی در فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱* | تعریف حفاظت ووظایف نگهبانی | ۱ | _ |
| ۲ | تنظیم صورتجلسه ، گزارش و دفاتر نگهبانی و تعویض شیفت | ۱ | _ |
| ۳ | دانستنی های حقوقی | ۲ | _ |
| ۴ | مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ،پوشش ، آراستگی و ….) | ۴ | _ |
| ۵ | حفاظت گفتار و اطلاعات فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۶ | گشت زنی و برخورد با افراد مظنون | ۲ | _ |
| ۷ | خرابکاری ، سرقت ، حفاظت فیزیکی و پیشگیری | ۲ | _ |
| ۸ | کنترل شرایط بحرانی در مراسم برگزار شده در فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۹ | کنترل ورود و خروج وسایل و اموال از فروشگاه و مرکز خرید | ۲ | _ |
| ۱۰ | آشنایی با و سایل و تجهیزات حفاظتی | ۲ | _ |
| جمع کل: ۲۰ ساعت | ۲۰ | _ | |
| *فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: حفاظت و نگهبانی*پیش نیاز: دیپلم | |||
| ایمنی و بهداشت در فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | کارهای روزانه در بخش های مختلف | ۱ | _ |
| ۲* | اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها | ۲ | _ |
| ۳ | خطرات کار و پیشگیری(تست و امتحان ات نظافت، کار در ارتفاع، کار با تجهیزات الکتریکی، باز کردن گرفتگی راه های خروجی آب، کاربرد مواد شیمیایی، برق گرفتگی) | ۲ | _ |
| ۴ | حوادث طبیعی(سیل، زلزله، طوفان و ….) | ۱ | _ |
| ۵ | آتش سوزی | ۲ | _ |
| ۶ | آسیب دیدگی ها (ستوم مهره ها، لیز خوردن، میکرو ارگانیسم های بیماری زا، مسمومیت ، استرس، سوختگی و افسردگی و …) | ۲ | _ |
| ۷ | وسایل حفاظتی(ماسک، محافظ چشم و صورت، دستکش، کفش ایمنی و ….) | ۲ | _ |
| ۸ | کارورزی | _ | ۸ |
| جمع کل: ۲۴ ساعت | ۱۶ | ۸ | |
| *فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها* پیش نیاز: دیپلم | |||
| انبارداری و چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | آشنایی با انبار و انواع آن در فروشگاه و مرکز خرید هاآشنایی با مفاهیم اولیه چیدمان فروشگاه اصول استاندارسازی چیدمان |
۲ | _ |
| ۲* | اصول تست و امتحان ات انبارداری (روش کار در انبار ، دفاتر انبار ، فرم های سفارش و ورود کالا به انبار) | ۲ | _ |
| ۳ | وظایف انبار دار و مسول چیدمان فروشگاه و مرکز خرید ( شرح وظایف ، حفاظت کالا ، تدارکات ) | ۲ | _ |
| ۴ | ، چیدمان و طبقه بندی انبار ( ساختمان ، تجهیزات ، چیدمان کالا و اقلام و تقسیم اجناس ) | ۲ | _ |
| ۵ | اصول چیدمان فروشگاه و مرکز خریدطبقه بندی اجناس موجود در انبارو ورود و خروج کالا به انبار | ۲ | _ |
| ۶ | نرم افزار رایانه ای انبار داری و چیدمان | _ | ۴ |
| ۷ | بررسی موجودی انبار ( شمارش ، سفارش کالا ، مفقودی و انبار گردانی ) | ۴ | _ |
| ۸ | ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث | ۲ | _ |
| ۹ | کارورزی | _ | ۴ |
| جمع کل: ۲۴ ساعت | ۱۶ | ۸ | |
| *فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول تست و امتحان ات انبارداری* پیش نیاز: دیپلم متوسطه | |||
مدیریت و چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه، طراحی نصب و استقرار تیم بازارپردازی
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران
مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با ۲۵ سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

| حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
| ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم مدیریت فروش حرفه ای و جایگاه آن در تجارت– اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه – اصول مدیریت فروشگاه و فروشگاه مداری – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه و چیدمان فروش – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی در فروش |
| ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه– بازاریابی و فروش تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت فروش حرفه ای – اصول و تفکر مشتری مداری و فروشگاه مداری اصول چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه |
| ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه– مهارت کنترل نور فضا محیط – مهارت استفاده از ابزارهای چیدمان وظایف مرچندایزر مهارت های مرچندایزرها وظایف بازارپردازان – مهارت قفسه بندی و چیدمان اجناس – مهارت نمایش اجناس به مشتریان – مهارت نمایش محصول برای مشتریان مختلف – مهارت استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری – مهارت بازی با چاشنی های فروش – مهارت کاربردهای گرافیک فروشگاهیمهارتهای مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای – مهارتهای ایجاد انگیزه در کارکنان و روش های آن – مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش – مهارت مدیریت مشتریان فروشگاه – مهارت های ارتباطی با مشتریان فروشگاه – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت های رفتاری در چیدمان فروش – مهارت چانه زنی حرفه ای در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه – مهارت های ارایه پروموشن – مهارت های جذب و حفظ مشتری – مهارت بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری – مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه – مهارت ایجاد تعادل، تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه – معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها – مهارت وفادارسازی مشتریان – مهارت ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان – مهارت برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان – مهارت گروه بندی فروشگاه – مهارت پیکر بندی فروشگاه و غرفه – مهارت مرچندایزینگ و سمپلینگ – کایزن پوکا یوکه شش سیگما فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش |
| کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش در محل مورد نظر |
| روابط عمومی در فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱ | فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها ، طبقه بندی و درجه بندی ) | ۲ | _ |
| ۲ | بایگانی ، آمار و گزارشات بخش روابط عمومی | ۲ | _ |
| ۳ | تجهیزات ادارای ( کامپیوتر ، فاکس ، اسکنر، پرینتر، فتوکپی ، پیجر ، ویدئو پرژکتور و ….) | ۲ | _ |
| ۴* | بررسی نحوه فروش خدمات و رضایت مشتریان در فروشگاه و مرکز خرید | ۴ | _ |
| ۵ | شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی | ۴ | _ |
| ۶ | مهارت های فردی و ارتباطی (آداب معاشرت اجتماعی ، گفتار ،پوشش، آراستگی و …) | ۲ | _ |
| ۷ | مقدمات برگزاری جلسات ، همایش ها و شرایط اضطراری | ۲ | _ |
| ۸ | استقبال و بدرقه مشتریان مهم | ۱ | _ |
| ۹ | معرفی انواع خدمات فروشگاه و مرکز خرید به مشتریان | ۱ | _ |
| ۱۰ | روابط برون سازمانی ( تبلیغات ، رسانه ها ، مکاتبات اداری و … ) | ۴ | _ |
| جمع کل: ۲۶ ساعت | ۲۴ | _ | |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: بررسی نحوه فروش خدمات و رضایت مشتریان درفروشگاه و مرکز خرید*ساعات تدریس : ۲۴ ساعت *پیش نیاز : لیسانس – آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط – آشنایی با کاربرد کامپیوتر |
|||

مدیریت تشریفات و مراسم در فروشگاه و مرکز خرید
| مدیریت تشریفات و مراسم در فروشگاه و مرکز خرید | ساعات آموزش | ||
| ردیف | سر فصل دروس | تئوری و کارگاهی | تست و امتحان |
| ۱* | آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص special events | ۳ | _ |
| ۲ | انواع مراسم خاص ( جشنواره، نمایشگاه ، سمینار ، سمپوزیوم ، کنگره ، کنفرانس و….) | ۴ | _ |
| ۳ | بازاریابی و رقابت دربرگزاری مراسم | ۶ | _ |
| ۴ | هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم | ۱ | _ |
| ۵ | تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم | ۲ | _ |
| ۶ | طراحی مکان برگزاری مراسم | ۲ | _ |
| ۷ | امکانات موردنیازبرگزاری یک مراسم | ۲ | _ |
| ۸ | مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم | ۱ | _ |
| ۹ | سیستم های ارتباطی در مراسم | ۱ | _ |
| ۱۰ | طراحی دکور و صحنه در مراسم | ۳ | ۳ |
| ۱۱ | نحوه چیدمان صندلی در مراسم | ۱ | ۲ |
| ۱۲ | خدمت به افرادی با نیازمندی های خاص ( معلولین ) | ۱ | _ |
| ۱۳ | پارکینگ اتومبیل ها در مراسم | ۱ | _ |
| ۱۴ | محل ورود و خروج مشتریان در مراسم | ۱ | _ |
| ۱۵ | طراحی مکان ارائه اطلاعات به مشتری | ۱ | _ |
| ۱۶ | صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان | ۱ | _ |
| ۱۷ | پذیرش و ثبت نام مشتریان | ۱ | _ |
- ۲۱۹ نمایش